Werkelijk echt een briljante plaatquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
Oehhh Starsailor & Brandon
blijft een toffe plaatquote:
Nee joh! die valt behoorlijk tegen, maar Duffy vind ik persoonlijk ook niet heel bijzonderquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef Jimbo het volgende:
iik dacht altijd dat adele mooi was
tot ik ooit een foto zag
is ze ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! die valt behoorlijk tegen, maar Duffy vind ik persoonlijk ook niet heel bijzonder
die kont fotosquote:
blip.fmquote:
Wat een sites zijn er toch allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
blip.fmdat is zo'n site die muziekdatabase heeft en dan kan je bericht plus muziek neerzetten en dan komt dat bericht + url naar blip op bijvoorbeeld twitter
en daar kan je een playlist van maken van die blips...
http://blip.fm/profile/naatje_1/playlist
je kan ze ook reblippen als je een account hebtquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat een sites zijn er toch allemaal
Wel handig dat je meteen terug kan luisteren, heb meteen Omen maar opgezet
Nice, cheers!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef LeonH het volgende:
Realiseer me net dat ik morgen niet naar school hoef en al lekker weekend heb tot dinsdag!
Ksshhh zei het flesje bier
Daar is Timoooooooooquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dat verhaal van Michiel over die grote Amerikaanse bekers cola is echt de spijker op z`n kop. Op de Amerikaanse militaire basis waar ik heb gewerkt waren die ook zo groot. Niet normaal. King size heb je een beker van 0,8 liter ofzo![]()
![]()
En wat ging ik ff uit m`n plaat op Limp Bizkit![]()
![]()
De enige echtequote:
Bij mij trouwens ook niet, maar damn ik had de heg wel op een onwijs goed moment gesnoeidquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Je kunt bij mij nog net niet naar binnen kijken, vanaf de vensterbank wordt 't beeld onduidelijk....
Donderdag valt het helaas nog wel eens tegenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef LeonH het volgende:
Ik ga denkelijk eens afschakelen. Muziek vind ik vanavond niet echt denderend helaasch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |