Jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:14 schreef TheClown1 het volgende:
wat ik me nu afvraag met silva he, die kon het niet vinden met van basten, als hij nu in de zomer ervandoor gaat en bij zijn volgende club ook uefa cup speelt, moet hij dan die schorsing uitzitten?
Niet als hij wordt weggevaagd.. (ff dat woord kwijtquote:
Geseponeerd, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Europees gezienquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Niet als hij wordt weggevaagd.. (ff dat woord kwijt)
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geseponeerd, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Europees gezien
quote:Unless the disciplinary body decides otherwise, a player sent off the field or an
official expelled from the technical area is automatically suspended for the next
match of the competition in which the expulsion occurred.
quote:2 Only the legal consequences of a disciplinary decision taken by the referee may
be reviewed by the disciplinary bodies in cases where such a decision has involved
an obvious error, such as mistaking the identity of the person penalised.]
Dus het word 1 wedstrijd, mag ik aannemenquote:Appeals against decisions taken by the Control and Disciplinary Body are
admissible, except in the case of:
a) a warning,
b) a reprimand,
c) a one-match suspension following a red card,
Staat het artikel online? Dat moet ik zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de Spits (die krant) was het een terechte rode kaart
Er staat wel iets over de wedstrijd, maar een andere tekst als in de papieren versie..quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Staat het artikel online? Dat moet ik zien
Spitsquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de Spits (die krant) was het een terechte rode kaart
Spits heeft ook z'n papieren versies online staanquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Staat het artikel online? Dat moet ik zien
Je snapt het niet. Ben Arfa is het grootste acteertalent van Frankrijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef Spaulding het volgende:
Gaat goed met de Franse jeugd als deze gast hét talent van Frankrijk is.
En vergeet Benzema niet hequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ben Arfa is het grootste acteertalent van Frankrijk.
Zwaar overschatte voetballer overigens. De huidige talenten als Nasri en zeker Gourcuff zijn veel beter.
Tunesiërquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |