Mijn eigen ballen halen het echt niet bij die van de slagert!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Inderdaad, kilo half-om gehakt, twee pakjes Silvo kruiden, klein beetje fijne ui snippers, paar snufjes knoflook poeder, twee eitjes en een pakje blue-band
Cock van niks ben je ook he whehehehe ik zei Cock.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn eigen ballen halen het echt niet bij die van de slagert!
gegrilde gehaktbal niks mis mee, ik zou ze wel even klein beetje voorbraden in de panquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe doen ballen het eigenlijk op de Webert?
Echt? Ik vind verse gehaktballen echt zoveel lekkerderquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn eigen ballen halen het echt niet bij die van de slagert!
Dat moet het vrouwtje dan doen, ik ga natuurlijk niet achter het aanrecht staan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef Joene het volgende:
gegrilde gehaktbal niks mis mee, ik zou ze wel even klein beetje voorbraden in de pan
Waarom krijg ik opeens zo een mental image van een Ripley die stiekem naar een truckerscafé rijdt om een broodje bal te eten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
Echt? Ik vind verse gehaktballen echt zoveel lekkerder
Ieuw, ik eet echt geen truckerscafegehaktballenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom krijg ik opeens zo een mental image van een Ripley die stiekem naar een truckerscafé rijdt om een broodje bal te eten?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:26 schreef Ripley het volgende:
Ieuw, ik eet echt geen truckerscafegehaktballen
Alleen die van mezelf pof die van mijn moederlekker met een uitje, wat kruiden, beetje paneermeel en een ei en een beetje sambal en lekker gaar laten pruttelen
Ik uiteraard wel , koken is tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat moet het vrouwtje dan doen, ik ga natuurlijk niet achter het aanrecht staan.
Dat recept moet je me maar even geven. Ik drink het misschien niet, maar vlees stoven in bier is dan weer wel een favoriet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben zelf de laatste tijd meer van de rollades, gaargestoofd in o.a. bier.
Jeppels?quote:En dan jeppels uit de oven erbij.
Heerlijk.
Die van de slager zijn ook vers hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik vind verse gehaktballen echt zoveel lekkerder
Googlen op rollade+bier+kruidnagel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat recept moet je me maar even geven. Ik drink het misschien niet, maar vlees stoven in bier is dan weer wel een favoriet.
Jeppels uit de oven, lekker met juin en look. Schijven van maken (niet al te dun), in ovenschotel, olijfolie erover, beetje omschudden zodat de olie, juin en look goed verdeeld zijn, misschien nog wat peper en zout. En dan een uur de oven in. Om de tien minuten omscheppen. Goed te nassen!quote:Jeppels?
pas die tietel is aan manquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat recept moet je me maar even geven. Ik drink het misschien niet, maar vlees stoven in bier is dan weer wel een favoriet.
[..]
Jeppels?
uien ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Jeppels?
Thanx!quote:
In Afkoegistanie ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jeppels zijn aardappelen.
Juin zijn uien.
Look is knoflook.
Pas die tietel = aan man?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Metatron het volgende:
Aha. Hier zijn we. Met ballen begrijp ik.
er waren geen jesters .quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas die tietel = aan man?
Waar heb je het over?
Nee, je tijpte zelf al "de titel = aan".quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Joene het volgende:
er waren geen jesters .
Kan je me een antwoord op mn vraag geven ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:04 schreef Jarno het volgende:
Kan ik gewoon net doen alsof ik niet op mijn werk ben maar nog lekker in bed lig?
Als je mn vraag beantwoord ?quote:
Nee. Hooguit kun je een partitie van 256MB aanmaken, en de rest ongebruikt laten. Onder XP/Vista gaat je dat dan weer niet lukken, want iemand bij MS heeft verzonnen dat het geen Goed Idee (tm) is om een flashcard in partities onder te verdelen. Met een *nix lukt het wel, al ziet een windows systeem dan vervolgens alleen de eerste partitie, of helemaal niets meer op die card.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:52 schreef Joene het volgende:
Kan ik een 1gb mmc card formateren als een 256mb kaartje ?
Wij hebben hier op den zaak , espera printers (deze moeten worden voorzien van data welke op etiketten) moet voor onze heerlijke groente producten welke wij maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:27 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nee. Hooguit kun je een partitie van 256MB aanmaken, en de rest ongebruikt laten. Onder XP/Vista gaat je dat dan weer niet lukken, want iemand bij MS heeft verzonnen dat het geen Goed Idee (tm) is om een flashcard in partities onder te verdelen. Met een *nix lukt het wel, al ziet een windows systeem dan vervolgens alleen de eerste partitie, of helemaal niets meer op die card.
En hoe apparaten als camera's er mee omgaan blijft een grote loterij.
Maar waarom wil je het uberhaupt?
Dan is het voornamelijk de vraag of die 256MB grens een hardware grens is (adressering van de kaart zelf) of een software-grens (filesystem perikelen). Gewoon een keer proberen met een 1 GB kaartje lijkt me de snelste manier om er achter te komen denk ik. (Of de fabrikant van de printer moet het je direct weten te vertellen.)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben hier op den zaak , espera printers (deze moeten worden voorzien van data welke op etiketten) moet voor onze heerlijke groente producten welke wij maken.
Echter deze fantastische (kuch kuch) apparaten zijn voorzien van een MMC card reader en is ook nog eens beperkt tot een maximum van 256mb , nu kan je nergens in the fucking world meer 256mb MMC bestellen , en zoals je begrijpt op een productievloer verdwijnen deze nog wel is.
Nu kan de leverancier van de printer me MMC aanbieden van 256MB voor 90 euro per card en dat vind ik nogal gortig.
Ik noem dat gewoon pissen hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:28 schreef Metatron het volgende:
oh. en goedemorgen. 3 keer m'n nest uit voor een storing..
quote:
B-Tor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn mama gaat gordijnen op maat maken.Dat is nóg goedkoper.
Henk was gisteren voor het laatst. We hadden een bloemetje voor hem gehaald en een mooie kaart. Dat vond ie schitterend.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is het met Henk? En met Celine?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, ze werd er wildenthousiast van, zie ik wel.
Nee, Henk was al weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was Henk ook mee, gezellig een stukje wandelen met je, arm in arm?.
Dat komt omdat we in het kraamhotel hebben gezeten. Dat gaat van je kraamuren thuis af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
Best kort zo'n kraamverlofzorger, zijn die niet gewoon voor 6 weken te huren ofzo?
Toevallig weet ik dat je een kraamhulp maar voor 8 dagen krijgt ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
Best kort zo'n kraamverlofzorger, zijn die niet gewoon voor 6 weken te huren ofzo?
Toevallig?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat je een kraamhulp maar voor 8 dagen krijgt ofzo.
Heel toevalllig, JK. Heel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat je een kraamhulp maar voor 8 dagen krijgt ofzo.
Ja, zo een die zogenaamd door de voorruit is gevlogen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef Ripley het volgende:
A, jullie hebben toch niet zo'n geboortebord in de tuin of zo'n "geinige" ooievaar he?
Ja, van die vrienden wiens vriendinnen/vrouwen hebben gebigd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:59 schreef PP. het volgende:
Toevallig?
Ja, van die vrienden wiens vriendinnen/vrouwen hebben gebigd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
Heel toevalllig, JK. Heel.
Ja.quote:Maar dan nog vind ik dat vrij kort, of stellen vrouwen zich aan en kunnen ze vanaf dag 2 eigenlijk al weer alles alleen, als in koken, schoonmaken, sexen, etc.
Wat gooi jij altijd op je Weber en waarmee maak je hem aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zo een die zogenaamd door de voorruit is gevlogen!
Wat een kuttopic trouwens zo.
Baby's en ik maak ze aan met baby-olie, das olie gemaakt van uitgeperste baby'squote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat gooi jij altijd op je Weber en waarmee maak je hem aan?
HW heeft geen tuin, dus ook geen weber denk ik zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat gooi jij altijd op je Weber en waarmee maak je hem aan?
Nee manquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef Ripley het volgende:
A, jullie hebben toch niet zo'n geboortebord in de tuin of zo'n "geinige" ooievaar he?
Chorizo-worstjes enzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:03 schreef Ripley het volgende:
HW heeft geen tuin, dus ook geen weber denk ik zo.
Hij kan wel lekker mexicaans koken
In Mexico spreken ze ook Spaans.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef PP. het volgende:
Chorizo is toch spaans?
Chorizoquote:Chorizo is een van oorsprong Spaanse worstsoort die kruidig van smaak en roodachtig van kleur is en een stevige, grove structuur heeft. Een kenmerkend ingrediënt is de pimiento choricero, een paprika(poeder) (al dan niet pittig) wat niet alleen zorgt voor de smaak en de rode kleur van de chorizo, maar dankzij de daarin aanwezige etherische oliën ook bijdraagt aan een betere houdbaarheid. Normaal gesproken wordt chorizo vervaardigd van zeer grof gehakt, vettig varkensvlees (maar niet per se exclusief). Andere belangrijke bestanddelen zijn zout, knoflook, oregano, suiker en eventueel andere kruiden zoals komijn.
[..]
Buiten Europa zijn vooral de Mexicaanse of Caribische varianten van de chorizo bekend die een ander kruidenaroma hebben en vaak gemaakt zijn van gemalen vlees in plaats van grof gehakt.
Die waren Argentijns en die had ik niet gemaakt, das was in een restaurantquote:
Daar heeft ze mij helemaal niet voor nodig johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat weet ik toch allemaal wel, HWtje.
Maar het zou wel kunnen passen in je Evil Scheme om Ripley stelselmatig te vergiftigen (schopje [BNW]).
Mijn idee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijk toch eens naar buiten lieve mensen, het lijkt toch een perfecte dag voor een eerste BBQ?
alweer?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar nee. Boem zit weer met zijn broodje kaas en cup-a-soup.
Nee, als ik dan toch bij de Ikea ben wil ik zo met die bessenjam die er altijd bij zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
altijd lekker met satesaus
De echte Zweedse zijn prima te doen hoor, bij de Ikea ken ik ze niet...quote:
Jawel, alleen niet in die laffe roomsausquote:
Het was toch z'n neus?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met zijn hoofd.
BOOM.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben jij zo:[ afbeelding ].
Ghehehehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of ook nog een napuffende FoxyLady erbij:![]()
[ afbeelding ]
.
Wat een gekke meid!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker in de tuin met een kop thee en een goed boek?
Lekker koggiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, met koggie denk ik dan.
Of meteen al bier of wijn.
Ze is er gek [lees: verslaafd, red.] genoeg voor.
Stomme Joene.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef Joene het volgende:
Lekker zo met de laptop in de tuin
Jaquote:
Whuhu, ik heb wel een lauwwarme witte shake voor je, doe je mondje maar open, whuhuhuhu.quote:
In een heerlijk koud pilsje in de achtertuin ?quote:
Whehehe leuk gespiegeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Check, biertje open aan het bureau as we speakquote:
Ik vind je het laatste uur nogal flauw doen J.quote:
ik ben ook een nare man Boem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind je het laatste uur nogal flauw doen J.
Je blijft wel uit mijn nachtmerries hé?quote:
Zag je me niet vannacht ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je blijft wel uit mijn nachtmerries hé?
PC dood is geen ramp hoor . Het is mooi weer, vrouwen , rokjes , jesters , bier , geil , neuken ,beffen.quote:
Kheb hem ook netquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef Joene het volgende:
Maar Hej ik ga ff Chinatown Wars spelen op de ds ! Prettig Weekend u allen en Bis Montag !
ik heb hem een weekje ofzo, en hij is okay ! helaas zit ik alweer op 55% ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kheb hem ook net. Lijkt me wel leuk
.
Nee! PC! Verdomme!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef Joene het volgende:
[..]
PC dood is geen ramp hoor . Het is mooi weer, vrouwen , rokjes , jesters , bier , geil , neuken ,beffen.
Das mooi klote dan, wat voor PC?quote:
Een Wii, da's leuk... de eerste week ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef Q. het volgende:
Gelukkig heb ik tegenwoordig een Wii en hoef ik me niet meer 100% te vervelen.
Net als een vrouw dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Een Wii, da's leuk... de eerste week ofzo.
Klinkt als een puike game!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kheb hem ook net. Lijkt me wel leuk
.
Nee, want ik weet nu ff niet hoe je zn nick speltquote:
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 07:56 schreef Metatron het volgende:
Ik heb vroeger wel eens met Lego gespeeld. Telt dat ook?
Mecano?quote:
PM is al heel lang 'uit', aangezien ik nog steeds niet kan zien of er nieuwe berichtjes zijn in text-onlyquote:
Heb jij geen twitter-account JK? Wil je nu zeggen dat jij niet zo hip en happening bent?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, goedemorgen!
PM is verstuurd, 5 minuten geleden al.
Kan iemand op wiens Twitter yvonne een abonnement heeft even Twitteren dat ik heb gePMd?
Je hoeft het niet op het toilet te gebruiken hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb geen Twitter-account, M. Ik ben niet zo hip en happening.
Rotterdammers zijn toch meer van het doorpakken, de economie draaiende houden in plaats van bij de electronische pakken neer te gaan zitten en elke scheet die je laat met de wereld te delen.
Oe vertel?!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoi, ik ben gewoon aan het werk. Zaalvoetbaltournooien met je werk incl uit de hand lopende 3de helft zijn ok.
Nou eeehmmm, die zijn ok, zeg maarquote:Op maandag 23 maart 2009 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoi, ik ben gewoon aan het werk. Zaalvoetbaltournooien met je werk incl uit de hand lopende 3de helft zijn ok.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou eeehmmm, die zijn ok, zeg maar.
Het was een klassieke oud hollandschequote:
Da's mooi kut BD!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Grrrr. Ik denk ik koop een router van 80 fucking euro. Doet mijn netwerkkaart het niet op dat klote ding.
Ghahahaha!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[Titter] Ik vind jesters leuker.
Ja hallo als jij dat post dan denk ik daar niet aanquote:Op maandag 23 maart 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was een klassieke oud hollandsche
"het was bere gezellig met heel veel dronken collegas, maar er is verder niets stoers en of geils gebeurt, maar ik doe net alsof dat wel zo is en dan trek ik aandacht in Oldbies"
post, snap dat dan!
Sorry, het is nog vroegquote:Op maandag 23 maart 2009 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hallo als jij dat post dan denk ik daar niet aan
Bij ieder ander wel.. Maar bij jou nietJe kan ook gewoon vragen om aandacht
En het is ook nog eens maandag. Dus het is je vergeven!quote:
Gelukkig maar, ik zou me de rest van de week zitten te verbijten over hoe ik het goed moest maken anders....quote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
En het is ook nog eens maandag. Dus het is je vergeven!
Nou ja ik weet wel watquote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou me de rest van de week zitten te verbijten over hoe ik het goed moest maken anders.....
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville slaps n00cL30n around a bit with a large trout.
Duidelijk Tally.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
Ik heb al een aantal dingen om iemand heel erg had te bijten. En die iemand kan random niet een specifiek iemand
Graag gedaan JK. Ik ben graag duidelijk!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Duidelijk Tally.
Bedankt voor de uitleg.
Duidelijk ik had zolder vangister.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
Graag gedaan JK. Ik ben graag duidelijk!
Huh?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Duidelijk ik had zolder vangister.
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Precies, 15 keer appel.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef Tally het volgende:
Huh?
Ligt er aan wat voor appelsquote:
Ik las rodequote:Op maandag 23 maart 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van die stevige, ronde sappige..
Die vind ik juist niet lekkerquote:
Heb jij je al opgegeven voor The Bunker, zo zonder werk en leven enzo?quote:
nee waar kan ik me opgeven?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb jij je al opgegeven voor The Bunker, zo zonder werk en leven enzo?
Neuh, zelfs dat wilde niet helpen JK.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je dan even van dat witte poeder gaan scoren op Schiphol.quote:
Jezzus, waar is dat ook al weer van?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IRC.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Jezzus, waar is dat ook al weer van?
Monty Python toch?quote:
Nee, ik geef gewoon de schuld aan de cappucino.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even van dat witte poeder gaan scoren op Schiphol.
Gaat het daar helemaal weg?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb vorige week mijn ontslag brief ingedient hier, ik ga even lekker gebruik maken van het sociall plan van dit sluitende bedrijf. Dus nu heb ik lekker heel hard de laatste cd van de Heideroosjes op staan terwijl ik allemaal dingetjes voor me zelf aan het doen ben en niemand die er wat van zegt, heerlijk!
Ja, althans mijn afdeling, het lab dus. Die grote kantoortoren blijft wel staan hoorquote:
Die verhuizen ze ook niet zo maar even meequote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja, althans mijn afdeling, het lab dus. Die grote kantoortoren blijft wel staan hoor
Ik dacht ik zoek iets dat nog dichterbij is, dus ik kwam bij een bedrijf op Laaggraven, Nieuwegein. Bij de Praxis tegenover zeg maar ( Nee niet bij Dynamite, helaas).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Die verhuizen ze ook niet zo maar even meedat snap ik..
Waar ga je nu werken (alsin omgeving?)?
Hej koel! Kom je vlakbij Arie te werken!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik dacht ik zoek iets dat nog dichterbij is, dus ik kwam bij een bedrijf op Laaggraven, Nieuwegein. Bij de Praxis tegenover zeg maar ( Nee niet bij Dynamite, helaas).
Dus ik kan het straks in 5 minuten fietsen, 10 met wind tegen.
Wat voor bedrijf werk(te) je dan? En wat voor lab is het?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja, althans mijn afdeling, het lab dus. Die grote kantoortoren blijft wel staan hoor
Aahhhhh!1 Mijn ogen!! Wat doe je!quote:
Vitens Utrecht, Die glazen toren lans de A2.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf werk(te) je dan? En wat voor lab is het?
Heh, kan ik eindelijk die stoere automonteur van je een hand geven!!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej koel! Kom je vlakbij Arie te werken!
Jaquote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Heh, kan ik eindelijk die stoere automonteur van je een hand geven!!
Ja superquote:Op maandag 23 maart 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is't met de Avantime trouwens, T?
Je ijlt man.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hé n00b, je ploatje dut najt.
Hi.quote:
Sjeweets!quote:
Hey n00c.quote:
Hippie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |