Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Verdomme nog een spellingsvout ook in
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
Allemaal de schuld van shitonya, ben gelijk van m'n aprepeau
En ik was slapen
That's a good boyquote:
Ah, het tijdstip voor filosofische bespiegeling is aangebroken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
Single zijn is kut, en aan de andere kant tof.
Zo. Even een heel intelligente opmerking gemaakt.
Sarcasme.
Als je dat al filosofisch vind ben ik benieuwd naar je metaforen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, het tijdstip voor filosofische bespiegeling is aangebroken?
Het probleem is vaak: Het blijven bekenden. Vrienden en dergelijke.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:16 schreef RealZeus het volgende:
Het toffe aan zijn single zijn is:
In je hoofd hebben dat je even naar de kroeg gaat en er uiteindelijk om 7 uur 's morgens weer uit gedweild worden.
Of langs een terras lopen, daar bekenden zien en dat het dat ook gezelliger wordt dan je had verwacht.
Mario kart met z'n tweeën is leuker dan in je eentje?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je dat al filosofisch vind ben ik benieuwd naar je metaforen.
yepquote:
- Wat was er eerder? De kip of het ei?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mario kart met z'n tweeën is leuker dan in je eentje?
Sorry, te laat voor goede metaforen.
Hoi kwiwi!quote:
Dat is wel erg positief zeg.quote:
Nee ben nog hardstikke wakkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi kwiwi!
Nog niet slapen daar?
Ja, maar dat is juist het moment dat ik dat niet erg vind. Dat zijn de momenten dat ik juist geniet van het single zijn. Die onverwachte uit de hand lopende kroeg en terrasbezoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Het probleem is vaak: Het blijven bekenden. Vrienden en dergelijke.
Niet een relatie of een leuke date.
En dit is geen gebrabbel maar waar tevens ontopic.
Ado!quote:
Kiwimeisje!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
- Wat was er eerder? De kip of het ei?
- Geen haan die ernaar kraait, maar ik ben kukeletureluurs op jou.!
Nope, ik ga zo even lekker hersenloos naar de tv loeren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben nog hardstikke wakkerGelukkig ben ik niet de enige zo te zien
Nachtploeg he!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben nog hardstikke wakkerGelukkig ben ik niet de enige zo te zien
eeyquote:
Bingo, maar ook hetgene wat je aan de andere kant kut vind.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist het moment dat ik dat niet erg vind. Dat zijn de momenten dat ik juist geniet van het single zijn. Die onverwachte uit de hand lopende kroeg en terrasbezoeken.
Ben ik ook mee bezig, South Park is op tvquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nope, ik ga zo even lekker hersenloos naar de tv loeren.
Ik heb niet eens een tv op dit moment.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nope, ik ga zo even lekker hersenloos naar de tv loeren.
Daar is msn voor.quote:
quote:
quote:
Bij mij sinds 3 minuten ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:09 schreef Ludootje het volgende:
Alle mensen op mijn MSN lijst zijn offline
Verstandigquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja dat heb ik in de gaten.. ben nu even m'n date in de maling aan het nemen via msn
hij trapt er volgens mij inquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij mij sinds 3 minuten ook
[..]
Verstandig
Dat zal hij waarderen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja dat heb ik in de gaten.. ben nu even m'n date in de maling aan het nemen via msn
Dat zijn bij voorbaat al vrouwen waar ik niet mee datequote:Op donderdag 19 maart 2009 02:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hij trapt er volgens mij innu maar hopen dat hij hier niet leest
heb gezegd dat ik z'n moeder heb opgebeld omdat ik nieuwsgierig naar z'n ouders was
Ahah. Zo'n romkom manier van omgaan. Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat kan hij wel, hij doet het ook vaak genoeg bij mij
Ik zou ook niet met zo'n man datenquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zijn bij voorbaat al vrouwen waar ik niet mee date
Is hij een fokker??quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met zo'n man daten
'kwiwi says:
was niet zo erg toch
date says:
ik vraag me alleen af waarom?'
date says:
OMG
op de een of andere manier weet ik alleen niet of ik je nu moet geloven of niet
je hebt me al eerder op zo'n manier te pakken gehad'
Ohja, vrouwen met psychische oorlogvoering. Te gek.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is hij een fokker??
Hij zal je steeds meer gaan waarderen zo
O goed puntquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is hij een fokker??
Hij zal je steeds meer gaan waarderen zo
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:20 schreef dvr het volgende:
Je moet het wel een beetje op de spits drijven. Zeggen dat jullie gelachen hebben om zijn bedplassen enzo..
Uittesten. Erg sex and the city.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O goed punt
Nou ja er staan geen belangrijke dingen in
dit was ook het laatste dat ik kopieer
als je dit leest date: hopelijk vind je me nog lief![]()
Freeflyer was het toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O goed punt
Nou ja er staan geen belangrijke dingen in
dit was ook het laatste dat ik kopieer
als je dit leest date: hopelijk vind je me nog lief![]()
hehe hoeft niet meer ik heb hem de link al gestuurdquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Freeflyer was het toch?
Wie stuurt hem een PM met de notificatie?![]()
leuk tijdverdrijf zo om half 3
Oh ja. Erg slim.quote:
Oh, nou hij vind het niet zo erg blijkbaar dat het hier allemaal staat, hij is volgens mij blijer dat ik mama freeflyer niet heb gebeldquote:
maar je bent toch single als je datequote:Op donderdag 19 maart 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, nu is de lol weg...
Niet single vrouwen die in singles posten
Mannen vertellen maar een gedeelte van wat ze denken i.v.m. jullie gevoelens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, nou hij vind het niet zo erg blijkbaar dat het hier allemaal staat, hij is volgens mij blijer dat ik mama freeflyer niet heb gebeldmannen
Dat is de transitie fase, geen single bestaan meer he.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maar je bent toch single als je date
Je post hier wegens aandacht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maar je bent toch single als je date
Goeie ondertitelquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:26 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dus steeds al dat het niet klopte
Eens. Veel te veel topicvervuiling.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, nu is de lol weg...
Niet single vrouwen die in singles posten
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Je post hier wegens aandacht.
Komop, ben niet gisteren geboren.
We zijn niet echt aardig geloof ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eens. Veel te veel topicvervuiling.
Wie had het over weggaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik verveelde me
maar ik ben al weg hoor
niet voor de gezelligheid?quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie had het over weggaan?
Ga vooral je gang hoor! Ik had het alleen over waarom.
Iedereen hier post voor aandacht. Ik inclusief.
Daar is dit topic voor.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie had het over weggaan?
Ga vooral je gang hoor! Ik had het alleen over waarom.
Iedereen hier post voor aandacht. Ik inclusief.
Daar is dit topic voor.
Ssst! Dalijk hebben ze het door!quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We zijn niet echt aardig geloof ik
Tuurlijk wel voor de gezelligheid.quote:
En je hebt al een naamtopic vannachtquote:Op donderdag 19 maart 2009 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk wel voor de gezelligheid.
Maar posten == aandacht + single topic == aandacht³
Dat is geen naamtopic. Dat is een tong80 topic. Die tellen niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je hebt al een naamtopic vannacht
You've got a point therequote:Op donderdag 19 maart 2009 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is geen naamtopic. Dat is een tong80 topic. Die tellen niet.
Goedemorgen MNR, mag hopen dat vandaag een leuke dag wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:42 schreef MNR het volgende:
Morning, morning.
Jeetje, morgen is het alweer weekend. Dat betekent vandaag een leuk dagje
Bengelquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen MNR, mag hopen dat vandaag een leuke dag wordt.
Straks sollicitatiegesprek(je) en krijg vandaag ook meteen te horen of ik door ben.
Laat de zon maar komen.
MNRquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel
Het wordt een leuk en fijn gesprek! En dat je daarna de uitslag direct hoort, is hartstikke fijn. Ik zeg: zo'n gemotiveerde vrouw als jij, dat komt goed. Wat vind je zelf van de functie?
Hoi Duim.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:43 schreef Duimelot het volgende:
Bengeltje suc6 vandaghoop dat t allemaal meevalt en gewoon wel leuk is!
Wat voor soort functie is het?
ja ik was me net al aan t bedenken van huh ze ging toch een opleiding doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Duim.dankje.
Volgens haar een inbound callcenter voor bedrijven. Callcenter vind ik niet zo erg voor tijdelijk. Buiten dat ga ik toch verder zoeken naar iets administratiefs.Wie weet bestaat er een mogelijkheid om daar door te groeien tot iets bij hun administratie.
De opleiding (iets anders) waaraan ik maandag begin , die vind ik op het moment het interessantste.
Die opleiding gaat zeker door, heb ik daar ook al aangegeven dat die bij mij op de eerste plaats komt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik was me net al aan t bedenken van huh ze ging toch een opleiding doen
ah voor tijdelijk is een callcenter best leuk hoor, niet voor lange tijd dat niet
tuurlijk, die opleiding geeft toekomst, callcenter nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die opleiding gaat zeker door, heb ik daar ook al aangegeven dat die bij mij op de eerste plaats komt.
Dat is twee dagen in de week nu. Kan uitlopen op drie. Dus het zou te combineren moeten zijn.
Nog even over die dollars/euro's hequote:Op donderdag 19 maart 2009 08:25 schreef TGT2 het volgende:
Meuning.![]()
Waar is het zonnetje? Grauwe K-lucht!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog even over die dollars/euro's he
En hier is het ook grauw.. Gelukkig is mijn humeur zonnig genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |