De relatie met de schrijfster is te vinden in de albumtitel (5e) van de band die ik zoek. Niet trail of dead.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef ranja het volgende:
ik snap de vraag niet meer... 5e album van wat voor band? het ging toch over een schrijfster?
Jeppe, het laatste album " The hazards of Love" is vernoemd naar een roman van de genoemde schrijfsterquote:
Dan weet ik het niet.quote:
Daar moest ik ook aan denken, maar die zag er dacht ik heel anders uit...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef bukgeit het volgende:
Peter Perrett?
Dus een andere Engelse sleazerocker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef cafca het volgende:
Geen Peter Perrett, maar nu zitten jullie wel in het goede land. Maar deze man leeft niet meer....
Neen, geen cd's van...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef bukgeit het volgende:
Nikki Sudden
Precies, zij dus, de toenmalige vriendin van Bob Dylan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:02 schreef cafca het volgende:
The Freewheelin' Bob Dylan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef Burnett het volgende:
rick de leeuw?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:42 schreef Burnett het volgende:
marvin gaye - what's going on
Gisteren al aandacht aan besteed in DWDD met Don Leo Blokhuis. Allemaal kijken (als je tenminste digitale tv hebt).quote:Cultura, het themakanaal voor kunst en cultuur,besteedt op 1 april twee uur lang aandacht aan soulzanger Marvin Gaye. Op 1 april is het namelijk 25 jaar geleden dat Gaye overleed. Bovendien zou hij op 2 april 2009 70 jaar zijn geworden.
De eerste documentaire is Remember Marvin Gaye en gaat over zijn verblijf in Bellgie, begin jaren 80 (waar hij ook zijn laatste grote hit 'Sexual healing' schreef). Een bijzonder fragment is het moment waarbij hij sinds lange tijd weer achter de piano zit en meteen zijn hit 'Come get to this' inzet.
De tweede documentaire is The real thing: in performance 1964-1981 en bestaat uit zijn mooiste optredens voor de (Amerikaanse) televisie, met daarin onder meer de nimmer op de Nederlandse tv vertoonde live-versie van 'What's going on'/'What's happening brother', opgenomen in 1972.
Programmering woensdag 1 april 2009:
* 20:30 - Remember Marvin Gaye
* 21:30 - The real thing: in performance 1964-1981
http://evenementnieuws.nl(...)Gaye+op+Cultura.html
En toch is er iets dat ze gemeen hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet wie het zijn maar daar houdt het mee op.
dan ben je verder dan ik...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet wie het zijn maar daar houdt het mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |