Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zojuist dat je die ban aan mij de danken had?
zeg dan nu dat dat niet waar is.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zojuist dat je die ban aan mij de danken had?
zeg dan nu dat dat niet waar is.
Gelezen. Maar waarom was ik ineens weer een trut? Moest dat van nmns?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
Ik Herhaal het nog maar ff. De lapo leest niemand
dit is absoluut niet waar en je weet dat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?
Neo deed daar aan mee en uiteindelijk werd de hele club gebanned...
Ik wil het gewoon met jou uitpraten Fan als jij dat ook wil.
Als jij normaal tegen mij doet doe ik dat ook tegen jou.
Dat jij daar huilie over gaat doen. Ik zag het trouwens niet als een topic waar zij door de stront werd gehaald, dat maak jij ervan. Ik zag het als een actie van een overactieve mod.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmwahh dat valt te bezien.. Een hukerend wezen naar rellettjes plus niet vies van een topic openen (zogenaamd lief) met links naar waar het desbetreffende persoon door de stront word gehaald .. Ja ach
Hee, jij hebt er toch wel een "neusje" voor.quote:
Die rel ( over twee dagen verspreid) is daar wel de oorzaak van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is absoluut niet waar en je weet dat.
je verdraaid de feiten, jij begon op mij in te hakken met Lobasca, Tipsch en Disana, van Neo wist ik
hélemaal NIETS ik heb wel een met hem ''gekeuveld'' en nooit iets vreemd gemerkt aan die jongen.
dus wat je nu zegt is niet waar.
maar goed, gedane zaken nemen geen keer, maar je moet dus niet gaan zeggen dat je die ban aan mij te danken had, dat is dus niet waar, en dat zou ik wel graag een keer willen horen.
Ontbijt op bed van mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Juud79 het volgende:
Het is maar goed dat ik morgenochtend vrij ben.
Nou wil ik een link ook. Nondeju!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
Mmwahh dat valt te bezien.. Een hukerend wezen naar rellettjes plus niet vies van een topic openen (zogenaamd lief) met links naar waar het desbetreffende persoon door de stront word gehaald .. Ja ach
Ik vind Adolf Hitler ook wel lekker, stiekem.quote:
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die rel ( over twee dagen verspreid) is daar wel de oorzaak van.
Ze hebben toen de hele club gebanned om er vanaf te zijn, er is niet echt goed gekeken naar wie wat gezegd of gedaan had.
Dat is pas later gedaan (daar ben ik dankbaar voor).
Zeg dat nou niet zo hard! Straks wil hij met jou en kleine muisjes aan de ontbijttafel zitten.quote:
Lichtblauwe mods gaan niet over bans.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?
trouwens Gert was toen toch moderator?
@ Gert hadden die gsten die ban aan mij te danken?
ja of nee?
Beschuit met muisjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet zo hard! Straks wil hij met jou en kleine muisjes aan de ontbijttafel zitten.
Tis maar een paar sc geleden.. Sterker nog was een naam topicquote:
Misschien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?
trouwens Gert was toen toch moderator?
@ Gert hadden die gasten die ban aan mij te danken?
ja of nee?
Ik snap het inmiddels ook niet meer.quote:
Bakzeilquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dementor het volgende:
Laatste biertje(s) daarna ga ik dekzijl halen.
Dat moet lukken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
Tis maar een paar sc geleden.. Sterker nog was een naam topicMarrije opend het met stoere links..
Verder zoek je het maar uit
kijk daar ga je weer........ nog steeds geen antwoord en dan ga je weer weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dementor het volgende:
Laatste biertje(s) daarna ga ik dekzijl halen.
Ik wil het uitpraten maar moet dat zo en public mijn beste fann?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk daar ga je weer........ nog steeds geen antwoord en dan ga je weer weg.
jij zei zojuist dat je het nu wilde uitpraten......
Fann laat het sommige gasten zijn de energie niet waard ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk daar ga je weer........ nog steeds geen antwoord en dan ga je weer weg.
jij zei zojuist dat je het nu wilde uitpraten......
nee hoor ik heb mijn antwoord, ga maar lekker slapen....quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil het uitpraten maar moet dat zo en public mijn beste fann?
Ja, vooral als het gaat om 'jullie moeten altijd ons (mij) hebben" relletjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, jij hebt er toch wel een "neusje" voor.
Het is namelijk veel stoerder om gewoon maar wat te brullen zonder linkquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis maar een paar sc geleden.. Sterker nog was een naam topicMarrije opend het met stoere links..
Verder zoek je het maar uit
tis klaar......quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann laat het sommige gasten zijn de energie niet waard ..
Dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is namelijk veel stoerder om gewoon maar wat te brullen zonder link
CC, alsjeblieft [RLS SC # 150] Waar Fann weer thuis is
Het is ook niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet lukken!
Ik heb dat soort dingen dus echt niet door.
Aha!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
CC, alsjeblieft [RLS SC # 150] Waar Fann weer thuis is
Ghehehe. Ja... toch jammer voor het Nederlandse voetbal dit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
lekker heur.... die fransjes hebben een NEUS voor de goal hehe
Nee dat geloof ik ook wel hoor.. Kwijl, smile, kwijlquote:
Ik zie er ook niet veel "kwaad" in in de gauwigheid.quote:
Nee!!quote:
Ik dacht met d'r eierstokken.quote:
En bij jou hoor je een hoop gejammer door de megafoon bevestigd aan 1 van de gesubsidieerde torentjes.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!!
Dan rammelt ze toch met je emmer?
Zouden ze daar in Apeldoorn scharreleierstokken hebben?quote:
Dat duurt nog pak em beet 2 jaar.quote:
Nee jij bent lekker zuiver, met het ophemelen van neo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel hoor.. Kwijl, smile, kwijl
Die PMS-snoepjes hakken er hard in he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel hoor.. Kwijl, smile, kwijl
au-pairtje d'r bijquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat duurt nog pak em beet 2 jaar.
Dan trek ik het zelfstandig financieel, je mag tegen die tijd hier een beschuitje komen eten.
Een kleintje is geweldig!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan trek ik het zelfstandig financieel, je mag tegen die tijd hier een beschuitje komen eten.
quote:
Die kunnen er ook nog wel bij!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
Ik zag net twee knuffelende oflifanten op de africam!
Trusten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik duik nu mijn bed in!
Elkaar niet doodhuiliën, hè?
Kusjekroel.
Dus de komende twee jaar trekt je vader je nog in ruil voor geld. En jij vindt daarintegen zijn kleintje geweldig?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als Geert MP is kan je voor zo'n opmerking weleens zes maanden de bak indraaien. Die kwibus loopt de deur plat bij de Israelische ambassade.quote:
Geil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
Ik zag net twee knuffelende oflifanten op de africam!
Welterusten, ik ga ook zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik duik nu mijn bed in!
Elkaar niet doodhuiliën, hè?
Kusjekroel.
Ja nogal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus de komende twee jaar trekt je vader je nog in ruil voor geld. En jij vindt daarintegen zijn kleintje geweldig?
Of intrepeteer ik dit verkeerd?
hier vanaf 1995!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik opereer vanaf september al financieel zelfstandig.
Dat kun jij niet zeggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hier vanaf 1995!![]()
(jouw beurt, Coos...)
Dan wil jij wel snel een kind bij haar naar binnen proppenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten Cc. Als je geen twee jaar kan wachten op beschuit...
Ja, sneller erin dan eruitquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan wil jij wel snel een kind bij haar naar binnen proppen
Ik wil alleen maar zeggen: ik heb altijd gestampte muisjes in huis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan wil jij wel snel een kind bij haar naar binnen proppen
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dementor het volgende:
Kleintjes zijn toch de zin van het leven.
Uiteindelijk.
na P&W begin ik weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hier vanaf 1995!![]()
(jouw beurt, Coos...)
Slaap lekker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu ga ik naar bed, welterusten iedereen!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu ga ik naar bed, welterusten iedereen!
Een kind naar je geslachtsdeel noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dementor het volgende:
Kleintjes zijn toch de zin van het leven.
Uiteindelijk.
Als Geert ooit MP wordt dan heb je wel andere zorgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Geert MP is kan je voor zo'n opmerking weleens zes maanden de bak indraaien. Die kwibus loopt de deur plat bij de Israelische ambassade.![]()
Maar ja, ik zit weer te complotdenken
Je moet je nageslacht ook niet naar jezelf vernoemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een kind naar je geslachtsdeel noemen.![]()
![]()
Seriously, ik vind een verschrikkelijk woord.
Ik heb het wat roepnaam betreft altijd voor t zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet je nageslacht ook niet naar jezelf vernoemen.
Oh wacht als stamhouder kom ik daar niet onderuit.
Tenzij het een meisje word dan heeft Juud het voor het zeggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef Juud79 het volgende:
Mensen die het over 'de kids' hebben, das pas verschrikkelijk.
Je hebt medezeggenschap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb het wat roepnaam betreft altijd voor t zeggen.
Ik kom naar je toe..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Volgens mij is t tijd om te gaan slapen.
Ja duh, ik hád al een ban en werd door dát, waar ik niet bij was, nog een maand op vakantie gestuurdquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?
Neo deed daar aan mee en uiteindelijk werd de hele club gebanned...
Gelukkig kon je nog wel dichten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, ik hád al een ban en werd door dát, waar ik niet bij was, nog een maand op vakantie gestuurd
Ja dat was fucked up en onterecht, je stond een keertje naast mij in het beslissende eindgevecht en moest het vervolgens ontgelden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, ik hád al een ban en werd door dát, waar ik niet bij was, nog een maand op vakantie gestuurd
Niet slecht.quote:
Tochtkieren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig kon je nog wel dichten.
Nee, ik vond die lap tekst van jou fraai genoeg. Qua layout-opmaak kan ik daar niet overheenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed, dadelijk nmns nog even met een enorme lap tekst, en het feest is weer compleet.![]()
Dat staat op te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Herhalingen van Koot en Bie op ned2!
Was matig, niet eens een prijsquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig kon je nog wel dichten.
Nee, gebruik hier ook FF en YT is nooit een probleem. Of bedoel je binnen de nieuwe FOK! ? Dat heb ik nog niet echt getest..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet slecht.
Ik hoor niks in Firefox trouwens, heb 'm geopend in IE. Hebben jullie dat ook wel eens? Als ik alles opnieuw ga openen doet ie het wel weer denk ik maar ik heb geen zin om alles te sluiten.
Sportief.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vond die lap tekst van jou fraai genoeg. Qua layout-opmaak argumenten kan ik daar niet overheen
Tuurlijk, als je nu maar die bunker in gaat, dan komt 't allemaal goed. Ik beloof je dat ik op je zal stemmen om je erin te houdenquote:
Nee, gewoon ouderwets, dat kekke schermpje gebruik ik niet. Als het gebeurt staat m'n pc vaak al wel lang aan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, gebruik hier ook FF en YT is nooit een probleem. Of bedoel je binnen de nieuwe FOK! ? Dat heb ik nog niet echt getest..
Jaja... en als ik dan in de finale sta, een maandsalaris er doorheen sms'en m te zorgen dat ik niet win.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je nu maar die bunker in gaat, dan komt 't allemaal goed. Ik beloof je dat ik op je zal stemmen om je erin te houden
Pffttt......gaan ze rellen als ik tv zit te kijken.quote:
Herken het niet. Hier XP en FF. Misschien dat jouw fucking Vista de boel weer eens vernaggelt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, gewoon ouderwets, dat kekke schermpje gebruik ik niet. Als het gebeurt staat m'n pc vaak al wel lang aan.
Die wijven zijn niks waard johquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Pffttt......gaan ze rellen als ik tv zit te kijken.![]()
Nu heb ik alle tijd zeg maar.........
Ik zou best willen. Maar moet op mijn post zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja... en als ik dan in de finale sta, een maandsalaris er doorheen sms'en m te zorgen dat ik niet win.
Ja, en nu zijn ze allemaal pissed off naar bed. jammerquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Was het wat, P&W?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets slechts kan ik zelfs niet bedenkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaja... en als ik dan in de finale sta, een maandsalaris er doorheen sms'en m te zorgen dat ik niet win.
Kun je rekenen? Reken d'r maar niet opquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou best willen. Maar moet op mijn post zijn![]()
Maar in april!!Kan ik daar in m'n blote reet zonnen dan?
![]()
Bart hoe zit dat??
heh heh, daar had ik ook wel een paar grijpstuivers voor overquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets slechts kan ik zelfs niet bedenken
Iedereen ligt nu te woelen in bed met het hoeslaken tussen de tanden geklemd denk je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, en nu zijn ze allemaal pissed off naar bed. jammer
Nee Fleur heeft studiedagenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Was het wat, P&W?
Was Fleur Agema er weer?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Herken het niet. Hier XP en FF. Misschien dat jouw fucking Vista de boel weer eens vernaggelt?
Snood, snood! Je moet wél die locatie bekend maken hè. Zomaar vliegtuigen op pad sturen is ook zo lulligquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heh heh, daar had ik ook wel een paar grijpstuivers voor over
Klinkt niet héél attractief.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Fleur heeft studiedagen![]()
Maar de directeur van Philadelphia je weet wel die laaienlichters met hun megalomane plannen.
Ga maar snel naar de herhaling van P&W kijken. Ze hadden die zakkenvuller uit het old boys cicuit wel wat harder aan mogen pakken volgens mij.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snood, snood! Je moet wél die locatie bekend maken hè. Zomaar vliegtuigen op pad sturen is ook zo lullig
Mijn ex werkt daar. Ik mag toch hopen dat ze haar niet ontslaan. De 12 jaar zijn nog niet voorbij en voor je het weet kan ik alsnog "schuiven" richting Sociale Dienst.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Fleur heeft studiedagen![]()
Maar de directeur van Philadelphia je weet wel die laaienlichters met hun megalomane plannen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie nou steeds aan het doorgeven?
Heh heh, je verzint maar wat creatiefs. Gewoon een filmpje maken van een vliegtuig en iets met een bunker. Ze kunnen het toch niet zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snood, snood! Je moet wél die locatie bekend maken hè. Zomaar vliegtuigen op pad sturen is ook zo lullig
Ja, daar was ik al bang voor, dat ze zonder mij aan het blowen waren. Eikelsquote:
Ja daar schieten we wat mee opquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er moeten meer fatsoenlijke pics van joints in omloop komen op internet.
Ik ben al een fvoorraadje aan het aanleggen, maar zonder macro-lens vind ik het best lastig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nog zo eentjequote:Op donderdag 19 maart 2009 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben al een fvoorraadje aan het aanleggen, maar zonder macro-lens vind ik het best lastig.
Vooral het contrast met de sporthal raakt mij diep.quote:
* half volle teil doorschuift naar WJquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
p.s.schuif die teil nog ff doah, coos
ja, en in de oorlog at je tulpenbollen zeker, miss zwitserlandquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond altijd tulpen bouwen tof!
Steekpassje...quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
thanks!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
* half volle teil doorschuift naar WJ
Mag je al weer alles neuken van de dokter?quote:
Uien!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, en in de oorlog at je tulpenbollen zeker, miss zwitserland
jij bent toch maar een wat attente guitquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Steekpassje...
(hij lag bij mij, en aangezien Liesje niet mag blowen binnen, ben jij aan de beurt)
De Bosnië oorlog I presume?quote:
Hallo, hij krijgt geen metalen penis toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag je al weer alles neuken van de dokter?
Nou!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij bent toch maar een wat attente guit
hoi ouwe! alles goed?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je écht dat Gert dat zou willen doen
Nog twee weken afzien in het rookhok.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Steekpassje...
(hij lag bij mij, en aangezien Liesje niet mag blowen binnen, ben jij aan de beurt)
Amarula is ook een wijvendrankje. Maar wel lekker, vooruit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:35 schreef dieenebart het volgende:
Ik had een flesje AmarulA voor vanavond. Er zit alleen niet veel meer in. Ook jammer.
Wat betreft de pissed-off vrouwenafdeling ontploft: dat zal wel meevallen. Het was tenslotte bokavond
Die vredespijp natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe! alles goed?
dat gert wat zou doen? (sorry ff de draad kwijt![]()
![]()
)
ik kom wel een keer kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou!![]()
Kom je in mijn bunkertje spelen?
goeie herinneringen aan afrikaquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Amarula is ook een wijvendrankje. Maar wel lekker, vooruit.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nog twee weken afzien in het rookhok.
niet over gehad met 'm. geen neukvoer voor handen momenteel btwquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag je al weer alles neuken van de dokter?
Je gaat in je eigen huis toch zeker wel een rookhok fabrieken? Wat zou je moeten zonder dat loopje!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat in je eigen huis toch zeker wel een rookhok fabrieken?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat in je eigen huis toch zeker wel een rookhok fabrieken? Wat zou je moeten zonder dat loopje!
Is voor mij minder riskant dan voor jou.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vredespijp natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertje. wanneer gaan we weer?
[ afbeelding ]
Ik vraag Coos wel, die is niet wars van een flinke blow(job)quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Is voor mij minder riskant dan voor jou.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef dieenebart het volgende:
Je wordt heel melig van die amarula shit. ik zit hardop te lachen om becker op comedy central.
en ik zit me af te vragen waarom ik zit te tiepen en tegelijk zit te proberen om te luisteren naar een serie die ik wil zien.
Lurkert.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertje. wanneer gaan we weer?
[ afbeelding ]
de eerste keer dat ik een kudde van die gescheiden wijven zag nordic-walkuh onder begeleiding van een goeroe, heb ik met een maat zeker 5 minuten geproest van het lachenquote:
Een schaap met vijf poten zou idd beter zijn, maar ok, met vier zijn ze al mooi op wegquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik een kudde van die gescheiden wijven zag nordic-walkuh onder begeleiding van een goeroe, heb ik met een maat zeker 5 minuten geproest van het lachen
haha, ik moest wel lachen. heb een keer een ex dmv sms gefeliciteerd met haar verjaardag en gerefereerd aan haar nieuwe hobby;nordic wolken dus(van haar zusje vernomen). een pissed sms-je terug "wat ben jij toch een lul soms"quote:
"je gebruikt dan wel al je spieren, hoor!"quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een schaap met vijf poten zou idd beter zijn, maar ok, met vier zijn ze al mooi op weg
Doe maar nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
Trouwens... had ik al verteld dat ik van de rechter in mediation moest met mijn ex vrouw?
nee, brand losquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
Trouwens... had ik al verteld dat ik van de rechter in mediation moest met mijn ex vrouw?
hoezo niet , was een heel kort verhaal... komen binnen praten wat half uur later koffie ovder m'n sodemieter en klaarrrrrrrquote:
Wat jij een veel leuker antwoord vond dan "Thx :-) "quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik moest wel lachen. heb een keer een ex dmv sms gefeliciteerd met haar verjaardag en gerefereerd aan haar nieuwe hobby;nordic wolken dus(van haar zusje vernomen). een pissed sms-je terug "wat ben jij toch een lul soms"
Maar als drill instructor goud geld mee te verdienen.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als drill instructor goud geld mee te verdienen.![]()
Over goud gesproken. Maandag moet ik voorkomen voor die bekeuring van die lapzwans met z'n gâhd.
Wedden dat ik win?
Meet!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhhh... hersenletsel enzo.. doe nog effe een samenvatting, plus tijdstip en adres van de courtyard.
En kun je dat dan "afvinken'?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet , was een heel kort verhaal... komen binnen praten wat half uur later koffie ovder m'n sodemieter en klaarrrrrrr
mediation is zo moeilijk nog niet
rechtbank is kut.. ze zullen niet ff van tevoren zeggen de kans is groot dat je je riem af moet doen bij de ingang... loop ik daar met een wat afzakkende broek een save haven te zoeken om mezelf weer een beetje fatsoenlijk aan te kleding... kutrechtbanken!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhhh... hersenletsel enzo.. doe nog effe een samenvatting, plus tijdstip en adres van de courtyard.
nouja ze gooide hete koffie naar me harses inclusief kopje, dat noemen ze bij de blauwe petten "poging tot zware mishandeling".. dus ja dat kun je afvinken.. mediator zette er ook gelijk een punt achter..quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En kun je dat dan "afvinken'?
Zo van: mediation geprobeerd. Failed. Next. ?
O... maar er komt Coos kennende nog wel een andere gelegenheid hoor waarbij we samen Coos kunnen aanmoedigen in de rechtzaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meet!![]()
Ohw, maandag, werken enzo.
Laatste keer moest ik dat ook. Ik vroeg of we naar de zaal gingen vliegen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
rechtbank is kut.. ze zullen niet ff van tevoren zeggen de kans is groot dat je je riem af moet doen bij de ingang... loop ik daar met een wat afzakkende broek een save haven te zoeken om mezelf weer een beetje fatsoenlijk aan te kleding... kutrechtbanken!
ja maar slaat ook nergens op.. alle metaal af moet je je broekriem afdoen... ik ben allang blij dat ik geen prince albert hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik dat ook. Ik vroeg of we naar de zaal gingen vliegen.
Geen humor die lui.
een kennis van mij noemt me al: Coos gaat in beroepquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
O... maar er komt Coos kennende nog wel een andere gelegenheid hoor waarbij we samen Coos kunnen aanmoedigen in de rechtzaal.
Zou je denken, Is Coos vaste klant?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
O... maar er komt Coos kennende nog wel een andere gelegenheid hoor waarbij we samen Coos kunnen aanmoedigen in de rechtzaal.
Ja dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Laatste keer moest ik dat ook. Ik vroeg of we naar de zaal gingen vliegen.
Geen humor die lui.
klinkt als een jaloers border-linertje (samen met je eerdere info dan..).quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ze gooide hete koffie naar me harses inclusief kopje, dat noemen ze bij de blauwe petten "poging tot zware mishandeling".. dus ja dat kun je afvinken.. mediator zette er ook gelijk een punt achter..
Waarom ging ze er héén dan? Alleen om dat te kunnen doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ze gooide hete koffie naar me harses inclusief kopje, dat noemen ze bij de blauwe petten "poging tot zware mishandeling".. dus ja dat kun je afvinken.. mediator zette er ook gelijk een punt achter..
Laatste keer voor verkeerd voorsorteren. Hoppa 130 euro. Tuurlijk had ik het gedaan maar lulde er toch nog 30 af.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou je denken, Is Coos vaste klant?![]()
[..]
Ja dus.
Stukje touw door de broeklusjes zou kunnen helpen, niet zo elegant maar het houdt de broek wel op zijn plaats. Minder onfatsoenlijk dan een broek waarvan de bovenkant te hoogte van de uitgang hangt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
rechtbank is kut.. ze zullen niet ff van tevoren zeggen de kans is groot dat je je riem af moet doen bij de ingang... loop ik daar met een wat afzakkende broek een save haven te zoeken om mezelf weer een beetje fatsoenlijk aan te kleding... kutrechtbanken!
Het is een sport!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Laatste keer voor verkeerd voorsorteren. Hoppa 130 euro. Tuurlijk had ik het gedaan maar lulde er toch nog 30 af.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Laatste keer voor verkeerd voorsorteren. Hoppa 130 euro. Tuurlijk had ik het gedaan maar lulde er toch nog 30 af.
Lul eraf van de zak die de prent uitdeelde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
tis een volledige borderliner, maar als vader kun je in nederland eerst 30 trajecten door voor ze echt naar je verhaal luisteren ...quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt als een jaloers border-linertje (samen met je eerdere info dan..).
En dan moet ik nog zorgen dat ik mijn mond niet verder open doe. Want als je er 30 aflult zou ik het liefst beginnen met, "ja heb ik het nu gedaan of heb ik het nu maar een beetje gedaan". In normale financiële omstandigheden zou ik dat zeker doen.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Laat maar weten als je een keer op donderdag of vrijdag moet, leuk!
jij moet echt een keer op vakantie in tsjechie... daar kun je afdingen niet normaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan moet ik nog zorgen dat ik mijn mond niet verder open doe. Want als je er 30 aflult zou ik het liefst beginnen met, "ja heb ik het nu gedaan of heb ik het nu maar een beetje gedaan". In normale financiële omstandigheden zou ik dat zeker doen.
Ja dat ken ik. Blijkbaar is fokken leuker dan tv kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef dieenebart het volgende:
Je wordt heel melig van die amarula shit. ik zit hardop te lachen om becker op comedy central.
en ik zit me af te vragen waarom ik zit te tiepen en tegelijk zit te proberen om te luisteren naar een serie die ik wil zien.
ach kop omhoog, het is voor de kinderen ... alles komt goedquote:
Heb mijn skills in Marokko opgedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij moet echt een keer op vakantie in tsjechie... daar kun je afdingen niet normaal
Zekers.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach kop omhoog, het is voor de kinderen ... alles komt goed
Ik heb een keer een koelkastmagneet voor 10 dollar gekocht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb mijn skills in Marokko opgedaan.![]()
Nee hoor. Dat had ik als kind al.
OMGquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een koelkastmagneet voor 10 dollar gekocht.
(Daar kreeg ik wel hele leuke armbandjes bij, zo lief van die man!:D)
Ohw en voor veel geld kruiden in egypte! Maar we hadden eerst zo leuk thee zitten drinken
Maar op rommelmarkten enzo, kan ik juist weer wel afdingen.
Ja maar dat is ook niet zo moelijk als ze 100 keer zoveel vragen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een koelkastmagneet voor 10 dollar gekocht.
(Daar kreeg ik wel hele leuke armbandjes bij, zo lief van die man!:D)
Ohw en voor veel geld kruiden in egypte! Maar we hadden eerst zo leuk thee zitten drinken
Maar op rommelmarkten enzo, kan ik juist weer wel afdingen.
Wat een totale haat spreekt er uit. Dat moet wel ziekelijk zijn ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis een volledige borderliner, maar als vader kun je in nederland eerst 30 trajecten door voor ze echt naar je verhaal luisteren ...
Ze heeft toen mijn moeder in terminale fase lag gemailed om 2 uur snachts: "als je de telefoon niet opneemt dan hoor je ook niet of er iets met je moeder aan de hand is, ik hoop dat ze vanacht dood gaat hahaha"
Afijn daar kwam het gesprek op en ook al heeft ze het gemailed en heb ik haar een copy laten zien bleef ze daar volhouden dat ze dat nooit gezegd heeft en hop daar kwam de koffie ...
Nouja einde is in zicht... enige mogelijkheid van rekken die de rechter nog heeft is een onderzoek van het amk ... maar die is al geweest op mijn verzoek ... dus wie weet nu ..
En ja Gert het blijft de moeder van mijn kinderen maar... als ze geen hulp zoekt komt het nooit goed...
Ja? En zit sluwheid en op je hoede zijn dan in je genen? Of is het vooral ook nurture?quote:
Wel gerold, telt dat ook?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie dan nooit afgezet in het buitenland?
neuh ik rij meestal zelf, liften is niet zo mijn ding!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ooit door een vrachtwagenchauffeur die mij een lift gafquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ooit door een vrachtwagenchauffeur die mij een lift gaf (keurig op de gewenste plaats)quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft denk met die adhd te maken. Altijd twaalf zetten vooruit en een beetje streetwisequote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? En zit sluwheid en op je hoede zijn dan in je genen? Of is het vooral ook nurture?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft denk met die adhd te maken. Altijd twaalf zetten vooruit en een beetje streetwise
Wel een keer door een slapende vrachtwagenchauffeur overreden en mijn nek gebroken in Frankrijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ooit door een vrachtwagenchauffeur die mij een lift gaf![]()
Alleen maar!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
slaap wel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze loonslaaf gaat ook pitten, daar valt niets op af te dingen![]()
Ik voel me gelijk een stuk beter!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen maar!
Alleen, je leert op een gegeven moment de trucjes. En dan wordt je wat minder afgezet.
Of je gaat overdrijven. Omdat je lacherig wordt van het gesjacher. Ook weleens gehad. Maar da's later, met wat meer ervaring.
Je thee-verhaaltje. Gewoon een keer thee besteld in Istanbul. Geen prijs afgesproken van tevoren. Naïef. Ja, dat was 12 jaar geleden. Gebeurt me niet weer.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
ik doe nog even eentje die oud begint te worden :
Loop ik gisteren bij de AH, krijg ik nog een zakje voetbalplaatjes, meteen ff kijken.
Zitten er maar 4 in!!! Ik zeg tegen die vrouw ik wil een nieuw zakje, want waar is mijn vijfde plaatje?
Zegt ze: "dat is Suarez, die ligt op de grond!"
Het was zo kut.quote:
Zakken vol!quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was zo kut.Jij had 'r tenminste nog lekkere kruiden aan over gehouden.
![]()
@ willem-jozef: je bent niet de enige
@ tout le monde:quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was zo kut.Jij had 'r tenminste nog lekkere kruiden aan over gehouden.
![]()
@ willem-jozef: je bent niet de enige
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
@ tout le monde:
slaap lekker en mzzl
Ohoooh dit is wel echt volgens het boekje in de val gelopen ook hè.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een stuk beter!![]()
Nah, het was op een duizend en één nacht marktje, donker en overal lichtjes en kleurtjes en geurtjes.
En ja daar ben ik gevoelig voor. En al die verkopers waren vrij agressief, maar deze lachte zo vriendelijk. Dus beloofde ik hem dat we later bij hem wat kruiden zouden kopen. (Schoonfamilie verwachtte altijd kadootjes, prima kadoottje voor schoonmoeder).
Dus wij later terug, (na een ruzie: we hoeven toch niet per se naar die man terug, jawel dat heb ik beloofd) zag hij ons al aankomen, hij helemaal blij. We moesten komen zitten, en hij thee zetten enzo.
Daarna kruiden inscheppen. Hij schepte maar door.
En natuurlijk stonden er geen prijzen bij.
UIteindelijk heb ik hem er van kunnnen overtuigen dat we echt maar de helft van alles nodig hadden, en zelfs dat was belachelijk duur.
Saffraan enzo
En groene peperkorrels die later bleek wel erg veel groen afgaven in water en daarna vrij wit bleken.
Het was wel koud buiten vandaag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! We zijn niet zielig! Het is lente!![]()
Ik hoorde dat het volgende week weer gaat vriezen, iemand die dat kan bevestigen? Zoiets moet ik incalculeren.
Nâââhhh.....quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Kunst is: vriendelijk blijven en lachend de boel afslaan.
Voor mij is het gewoon de setting.quote:
Het laatste.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon de setting.
Die koelkastmagneet was op de domincaanse republiek, en die kruiden dus in egypte.
En die mensen zijn arm enzo, en ik zwak
Ja ik geef ook geld aan straatkrantverkopers, zonder het krantje te nemen.
En zo kies ik dus ook geen partij in een woensdagavondrel,.
Zo ben ik, take it or leave it.
Gister was het beter idd, maar toch, zon, opkomende bloemen, ik voel het!quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was wel koud buiten vandaag.
Trusten w-j.![]()
Dan die pijpbeurt nog even afwerken en daarna kan je gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was te laat om je aan te kondigen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan die pijpbeurt nog even afwerken en daarna kan je gaan.
Ik heb een wijf met timing nodig.
Thera, die had timing.
Naast de kroketten en de broodjes hamburger?quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
"Be healthy, take a worteltje", zou dat geen trend onder middelbare scholieren kunnen gaan worden in het schooljaar 2009-2010?
Voorverpakte worteltjes in trendy zakjes, en voor elke subcultuur een eigen verpakking.
"Ik eet die gore amerikaanse chips niet, als ik de oorlog wil steunen ga ik wel bij het leger, geef mij maar wortel" = de kuthippiequote:Op donderdag 19 maart 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
"Be healthy, take a worteltje", zou dat geen trend onder middelbare scholieren kunnen gaan worden in het schooljaar 2009-2010?
Voorverpakte worteltjes in trendy zakjes, en voor elke subcultuur een eigen verpakking.
"ik mag nog een half zakje worteltjes deze week, anders moet ik gezien de calorieën weer boven het toilet hangen met mijn volgepoederde hoerenbek" = elk 17 jarig meisje in nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naast de kroketten en de broodjes hamburger?
"LOLOL ORANJEEEUUUH!!11!!111 ORANJEUUH WORTELS SPECIAAL VOOR ORANJE WANT NORMAAL ZIJN ZE BLAUW EN ZWARTt1!!11" = de gemiddelde oranje fan tijdens WK/EK.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Je geeft dus aan dat er een duidelijke markt is voor dit idee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"ik mag nog een half zakje worteltjes deze week, anders moet ik gezien de calorieën weer boven het toilet hangen met mijn volgepoederde hoerenbek" = elk 17 jarig meisje in nederland.
Ik zit mijn best voor je te doen, hè.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat de gothic-subcultuur een zwarte verpakking met doodskopjes krijgt, en andere subculturen weer iets anders.
Absoluut, ik zeg je één ding: patent.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je geeft dus aan dat er een duidelijke markt is voor dit idee.
Ik ga morgen aan de bakker vragen of ze dat hebben!11!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zouden ze 's taart van moeten maken.
De man voor mij in de rij vandaag had een pakje voorgesneden grillworst.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee.
Ik zie ze vaak in de supermarkt, als kuddedieren met hun energiedrankjes en voorverpakte broodjes.
Misschien dat ze eigenlijk liever een trendy verpakt worteltje willen kopen.
Dat de gothic-subcultuur een zwarte verpakking met doodskopjes krijgt, en andere subculturen weer iets anders.
Mwah.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga morgen aan de bakker vragen of ze dat hebben!11!!![]()
![]()
![]()
En overmorgen ook!!11![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De man voor mij in de rij vandaag had een pakje voorgesneden grillworst.
Nu vraag ik je?!
Grillworst, dat kan je toch wel zelf snijden?
Ik was vrij leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet wie ik moet quoten maar worteltjestaart enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |