Dit keer niet..quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
dus Ajax zou 5-2 moeten winnen dan?![]()
Het was zeker niet die dekselse Evert?
Ik heb slechtere gezienquote:
Ja nou en dan meld ik me volgend jaar toch weer af. Heb ik 4 euro winstquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Vandaag stuurde ze een mail waarin ze klagen over de netcoordinatoren ofzo. Ik snapte er geen reet van en de rest van de mensen hier ook nietDe hebben wel een heel duf imago hoor.
Is er ook ergens te zien hoeveel leden ze al hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb slechtere gezien![]()
[..]
Ja nou en dan meld ik me volgend jaar toch weer af. Heb ik 4 euro winst.
Wij kregen vandaag een pakket flyers om voor hun te flyeren![]()
Maar ik ben wel voor hun ideeen en wat ze willen bereiken.
Ben je vakkenvuller?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
Opdrachtcijfer gekregen. Een 7. Nu nog 3 vakken te gaan
Ik heb alleen de laatste pagina van het vorige topic gezien dus ik wist niksquote:
Nee, ik ben nu een mail aan het schrijven wat er met het geld gebeurd als het niet gehaald wordt. Ik zal dat er ook in meenemen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Is er ook ergens te zien hoeveel leden ze al hebben?
Dat heb je heel goed gedaan inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste pagina van het vorige topic gezien dus ik wist niksEn om het nou over Ajax te doen en dan de hele dag die TT te zien
Op dit moment welquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je vakkenvuller?
Bijna net zo'n goede opmerking als de TT![]()
ok, laat even weten wat ze terug sturenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu een mail aan het schrijven wat er met het geld gebeurd als het niet gehaald wordt. Ik zal dat er ook in meenemen.
Simon de Vakkenvullerquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je vakkenvuller?
Bijna net zo'n goede opmerking als de TT![]()
Doe ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
ok, laat even weten wat ze terug sturen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Simon de Vakkenvuller
class="spoiler">Rara.. wie zong dit nummer
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Simon de Vakkenvuller
class="spoiler">Rara.. wie zong dit nummer
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef jna het volgende:
[..]
Alain Clark toch? Die heeft echt weirde Nederlandstalige nummers gemaakt voordat ie opeens z'n amerikaanse imago aannam![]()
![]()
Geen flauw idee.. de spoiler tag/class deed ook al vreemdquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarom staat mijn tekst die ik typ als handtekening??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |