Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Verdomme nog een spellingsvout ook in
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
Allemaal de schuld van shitonya, ben gelijk van m'n aprepeau
En ik was slapen
That's a good boyquote:
Ah, het tijdstip voor filosofische bespiegeling is aangebroken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
Single zijn is kut, en aan de andere kant tof.
Zo. Even een heel intelligente opmerking gemaakt.
Sarcasme.
Als je dat al filosofisch vind ben ik benieuwd naar je metaforen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, het tijdstip voor filosofische bespiegeling is aangebroken?
Het probleem is vaak: Het blijven bekenden. Vrienden en dergelijke.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:16 schreef RealZeus het volgende:
Het toffe aan zijn single zijn is:
In je hoofd hebben dat je even naar de kroeg gaat en er uiteindelijk om 7 uur 's morgens weer uit gedweild worden.
Of langs een terras lopen, daar bekenden zien en dat het dat ook gezelliger wordt dan je had verwacht.
Mario kart met z'n tweeën is leuker dan in je eentje?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je dat al filosofisch vind ben ik benieuwd naar je metaforen.
yepquote:
- Wat was er eerder? De kip of het ei?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mario kart met z'n tweeën is leuker dan in je eentje?
Sorry, te laat voor goede metaforen.
Hoi kwiwi!quote:
Dat is wel erg positief zeg.quote:
Nee ben nog hardstikke wakkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi kwiwi!
Nog niet slapen daar?
Ja, maar dat is juist het moment dat ik dat niet erg vind. Dat zijn de momenten dat ik juist geniet van het single zijn. Die onverwachte uit de hand lopende kroeg en terrasbezoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het probleem is vaak: Het blijven bekenden. Vrienden en dergelijke.
Niet een relatie of een leuke date.
En dit is geen gebrabbel maar waar tevens ontopic.
Ado!quote:
Kiwimeisje!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
- Wat was er eerder? De kip of het ei?
- Geen haan die ernaar kraait, maar ik ben kukeletureluurs op jou.!
Nope, ik ga zo even lekker hersenloos naar de tv loeren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben nog hardstikke wakkerGelukkig ben ik niet de enige zo te zien
Nachtploeg he!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben nog hardstikke wakkerGelukkig ben ik niet de enige zo te zien
eeyquote:
Bingo, maar ook hetgene wat je aan de andere kant kut vind.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist het moment dat ik dat niet erg vind. Dat zijn de momenten dat ik juist geniet van het single zijn. Die onverwachte uit de hand lopende kroeg en terrasbezoeken.
Ben ik ook mee bezig, South Park is op tvquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nope, ik ga zo even lekker hersenloos naar de tv loeren.
Ik heb niet eens een tv op dit moment.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nope, ik ga zo even lekker hersenloos naar de tv loeren.
Daar is msn voor.quote:
quote:
quote:
Bij mij sinds 3 minuten ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:09 schreef Ludootje het volgende:
Alle mensen op mijn MSN lijst zijn offline
Verstandigquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja dat heb ik in de gaten.. ben nu even m'n date in de maling aan het nemen via msn
hij trapt er volgens mij inquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij mij sinds 3 minuten ook
[..]
Verstandig
Dat zal hij waarderen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja dat heb ik in de gaten.. ben nu even m'n date in de maling aan het nemen via msn
Dat zijn bij voorbaat al vrouwen waar ik niet mee datequote:Op donderdag 19 maart 2009 02:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hij trapt er volgens mij innu maar hopen dat hij hier niet leest
heb gezegd dat ik z'n moeder heb opgebeld omdat ik nieuwsgierig naar z'n ouders was
Ahah. Zo'n romkom manier van omgaan. Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat kan hij wel, hij doet het ook vaak genoeg bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |