Goeie, klopt weer met het EK voetbal verhaal, dat begon een paar dagen later.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:31 schreef sander-3 het volgende:
Ik denk dat ze op deze datum deze foto hebben gemaakt
dat is 2 keer dezelfdequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:02 schreef hoM3r het volgende:
Mijn fiets, de meest rechter
Mijn kamer, met de gordijnen dicht. Met de computer bij het linkerraam.
Waarom dit nou precies gaaf is weet ik niet, maar het is wel gaaf.
M'n netvlies, wat doe jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:16 schreef hoM3r het volgende:
dan blijf je die link houden van dat dikke wijf natuurlijk
[
Ja, vooral omdat er in Nederland al een bedrijfje (Cyclomedia) bijna overal heeft rondgereden. Dat ze dan niet gewoon "even" dat bedrijfje overnemen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:47 schreef TommyGun het volgende:
Dat Google met die autootjes heel de wereld af gaat rijden zeg, jezus, kansloos
Ik denk niet dat'ie met dat enorme apparaat op z'n dak door de mcDrive kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef Gehannes het volgende:
Ook een Google street view chauffeur moet eten:
link
Lol, die bus is van mijn broer geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 13:51 schreef Annnet het volgende:
Grover!
En aan de andere kant Johnny Bravo!
WHA! Ik aanbid jouw broer. Waarom heeft ie m in hemelsnaam weg gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lol, die bus is van mijn broer geweest
Lijkt me meer een soort slot, een wielklem ziet er iets anders uit en in zomer 2008 mochten we nog gewoon overal parkeren, nu niet meerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:00 schreef Gehannes het volgende:
Wielklemmetje
Net of dat ding überhaupt nog vooruit komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |