Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zojuist dat je die ban aan mij de danken had?
zeg dan nu dat dat niet waar is.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zojuist dat je die ban aan mij de danken had?
zeg dan nu dat dat niet waar is.
Gelezen. Maar waarom was ik ineens weer een trut? Moest dat van nmns?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
Ik Herhaal het nog maar ff. De lapo leest niemand
dit is absoluut niet waar en je weet dat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?
Neo deed daar aan mee en uiteindelijk werd de hele club gebanned...
Ik wil het gewoon met jou uitpraten Fan als jij dat ook wil.
Als jij normaal tegen mij doet doe ik dat ook tegen jou.
Dat jij daar huilie over gaat doen. Ik zag het trouwens niet als een topic waar zij door de stront werd gehaald, dat maak jij ervan. Ik zag het als een actie van een overactieve mod.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmwahh dat valt te bezien.. Een hukerend wezen naar rellettjes plus niet vies van een topic openen (zogenaamd lief) met links naar waar het desbetreffende persoon door de stront word gehaald .. Ja ach
Hee, jij hebt er toch wel een "neusje" voor.quote:
Die rel ( over twee dagen verspreid) is daar wel de oorzaak van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is absoluut niet waar en je weet dat.
je verdraaid de feiten, jij begon op mij in te hakken met Lobasca, Tipsch en Disana, van Neo wist ik
hélemaal NIETS ik heb wel een met hem ''gekeuveld'' en nooit iets vreemd gemerkt aan die jongen.
dus wat je nu zegt is niet waar.
maar goed, gedane zaken nemen geen keer, maar je moet dus niet gaan zeggen dat je die ban aan mij te danken had, dat is dus niet waar, en dat zou ik wel graag een keer willen horen.
Ontbijt op bed van mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Juud79 het volgende:
Het is maar goed dat ik morgenochtend vrij ben.
Nou wil ik een link ook. Nondeju!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef Soury het volgende:
Mmwahh dat valt te bezien.. Een hukerend wezen naar rellettjes plus niet vies van een topic openen (zogenaamd lief) met links naar waar het desbetreffende persoon door de stront word gehaald .. Ja ach
Ik vind Adolf Hitler ook wel lekker, stiekem.quote:
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die rel ( over twee dagen verspreid) is daar wel de oorzaak van.
Ze hebben toen de hele club gebanned om er vanaf te zijn, er is niet echt goed gekeken naar wie wat gezegd of gedaan had.
Dat is pas later gedaan (daar ben ik dankbaar voor).
Zeg dat nou niet zo hard! Straks wil hij met jou en kleine muisjes aan de ontbijttafel zitten.quote:
Lichtblauwe mods gaan niet over bans.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?
trouwens Gert was toen toch moderator?
@ Gert hadden die gsten die ban aan mij te danken?
ja of nee?
Beschuit met muisjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet zo hard! Straks wil hij met jou en kleine muisjes aan de ontbijttafel zitten.
Tis maar een paar sc geleden.. Sterker nog was een naam topicquote:
Misschien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat had ik met ''die rel'' te maken?
trouwens Gert was toen toch moderator?
@ Gert hadden die gasten die ban aan mij te danken?
ja of nee?
Ik snap het inmiddels ook niet meer.quote:
Bakzeilquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dementor het volgende:
Laatste biertje(s) daarna ga ik dekzijl halen.
Dat moet lukken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
Tis maar een paar sc geleden.. Sterker nog was een naam topicMarrije opend het met stoere links..
Verder zoek je het maar uit
kijk daar ga je weer........ nog steeds geen antwoord en dan ga je weer weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dementor het volgende:
Laatste biertje(s) daarna ga ik dekzijl halen.
Ik wil het uitpraten maar moet dat zo en public mijn beste fann?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk daar ga je weer........ nog steeds geen antwoord en dan ga je weer weg.
jij zei zojuist dat je het nu wilde uitpraten......
Fann laat het sommige gasten zijn de energie niet waard ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk daar ga je weer........ nog steeds geen antwoord en dan ga je weer weg.
jij zei zojuist dat je het nu wilde uitpraten......
nee hoor ik heb mijn antwoord, ga maar lekker slapen....quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil het uitpraten maar moet dat zo en public mijn beste fann?
Ja, vooral als het gaat om 'jullie moeten altijd ons (mij) hebben" relletjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, jij hebt er toch wel een "neusje" voor.
Het is namelijk veel stoerder om gewoon maar wat te brullen zonder linkquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis maar een paar sc geleden.. Sterker nog was een naam topicMarrije opend het met stoere links..
Verder zoek je het maar uit
tis klaar......quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann laat het sommige gasten zijn de energie niet waard ..
Dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is namelijk veel stoerder om gewoon maar wat te brullen zonder link
CC, alsjeblieft [RLS SC # 150] Waar Fann weer thuis is
Het is ook niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet lukken!
Ik heb dat soort dingen dus echt niet door.
Aha!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
CC, alsjeblieft [RLS SC # 150] Waar Fann weer thuis is
Ghehehe. Ja... toch jammer voor het Nederlandse voetbal dit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
lekker heur.... die fransjes hebben een NEUS voor de goal hehe
Nee dat geloof ik ook wel hoor.. Kwijl, smile, kwijlquote:
Ik zie er ook niet veel "kwaad" in in de gauwigheid.quote:
Nee!!quote:
Ik dacht met d'r eierstokken.quote:
En bij jou hoor je een hoop gejammer door de megafoon bevestigd aan 1 van de gesubsidieerde torentjes.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!!
Dan rammelt ze toch met je emmer?
Zouden ze daar in Apeldoorn scharreleierstokken hebben?quote:
Dat duurt nog pak em beet 2 jaar.quote:
Nee jij bent lekker zuiver, met het ophemelen van neo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel hoor.. Kwijl, smile, kwijl
Die PMS-snoepjes hakken er hard in he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook wel hoor.. Kwijl, smile, kwijl
au-pairtje d'r bijquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat duurt nog pak em beet 2 jaar.
Dan trek ik het zelfstandig financieel, je mag tegen die tijd hier een beschuitje komen eten.
Een kleintje is geweldig!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan trek ik het zelfstandig financieel, je mag tegen die tijd hier een beschuitje komen eten.
quote:
Die kunnen er ook nog wel bij!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
Ik zag net twee knuffelende oflifanten op de africam!
Trusten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik duik nu mijn bed in!
Elkaar niet doodhuiliën, hè?
Kusjekroel.
Dus de komende twee jaar trekt je vader je nog in ruil voor geld. En jij vindt daarintegen zijn kleintje geweldig?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als Geert MP is kan je voor zo'n opmerking weleens zes maanden de bak indraaien. Die kwibus loopt de deur plat bij de Israelische ambassade.quote:
Geil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
Ik zag net twee knuffelende oflifanten op de africam!
Welterusten, ik ga ook zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik duik nu mijn bed in!
Elkaar niet doodhuiliën, hè?
Kusjekroel.
Ja nogal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus de komende twee jaar trekt je vader je nog in ruil voor geld. En jij vindt daarintegen zijn kleintje geweldig?
Of intrepeteer ik dit verkeerd?
hier vanaf 1995!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik opereer vanaf september al financieel zelfstandig.
Dat kun jij niet zeggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hier vanaf 1995!![]()
(jouw beurt, Coos...)
Dan wil jij wel snel een kind bij haar naar binnen proppenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten Cc. Als je geen twee jaar kan wachten op beschuit...
Ja, sneller erin dan eruitquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan wil jij wel snel een kind bij haar naar binnen proppen
Ik wil alleen maar zeggen: ik heb altijd gestampte muisjes in huis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan wil jij wel snel een kind bij haar naar binnen proppen
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dementor het volgende:
Kleintjes zijn toch de zin van het leven.
Uiteindelijk.
na P&W begin ik weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hier vanaf 1995!![]()
(jouw beurt, Coos...)
Slaap lekker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu ga ik naar bed, welterusten iedereen!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
En nu ga ik naar bed, welterusten iedereen!
Een kind naar je geslachtsdeel noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dementor het volgende:
Kleintjes zijn toch de zin van het leven.
Uiteindelijk.
Als Geert ooit MP wordt dan heb je wel andere zorgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Geert MP is kan je voor zo'n opmerking weleens zes maanden de bak indraaien. Die kwibus loopt de deur plat bij de Israelische ambassade.![]()
Maar ja, ik zit weer te complotdenken
Je moet je nageslacht ook niet naar jezelf vernoemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een kind naar je geslachtsdeel noemen.![]()
![]()
Seriously, ik vind een verschrikkelijk woord.
Ik heb het wat roepnaam betreft altijd voor t zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet je nageslacht ook niet naar jezelf vernoemen.
Oh wacht als stamhouder kom ik daar niet onderuit.
Tenzij het een meisje word dan heeft Juud het voor het zeggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef Juud79 het volgende:
Mensen die het over 'de kids' hebben, das pas verschrikkelijk.
Je hebt medezeggenschap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb het wat roepnaam betreft altijd voor t zeggen.
Ik kom naar je toe..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Volgens mij is t tijd om te gaan slapen.
Ja duh, ik hád al een ban en werd door dát, waar ik niet bij was, nog een maand op vakantie gestuurdquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er kwam toch een hele dikke rel, waarbij jij en nog een groepje stelselmatig op mij begonnen in te hakken?
Neo deed daar aan mee en uiteindelijk werd de hele club gebanned...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |