Als het heel gewoon was had ik deze anekdote niet vermeld, als het helemaal niet gewoon was had deze anekdote niet plaatsgevonden. Ik ken hooguit een paar mensen die wel eens coke snuiven/gesnoven hebben, maar aangezien ik niet echt in Hippe Kringen verkeer weet ik niet of het daar gebruikelijker is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
Maar hoe gewoon is het nu (in de Randstad). Kom je daar op feestjes van gewone vrienden en is het dan bon ton dat er een paar mensen een lijntje nemen? Of zoals al gezegd op het werk?
Hier snuiven taxichauffeurs en wellicht nog wat randfiguren. Maar verder niet. Is het epidemisch?
Lien, waar was dit goed voor, ik ben al vier dagen nieuwsgierig.quote:
Nou, dat zal ik je vertellen. Mijn vrouw,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef Gellius het volgende:
Allemachtig, wat doe jij zo vroeg op de dinsdagmorgen, JAM?
Nou, van harte jongen! Hoe vieren jullie dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef Gellius het volgende:
Aha! Mijn vrouw is vandaag jarig! Daar!
Ja, dat klopt, dat vinden mensen heel lelijk. Dan zeggen ze altijd: 'Ik vind dat wel lelijk hoor, twee keer om.' Dat is ook heel lelijk, maar daar wordt het alleen maar schoner op. Zoals de grote Vlaamse dichter Luuk Gruwez wist te zeggen, ik parafraseer: 'Schoonheid, nogwatnogwat, de goot.'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef Gellius het volgende:
En twee keer "om" hè? Wat een prutswerk, welbeschouwd.
Kijk, als je van daar weer de andere kant uit gaat krijg je weer de prachtigste dingen. Dit is best een interessant proces, G.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Gellius het volgende:
Maar goed, het zijn tenminste lopende zinnen. Als ik èrgens een hekel aan heb is het wel van die gediggies die met wat steekwoorden een gevoel trachten over te brengen. Zo van-je:
Avondgebed.
Getrouwd:
Drie jaar.
Wij vieren.
De dokter.
Mijn bloeddruk..
Dat klinkt lollig, JAM. Poezie voor in een wc-boekje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, als je van daar weer de andere kant uit gaat krijg je weer de prachtigste dingen. Dit is best een interessant proces, G.
Getrouwd
Drie jaar lang vieren de dokters mijn bloeddruk,
[...]
dat klinkt toch aardig, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |