Betaal je eens een keer ergens voorquote:Floortje Dessing is weg bij omroep Llink. De omroep zit in geldnood en moet fors bezuinigen. Dessing was twee jaar het boegbeeld van Llink. Ze reisde voor het programma 3 op Reis de hele wereld over maar Llink stopt vanwege de kosten met het programma. Llink heeft ook het contract met Froukje Jansen beëindigd.
Bron: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9A8BF985B9632.html
ik wilde wel mischien lid worden van LLink , omdat floortje erbij zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Betaal je eens een keer ergens voor
dan ga ik iets anders quotenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
quote:to get the record straight: Floortje was NOT fired, she QUIT!
Zat 10 minuten geleden op de site van LLink, maar die was toen echt ranzig traagquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik em over 2 weken kut vind, maar nu is ie iig nog leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? ik vind het eigenlijk maar bagger
Geloof dat er ook zo'n bekende sample in het plaatje zit en met al die kermis geluid vind ik het iets wat goedkoop klinkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik em over 2 weken kut vind, maar nu is ie iig nog leuk
bij mij doet ie etquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Laden duurt lang........
Maar het laden ging toch niet heel snel of wel??quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij doet ie et![]()
jaj white dukes is binnen*op email*
ik weet niet wat snel is, maar hij laadde best wel snelquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar het laden ging toch niet heel snel of wel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |