Four Non Blondes?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef ranja het volgende:
nee, zoek het in de overeenkomst
Je bent de enige niet, vond de cd na een tip in de uitverkoopbak bij Platoquote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, nog nooit van gehoord.
Nee, deze dame is een stuk jonger (*1984). Hier zien we haar met haar moeder, ook geen onbekende:quote:Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef Gehenna het volgende:
lisa germano??
Volgens mij is ze niet heel erg bekend, in ieder geval niet in Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:19 schreef ranja het volgende:
voorlopig gok ik op een ojaatje.
Het betreffende album:quote:is de dochter van
-echtpaar
en
. En wat dan nog, hoor ik u denken. Moet dat een belofte wekken? Iets verontschuldigen? Ik kaart het aan omdat dit wel de laatste plaat is die je van iemand uit zo'n folknest zou verwachten. De ekster met bloedige snavel op de hoes is een voorbode:
verhoudt zich tot
als pakweg Anouk tot Marianne Weber. Dit is al het derde album van de vanuit Bristol opererende zangeres; de eerste twee zijn ongehoord aan mij voorbijgegaan. Harde elektrische gitaren en hoekige ritmes laten horen dat
zich op hetzelfde terrein begeeft als PJ Harvey of Carina Round.
Hmm, als ik van iemand hier had gedacht dat 'ie deze dame wel zou kennen, was jij het wel.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef ranja het volgende:
Hm belooft veel, ik vind Carina Round erg goed
Maar nog geen idee, ik ken de hoes in elk geval niet.
Dan hoef je dus alleen maar een voornaam te gokken...quote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef cafca het volgende:
Tja, ik weet wie de vader en moeder zijn, maar dan houdt het op...
Dan lepel ik het punt bij jou naar binnen...quote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef knars het volgende:
Dan verhaspel ik het anagram tot Rose Kemp?
Ja hoor, allemaal voor hun 28e. Maar ze zijn niet allemaal op 27 jarige leeftijd overledenquote:Op maandag 23 maart 2009 00:50 schreef frame-saw het volgende:
Ian Curtis
Kurt Cobain
Buddy Holly
Jim Morisson
Het is een gok, ik weet niet of ze voor hun 28ste waren overleden
Feitelijk was dat ook niet de vraag......quote:Op maandag 23 maart 2009 06:45 schreef knars het volgende:
[..]
Ja hoor, allemaal voor hun 28e. Maar ze zijn niet allemaal op 27 jarige leeftijd overleden
die was 37quote:Op maandag 23 maart 2009 03:27 schreef lubje25 het volgende:
michael hutchene(INXS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |