Tis laat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:11 schreef venomsnake het volgende:
Deze topic?![]()
Ben jij een kloon van die Gargamel?![]()
Nou...Zie je nou wel. Ondanks dat ik heel moe ben.quote:
Maar het klinkt voor geen meter, en het bekt niet lekker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:14 schreef GGMM het volgende:
Deze topic is gewoon correct Nederlands.
Net als de blessures van FC Groningen dus. (Om maar ontopic te blijven).quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar het klinkt voor geen meter, en het bekt niet lekker.
Maar daar zit volgens mij een andere reden achter.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:20 schreef venomsnake het volgende:
Net als "Van Loen aan de slag in Groningen".
Dat klinkt ook nergens naar.
ben bang dat elia hem alle hoeken van het veld gaat laten zien maar wie kan je dan opstellen in plaats van hiariejquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop echt niet dat Jans met Hiariej gaat beginnen zondag, want in de thuis wedstrijd liet Elia al geen spaan heel van die jongen.
Ik zie het dan ook redelijk somber in voor zondag.
Ik denk dat het met Svejdik nog erger kan worden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop echt niet dat Jans met Hiariej gaat beginnen zondag, want in de thuis wedstrijd liet Elia al geen spaan heel van die jongen.
Ik zie het dan ook redelijk somber in voor zondag.
In principe wel, maar als hij weer zo gaat staan slapen als bij de thuiswedstrijd, dan begin je in principe al met 2-0 aan die wedstrijd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef The_Verve het volgende:
Hiariej heeft snelheid genoeg om Elia te verdedigen. Met goede rugdekking is er niets aan het handje.
Centraal hebben we helaas weinig keus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:35 schreef The_Verve het volgende:
In de thuiswedstrijd speelde Svejdik centraal en moest hij dus rugdekking geven. Dat was de meesterzet van Jans. In plaats van in te grijpen, ging Svejdik terug lopen.
Klopt, maar als Sepp rechtsback kan (met conditie?) kan Hiariej in de verdediging, zijn favoriete plek.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Centraal hebben we helaas weinig keus.
Zijn favo plek is geloof ik zelfs verdedigende middenvelder. Daarnaast speelt Hiariej zo goed als nooit meer centraal, zelfs bij de beloften speelt hij links of rechtsback.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Klopt, maar als Sepp rechtsback kan (met conditie?) kan Hiariej in de verdediging, zijn favoriete plek.
FC Twente - FC Groningen 2-2
Hangt er van af met welk lettertype je 2-2 schrijft.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef Rots het volgende:
Jullie gaan er denk ik toch met aardig grote cijfers af in Enschede.
Deze topic is correct Nederlands. Het klinkt alleen voor geen meter.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef Rots het volgende:
Is het niet "dit topic"?![]()
Jullie gaan er denk ik toch met aardig grote cijfers af in Enschede.
Voorlopig alleen een gerucht lijkt me.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Gruning3r het volgende:
Komt lemic naar fc groningen? heb niet alles meegekregen of is het een gerucht?
heb je een filmpje van die speler?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Grunner het volgende:
[..]
Voorlopig alleen een gerucht lijkt me.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef Runselpink het volgende:
[..]
heb je een filmpje van die speler?
heb echt geen flauw idee wie 't is.
schaam :$quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:43 schreef Kerol het volgende:
[..]
Het is geen speler maar een zaakwaarnemer
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:42 schreef Runselpink het volgende:
[..]
heb je een filmpje van die speler?
heb echt geen flauw idee wie 't is.
quote:De Roover maakt rentree tegen FC Twente
GRONINGEN - Sepp de Roover maakt zondag zijn rentree voor FC Groningen in de uitwedstrijd tegen FC Twente.
De Belgische rechtsback is ruim vier maanden uit de roulatie geweest door een liesblessure. Ook Koen van de Laak keert terug in het basiselftal van trainer Ron Jans.
Evgeniy Levchenko is hersteld van een hamstringblessure die hem tegen Roda JC aan de kant hield. Ondrej Svejdik vervangt de geschorste Gibril Sankoh in het centrum van de verdediging. Het is nog de vraag of Tom Hiariej inzetbaar is. De verdediger heeft liesklachten en wordt zaterdag getest.
De opstelling:
In het doel Luciano. De verdedigers zijn De Roover, Svejdik, Granqvist en Stenman. Op het middenveld spelen Van de Laak, Holla, Lovre en Levchenko. Berg en Garcia zijn de twee aanvallers.
Verslaggever Henk Elderman bij de training...
RTVNOORD
De hand van Van Loen wordt zichtbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef The_Verve het volgende:
Het moet ook niet gekker worden. Jans zet gewoon iedereen op de juiste plek neer. Wil hij winnen in Enschede of zo?
van Loen gewoon dagelijks even bij de medische staf binnen laten stappenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef venomsnake het volgende:
Van Loen voegt zich bij de TS, en iedereen is ineens fit. Contract voor het leven geven die man.
[..]
De hand van Van Loen wordt zichtbaar.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:00 schreef The_Verve het volgende:
En daarna weer kwaad weglopen...
Jans heeft nog 1 jaar een contract toch? Volgend jaar van Loen als trainerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:21 schreef venomsnake het volgende:
[..].
Ik kan me nog herinneren dat Van Loen weken geleden ineens zei dat hij Groningen zo'n mooie club vond. Toen had ik al zoiets van: "Huh? Open solicitatie?"
Ik weet alleen niet meer waar hij dat zie, zal wel bij VI zijn geweest oid.
Wat blijkt, is hij daarna gewoon bij Jans gaan lopen slijmen en op den duur maar gevraagd of hij bij de FC aan de slag kon.![]()
Blijf het een vaag verhaal vinden.
quote:Super clubs jagen Andreas Granqvist
Door de HIF-star Andreas Granqvist, 23, maakt het succes in Nederland. Volgens de Nederlandse data, zowel Sevilla en Bayern München studeerde Groningen mittback.
Naam: Andreas Granqvist. Geboren: 16 april 1985. Functie: Mittback. Club: FC Groningen, Nederland. Vorige clubs: Påarp GIF, Helsingborgs IF, Wigan Athletic FC (lening), FC Groningen. Verdiensten: 7 A-international, 26 U-21 international, werd opgenomen in het Europees Kampioenschap ploeg in 2008.
Vertegenwoordigers van de topclubs geïnteresseerd waren in plaats wanneer de Nederlandse met de zesde klasse afgelopen weekend Groningen 2 - 0-versloeg Roda.
Andreas Granqvist, geboren in 1985 en nu stevig in de A-Nationaal Team (gerangschikt vier Lars-Roland midden hellingen), beschreven als een COMING.
Olof Mellberg (77 a), Daniel Majstorovic (77: a) en Petter Hansson (76: a) alle acht, negen jaar ouder - Granqvist op de nationale ploeg voorzijde rustig wachten een generatie.
Agenten spaarzaam met commentaar
Duitse Bundesliga Bayern München horloge nummer twee mogelijke alternatieven voor de veroudering van mijn heuvel Lucio, 31.
Spaans volgens Trean Sevilla ook op zoek mittback oplossingen.
Andreas Granqvist heeft een contract met Groningen in de zomer van 2012.
- Ik heb geen commentaar in dit specifieke geval, maar uiteraard Andreas na hun succes in Nederland een interessante naam voor alle clubs, "aldus Granqvist agent Martin Dahlin
Ik schat 'm wel wat hoger in.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Die hebben centen, mooi
Nieuwe Patrik Anderson zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Misschien kunnen we nog een speler van Bayern Munchen krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef venomsnake het volgende:
Het zou echt een enorme aderlating zijn als Granqvist zou vertrekken. Maar als Beyern een goed bod doet moet je hem laten gaan denk ik, niet alleen omdat het een hoop centen oplevert, maar het zou niet verkeerd zijn als Groningen spelers rechtstreeks aan de buitenlandse top kan doorverkopen. Levert meer geld op, en bovendien een goede naam voor de club.
Ik hoorde Nijland een tijd geleden zeggen dat er nog één speler is met een clausule in zijn contract, maar die was zo hoog dat geen club in Nederland dat zou betalen. In Mijn Club zei hij zoiets geloof ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:59 schreef Gruning3r het volgende:
Ik denk dat Granqvist wel clausule in zijn contract heeft staan.
Ik weet dat Goran Lovre clausule in zijn contract heeft.Dat heeft die verteld in de dagblad van het noorden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoorde Nijland een tijd geleden zeggen dat er nog één speler is met een clausule in zijn contract, maar die was zo hoog dat geen club in Nederland dat zou betalen. In Mijn Club zei hij zoiets geloof ik.
Geen idee..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft Lemic ook geen banden met Bayern? Het lijkt me niet onmogelijk dat hij iets heeft laten vallen bij Bayern.
Dat is te ver gezocht en die Lemic verhaal is broodje aap verhaal. FC Groningen gaat echt niet van die dubieuze makelaars in zee.voordeel is ook gewoon volle geld krijgen van verkoop van spelers,als ze Groningen zelf scoutenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft Lemic ook geen banden met Bayern? Het lijkt me niet onmogelijk dat hij iets heeft laten vallen bij Bayern.
Ik ook, ik denk dat Andreas beter met de spitsen in Duitsland om kan gaan, dan die in Spanje. Messi tegenover Granqvist.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:15 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Ga maar ook vanuit Granvist bijna zeker vetrekt in de zomer .En persoonlijk vind ik hem meer speler voor bayern munchen dan sevilla
Zo heb ik ooit mijn telefoon eens laten vallen bij Ajax.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Hij is net als De Roover weer terug.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:34 schreef Kerol het volgende:
Was VDLaak niet geblesseerd?
Zal wel niet helemaal fit zijn anders geeft meerdink echt niet de voorkeur.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:37 schreef Kerol het volgende:
Dan snap ik Jans niet als hij Meerdink de voorkeur geeft.
Inderdaad, maar je kent Jans soms. Zijn opstellingen + wissels zijn soms een grote vraagteken...quote:Op zondag 22 maart 2009 12:37 schreef Kerol het volgende:
Dan snap ik Jans niet als hij Meerdink de voorkeur geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Op welke positie als ik mag vragen? Direct rood voor een handsbal? Ik kan me nog een soort van Vangbal herinneren van ene Kim Jaggy vorige week in het ALS, die kreeg niet eens geel, waar Beerens anders vrije doortocht zou hebben gehad richting het Spartaanse doel..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:43 schreef venomsnake het volgende:
Granqvist glijdt op zijn plaat, maakt hands en krijgt rood..
Dit gaan we dus verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |