Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zojuist dat je die ban aan mij de danken had?
zeg dan nu dat dat niet waar is.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zojuist dat je die ban aan mij de danken had?
zeg dan nu dat dat niet waar is.
Gelezen. Maar waarom was ik ineens weer een trut? Moest dat van nmns?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
Ik Herhaal het nog maar ff. De lapo leest niemand
dit is absoluut niet waar en je weet dat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?
Neo deed daar aan mee en uiteindelijk werd de hele club gebanned...
Ik wil het gewoon met jou uitpraten Fan als jij dat ook wil.
Als jij normaal tegen mij doet doe ik dat ook tegen jou.
Dat jij daar huilie over gaat doen. Ik zag het trouwens niet als een topic waar zij door de stront werd gehaald, dat maak jij ervan. Ik zag het als een actie van een overactieve mod.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmwahh dat valt te bezien.. Een hukerend wezen naar rellettjes plus niet vies van een topic openen (zogenaamd lief) met links naar waar het desbetreffende persoon door de stront word gehaald .. Ja ach
Hee, jij hebt er toch wel een "neusje" voor.quote:
Die rel ( over twee dagen verspreid) is daar wel de oorzaak van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is absoluut niet waar en je weet dat.
je verdraaid de feiten, jij begon op mij in te hakken met Lobasca, Tipsch en Disana, van Neo wist ik
hélemaal NIETS ik heb wel een met hem ''gekeuveld'' en nooit iets vreemd gemerkt aan die jongen.
dus wat je nu zegt is niet waar.
maar goed, gedane zaken nemen geen keer, maar je moet dus niet gaan zeggen dat je die ban aan mij te danken had, dat is dus niet waar, en dat zou ik wel graag een keer willen horen.
Ontbijt op bed van mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Juud79 het volgende:
Het is maar goed dat ik morgenochtend vrij ben.
Nou wil ik een link ook. Nondeju!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
Mmwahh dat valt te bezien.. Een hukerend wezen naar rellettjes plus niet vies van een topic openen (zogenaamd lief) met links naar waar het desbetreffende persoon door de stront word gehaald .. Ja ach
Ik vind Adolf Hitler ook wel lekker, stiekem.quote:
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die rel ( over twee dagen verspreid) is daar wel de oorzaak van.
Ze hebben toen de hele club gebanned om er vanaf te zijn, er is niet echt goed gekeken naar wie wat gezegd of gedaan had.
Dat is pas later gedaan (daar ben ik dankbaar voor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |