van ladyboy gagaquote:
Lekker boeiend. Als hij/zij/het maar een lekker plaatje maakt...quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Lady GaGa schijnt een hele slechte strippokerspeelster te zijn. Eén keer verliezen en ze is helemaal naakt.
en 2 Brothers On The 4th Floor, en Rednexquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef Sersjee het volgende:
Goed jaar, 1994... Smash, Dookie, Punk in Drublic
Een selectief geheugen is in deze een zegen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
en 2 Brothers On The 4th Floor, en Rednex
Ik had een Rabbering modus aan staanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een selectief geheugen is in deze een zegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jannekje7 op 19-03-2009 20:32:40 ]
MetMichiel is lekker huiswerk makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:47 schreef drummerdude het volgende:
OOOOOMEEEEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(degenen die hadden gelezen dat ik met werkstuk bezig was, 1 post mag toch wel?)
Eh, my bad. Ik bedoelde toen G'naaf, als in kort voor goedenavond, maar ik had een kleine onenigheid met het toetsenbord...quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
G'naag*nog steeds niet kan bedenken wat dat betekent*
helderquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh, my bad. Ik bedoelde toen G'naaf, als in kort voor goedenavond, maar ik had een kleine onenigheid met het toetsenbord...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh, my bad. Ik bedoelde toen G'naaf, als in kort voor goedenavond, maar ik had een kleine onenigheid met het toetsenbord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |