Ik mis het kratje bier.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef Foxy-lady het volgende:
Voor het eerst in het karretje zitten met de boodschappen.
[ afbeelding ]
Negen maanden en nogwat geleden Tong.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis het kratje bier.
Kwam dat later ?
Toevallig hadden we net voor de foto een lege krat ingeleverdquote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis het kratje bier.
Kwam dat later ?
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Toevallig hadden we net voor de foto een lege krat ingeleverd
R*E*P*S*E*C*T*quote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Das mijn dochter. 6 maanden en in een winkelwagen terwijl ze een donut vreet. Respect.
Digger at al Haagse Hopjes op zijn tweede.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Dat ze al zo snel vast voer etenIk denk altijd dat je na tien maanden nog olvarit zit te lepelen
Olvarit is vast voerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
Dat ze al zo snel vast voer etenIk denk altijd dat je na tien maanden nog olvarit zit te lepelen
Ja balen is het zeker, maar ach......ik kan altijd nog hamburgers gaan bakken bij de Macquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef mijsje het volgende:ja, zo is ook zo.. ik denk dat A het had over niet-gepureerd voer...
btw Foxy, balen dat je weer op job-hunt moet...
Weer wat geleerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Olvarit is vast voer
Alles wat niet uit een flesje word geslobberd valt daar onder.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ja balen is het zeker, maar ach......ik kan altijd nog hamburgers gaan bakken bij de Mac
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef mijsje het volgende:
[..]ook lekker!
dan kom ik wel een keertje bij je eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |