Heb je gloryhunter #1 ook weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is al akelig leeg in het stadion.
speelde best aardig vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo opgelucht dat Schilder in de zomer opkankert.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]Zoo hee wat een prestatie, over vocaal over de ajax toeschouwers heen komen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, die tvp's worden steeds verwijderd
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Misschien.... maar halve finales AZ 2005, PSV 2005 en uitschakelingen Twente en Ajax 2009 niet...
Singing when they'r winningquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Kerol het volgende:
Marseille komt er bovenuit nu, qua fans dan
Wat lul jij een onzin zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot zover Vermeer als eerste keeper, volgende week weer Stekelenburg onder de lat.
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Suarez 1 van de 3 opgelegde kansen eerder had benut was de hele verlenging niet nodig geweest. Maar ja, als....
Het is helaas niet anders.
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, die tvp's worden steeds verwijderd
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
Wel een kanker ploeg dat Marseille,
Tegen PSV de mindere
Tegen FC Twente de mindere
Tegen Ajax de mindere
en toch elke keer verder mazzelen.
Mensen die sport te serieus nemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe triest moet jij leven wel niet zijn als jou club een UEFA cup wedstrijd speelt en jij bent er niet eens bij
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenalquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
Wel een kanker ploeg dat Marseille,
Tegen PSV de mindere
Tegen FC Twente de mindere
Tegen Ajax de mindere
en toch elke keer verder mazzelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |