Wij hebben precies hetzelfde gedaan. Kwamen toevallig bij Burgers Zoo uit. De pendelbus deed er op de heenreis wel lang over. Bijna een half uur. Terug reis was prima.
Ik had verwacht dat het wel eens een drama kon worden met uitrijden en in de bus komen, maar totaal niet.
22:45 was het ongeveer afgelopen, 23:20 was ik bij de auto en om 0:00 precies in Utrecht

Wij hadden zitplaatsen, maar hebben eigenlijk alleen maar gestaan

Ik vond het voorprogramma niet zo. De muziek stond veel zachter dan bij AC/DC en daardoor hoorde je aan de andere kant van de zaal de weerkaatsing van het geluid. Ik was nog nooit in het Gelredome geweest, maar het geluid vond ik erg matig.
De zanger probeerde het publiek wel aardig mee te krijgen, maar om ons heen zat iedereen een beetje verveelt te kijken.
Daarna AC/DC. Ik ben niet gauw ergens van onder de indruk en ik dacht zo ongeveer alles wel gezien te hebben op het gebied van muziek en optreden, maar DAMN! Alleen bij de opening al kreeg ik kippenvel
Ik heb sowieso nog nooit mee gemaakt dat iedereen op de tribune zonder ook maar enige aansporing ging staan. Zeker niet (bijna) een heel optreden. Echt heel erg indrukwekkend.
Uiteindelijk echt een topavond gehad en AC/DC kunnen we van de bucketlist af halen. Enige probleem.... Ik heb 15 jaar geroepen dat de enige band die ik echt nog een keer wil zien AC/DC is en dat is nu dus gebeurd....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"