het is niet hun fout dat jullie het niet eerder lezen.quote:
Ac/Dixie staat nou niet echt in m'n lijstje van te volgen bandsquote:Op maandag 27 april 2015 09:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
het is niet hun fout dat jullie het niet eerder lezen.
zal wel 18.30 zijn zoals bij meeste zalen/ grote concerten het geval is.quote:Op maandag 27 april 2015 13:30 schreef Komakie het volgende:
Iemand die zo weet hoe laat de deuren open gaan? Ik kan op Internet niet zo veel vinden en ik heb voorlopig de kaarten nog niet bij de hand.
Het begint om 19:30 volgens mojo, maar dat zal het voorprogramma wel zijn gok ik.
Hmm staat daar dat het pas 20:15 begint...quote:Op maandag 27 april 2015 19:45 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
zal wel 18.30 zijn zoals bij meeste zalen/ grote concerten het geval is.
edit: https://www.gelredome.nl/(...)fo.html#.VT52ldKqpHw
17.30 dus.
Wie kent ze nietquote:Op maandag 27 april 2015 22:29 schreef Tokus het volgende:
het voorprogramma is trouweens Vintage Trouble
[ afbeelding ]
het gemiddelde publiek dat naar AC/DC gaat niet, maar die kennen toch niks behalve de mainstream. Bij de vorige tour was The Answer het voorprogramma, en ik gok dat driekwart van het publiek die niet eens van naam kende.quote:
Drive Like Maria toen toch, in de Arena?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
het gemiddelde publiek dat naar AC/DC gaat niet, maar die kennen toch niks behalve de mainstream. Bij de vorige tour was The Answer het voorprogramma, en ik gok dat driekwart van het publiek die niet eens van naam kende.
Vintage Trouble stond enkele weken terug op Paaspop. Zelf heb ik ze daar overgeslagen, maar achteraf spijt van want velen (waaronder een van m'n verslaggevers) kwamen enthousiast terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |