De resultaten zijn bagger = bagger prestatie. Kun je nog zo mooi en fancy spelen als je maar wil, als je 100% kansen mist hoeft 't voor mij niet meer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte prestatie. Heb mooie dingen gezien op het middenveld waar Ajax gewoon heerste . Voorin moet je het wel afmaken en dat neem ik Marco wel kwalijk . Sulejmani heeft geen pepernoot geraakt op die goal na.
Wie er zelf om vraagt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
neem aan dat er een aantal ban's vallen als ik dit topic zo doorlees
Omdat het duitsers zijn, die hebben ook een grote bek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Enschede in een keer een grote bek?
flikker toch lekker op met je arsenal, support your locals!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenal
Arsenal speelt slecht dit seizoen, ze verdienen het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef UndeadMonkey het volgende:
[..]
Geluk dwing je af. Helaas dat het betere voetbal meestal niet succesvol. Daarbij denk ik vooral aan mijn favoriete clubje Arsenal
je moet als ajax hater toch echt met een beter argument komen hoor. Elke club waarbij het zo eindigd zal zulke supporters hebben...quote:
Dat was wel mooi van Rieuquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Na het mini-concert van Andre Rieu, trakteert het publiek Ajax op een fluitconcert.
Ja, mogen we weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Anonymousz het volgende:
Godver weer geen prijs voor ajax
helemaaal niks in amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |