quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oohh, arme jongen![]()
Heb je foto van d'r (Hyves mag je delen)
Iemand had het in 1 keer goed voor kaarten voor U2, uniek!
fobo v noortje ?quote:
Ik vindt pokerface een beetje nepquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef Jimbo het volgende:
wat is pokerface een ontiegelijke kutplaat trouwens
dan sta je volgens mij bijna in je eentjequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef Jimbo het volgende:
wat is pokerface een ontiegelijke kutplaat trouwens
Maar ze lopen wel lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef Numbie het volgende:
In het nieuws "Crocs bijna failliet"... wie staat daar nou van te kijkenverschrikkelijke dingen.
quote:Pff..ik zal nog eens iedere uitzending een liedje van de Killers draaien.
Rudy donderdag 19 maart om 16 48
de nieuwe vind ik dus wel vet van the all american rejects , al word ie hoe meer ik em hoor steeds stommerquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan sta je volgens mij bijna in je eentjewat vind je van de MH
em zie ik hier een Killers fanquote:12-3 The Killers @ HMH / 13-3 The Killers @ Düsseldorf /
Goed dat je het zegt. Moet het nog wijzigen in 29 mei.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
em zie ik hier een Killers fanwaarom ging je naar 2 concerten achter elkaar
of wist je vantevoren dat die bommelding er zou zijn
nee veenstra die iets tegen Rudy zegtquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
Oja, even een vraagje van een niet-twitteraar: Ik lees dit:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Rudy die iets tegen Veenstra zegt, of juist andersom?
Veenstra reageert op het bericht dat rudy iets wil zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef 3FMaster het volgende:
Oja, even een vraagje van een niet-twitteraar: Ik lees dit:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Rudy die iets tegen Veenstra zegt, of juist andersom?
quote:
Heb je zoveel geld, laat je zo'n lelijk huis bouwenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Huis van Jan Smit ook te vinden op Google Maps: Hier enzo Wat een huis...
Vind het anders wel een leuk optrekje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je zoveel geld, laat je zo'n lelijk huis bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |