quote:Uw bestelling:
Aantal:2
AC/DC
GelreDome
dinsdag, 5 mei 2015 19:30
Plaatsomschrijving:
Details kunt u vinden in Mijn Account
TOTALE KOSTEN: ¤ 171.60
Same here. Gewoon refreshen en hoppa maar op de pc kreeg ik wel wachtrij even voor 10. Maar op mijn phone gewoon geen wachtrij en meteen een staanplaats.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Dat mensen sowieso in een wachtrij komen??? Ik deed om 10u ff F5 en kon zonder vertraging of problemen het bestelproces doorlopen?
Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteriaquote:Op woensdag 17 december 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Die staanplaatsen met - er achter zijn nog wel beschikbaar, als ik die selecteer pak ik er zo weer 2 gereserveerd bij zonder wachtrij?
Uw tickets zijn gereserveerd!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria
Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uw tickets zijn gereserveerd!
Het duurt nu nog slechts een paar minuten om uw bestelling te voltooien.
Uw Tickets
Tickets : 2
Normaal
VELD STAANPLAATS
Rang 1: Staanplaats veld
INGANG L
Normaal
VELD STAANPLAATS
Rang 1: Staanplaats veld
INGANG L
Die pak ik ookquote:Op woensdag 17 december 2014 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pakken? Niet best beschikbaar maar staanplaatsen met die '-' erachter.
Echt volkomen random, ik zit al een paar keer te zoeken en heb nog geen ene keer en wachtrij gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijke wachtrij van een uur trouwens
quote:Textunit (ALTERNATIVE_TICKETS_HEADER_TEXT) not found
Textunit (ALTERNATIVE_TICKETS_MESSAGE_TEXT) not found
Ik heb via best beschikbare plaatsen uiteindelijk staanplaatsen gekregen. Als ik staanplaatsen aanklikte kreeg ik weer zitplaatsenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:21 schreef Komakie het volgende:
Staanplaatsen zijn alweer op....
Je krijgt dan de best beschikbare (volgens ticketmaster) zitplaatsen te zien.
Ik heb deze inderdaad gepakt. Kreeg toen iedere keer niet beschikbaar te zien. Maar zoals CoenH zei precies een kwartier nadat ze in de verkoop gingen kreeg ik er wel 1 te pakken.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pakken? Niet best beschikbaar maar staanplaatsen met die '-' erachter.
Dan heb je waarschijnlijk net de mazzel gehad dat iemand zijn staanplaatsen heeft laten lopen.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb via best beschikbare plaatsen uiteindelijk staanplaatsen gekregen. Als ik staanplaatsen aanklikte kreeg ik weer zitplaatsen
Jep, maar het had al paar keer bijna zit plaatsen gekocht, terwijl ik toch staanplaatsen aanklikte. Dat hoort toch niet imo.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk net de mazzel gehad dat iemand zijn staanplaatsen heeft laten lopen.
Ik kon bij het bestellen niet voor staanplaatsen meer kiezen (zowel niet via best beschikbaar als daadwerkelijk staanplaatsen kiezen) en dus heb ik zitplaatsen gepakt.
Toen ik het om 10:15 probeerde had ik wel weer staanplaatsen te pakken, maar mijn bestelling al gedaan. Ach, ik vind het niet zo'n ramp.
Tja, de website wordt gewoon overloaded tijdens zo'n concert.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb deze inderdaad gepakt. Kreeg toen iedere keer niet beschikbaar te zien. Maar zoals CoenH zei precies een kwartier nadat ze in de verkoop gingen kreeg ik er wel 1 te pakken.
Afijn prima dat ik er nu 2 heb maar het is om te kotsen dat je er tijdens het bestellen uitgegooid wordt en je daarna opnieuw mag proberen.
Ze gaan er vanuit dat als er geen staanplaatsen zijn je akkoord gaat met zitplaatsen. Aan de ene kant snap ik dat wel. Als je staanplaatsen aanklikt en hij zegt alleen dat het niet kan trek je de conclusie dat het uitverkocht is en laat je het lopen. Het is een stukje service. De vraag is of je er trek in hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep, maar het had al paar keer bijna zit plaatsen gekocht, terwijl ik toch staanplaatsen aanklikte. Dat hoort toch niet imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |