Goed hequote:
Ik dacht dat er al een aantal singles niet meer (geheel) single zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Laat ik maar beginnen.
En. Iemand al single-af?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Laat ik maar beginnen.
En. Iemand al single-af?
serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
maar dat zeg ik niet anders mag ik van sommige niet meer komen
Je meent! Kun je me PM'en wie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Namen wil ik horen! Want ik heb een boel gemist de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al een aantal singles niet meer (geheel) single zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Toch niet die kerel die bij je op school had gezeten hè?quote:
Roepen ze altijd ja nee hij is hier gekomen door mee want ik post hier veel en dus is hij zich gaan registrerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd als eerste en achteraf.........
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of nietquote:
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenisquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Roepen ze altijd ja nee hij is hier gekomen door mee want ik post hier veel en dus is hij zich gaan registreren
Dat moet toch nooit een probleem zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
Nee inderdaad. Niet dat ik meteen iets te verbergen heb - en als je in Singles post, dan is het sowieso hopeloos om terug te gaan zoeken - maar sommige dingen die ik zeg zijn iets minder serieus, maar kan je wel verkeerd opvattenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenis) zou ik dat niet tof vinden.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Toch niet die kerel die bij je op school had gezeten hè?
ja vind ik ook welquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenis) zou ik dat niet tof vinden.
Ik heb voor mijn man een postaccount aangemaakt toen we net verkering kregen.. Toen hing ik hier al rondquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ongeveer 18 cm?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet toch nooit een probleem zijn?.
Dat dus sowieso. Het fijne is dat je hier gewoon kunt doen en laten en zeggen wat je wilt, zonder dat er consequenties zijn. Dat is zo heerlijk eraan. En ja het kan zeker anders opgepakt worden en ja, interpretatie laat te raden over.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Niet dat ik meteen iets te verbergen heb - en als je in Singles post, dan is het sowieso hopeloos om terug te gaan zoeken - maar sommige dingen die ik zeg zijn iets minder serieus, maar kan je wel verkeerd opvatten
Het was een grapje, maar zo is hij niet gevallen denk ik....?quote:
Ik neem aan dat laatstequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel? Of van, hoe durf je dat van me te denken. Die vakantiegozer.
Inderdaad. Waarschijnlijk als hij met dat soort dingen aan komt zetten, dan zou ik ook niet meer weten waarom ik dat gezegd heb - op dat moment.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat dus sowieso. Het fijne is dat je hier gewoon kunt doen en laten en zeggen wat je wilt, zonder dat er consequenties zijn. Dat is zo heerlijk eraan. En ja het kan zeker anders opgepakt worden en ja, interpretatie laat te raden over.
Ik ook, maar wil even een bevestiging.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar zo is hij niet gevallen denk ik....?
[..]
Ik neem aan dat laatste
nee box en ik hebben besloten dat t zn leukste tijd gehad heeft en we zijn ieder ons eigen pad op gegaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of niet
Maar leuk voor je. Veel plezier, ik hoop dat je veel lol samen gaat hebben en dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
Ik hoef daar eigenlijk geen bevestiging voor, want zo gek is zij nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar wil even een bevestiging.
Nee er is niets meer tussen onsquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of niet
Maar leuk voor je. Veel plezier, ik hoop dat je veel lol samen gaat hebben en dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
nee had door dat t een grapje isquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar zo is hij niet gevallen denk ik....?
[..]
Ik neem aan dat laatste
Denk het ook niet, wel fijn dat ze zo snel iemand heeft gevonden die haar hartje weer sneller laat kloppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef daar eigenlijk geen bevestiging voor, want zo gek is zij niet
Hehe. Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn man een postaccount aangemaakt toen we net verkering kregen.. Toen hing ik hier al rond
Hij heeft 1 keer gekeken geloof ik. Zo van o werkt dat zo. En voor de rest zou hij best wel eens hier terecht gekomen zijn door Google's zoekfunctie.
Maar het boeit hem geen ene moer.. Ik leer mensen kennen op FOK! die sleep ik mee naar huis en zo leert hij ze ook kennen. Sommige vind hij leuk andere moettie niet (heeftie pech).. Dat is het enige wat hij met FOK! heeft
Al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid wat fok nu precies was. Ik haat het al als iemand onschuldige msn gesprekken meeleest. Dan ga ik toch dingen anders typen/verwoorden of juist niet neerzetten, terwijl het niks zou moeten boeienquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nice
Ik vind het vooral vervelend als iemand meeleest om controle op/over mij te krijgen. Dat bedoelde ik eigenlijk. Voor de rest kan het me gestolen worden. Maar als iemand iets van me wil weten, vraag het me dan. Want er zijn 1000 dingen die ik niet vertel (dat was eigenlijk de oorspong van mijn post).
Dat is inderdaad gruwelijk irritantquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid wat fok nu precies was. Ik haat het al als iemand onschuldige msn gesprekken meeleest. Dan ga ik toch dingen anders typen/verwoorden of juist niet neerzetten, terwijl het niks zou moeten boeien
Al was het een wildvreemde die ik nooit meer zou zien..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
Dat is inderdaad gruwelijk irritant
En dan maakt het mij niet uit of dat nu mijn vriend, beste vriend, vriendinnetje of haar vriend is
FOK! was toen al een groot deel van mijn leven (en dat klinkt sneu als ik het zo lees maar valt best mee hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nice
Maar je hebt een postaccount voor hem aangemaakt toen jullie net verkering kregen? Dat is wel sweet!
Dan zou ik het nog niet leuk vinden, maar iets minder weg - maar nog steeds niet leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al was het een wildvreemde die ik nooit meer zou zien..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
FOK! was toen al een groot deel van mijn leven (en dat klinkt sneu als ik het zo lees maar valt best mee hoor!).. Ik ging vaak naar meetings.. Kreeg vaak bezoek.. En wilde hij wist waar ik uithing en met wie..
Maar hij vond het genoeg als ik het hem vertelde.. Hij weet dat hij mij historie niet moet lezen en vooral niet serieus moet nemen
Op dit moment maakt FOK! niet meer zo'n groot deel uit als toen.. Maar het is wel gebleven
Nouw... mij maak je niet warm of koud hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb een aantal keren iets gehad met iemand die ook op FOK! zat maar dan ga je toch wel erg goed op je woorden letten bij wat je hier neerzet. Dat voelt dan best wel onnatuurlijk omdat ik best wel de virtuele slet uit mag hangen..
je bent nu toch ook met een foksterquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb een aantal keren iets gehad met iemand die ook op FOK! zat maar dan ga je toch wel erg goed op je woorden letten bij wat je hier neerzet. Dat voelt dan best wel onnatuurlijk omdat ik best wel de virtuele slet uit mag hangen..
Dat stangen doe ik toch welquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft het ook wel weer wat. Als ik bijv. kijk naar Air en MissMSX dan denk ik, ook leuk om elkaar zo ff te stangen virtueel. Hoelang ben je nu samen?
Ik geloof er niets van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw... mij maak je niet warm of koud hoor
Dat heb ik gisteren uit gemaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent nu toch ook met een fokster
Een hele leuke lieve ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent nu toch ook met een fokster
Waarom????????????quote:
Wowh! 10 jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat stangen doe ik toch welEn dat sletten ook
We zijn november dit jaar 10 jaar bij elkaar..
Sterker nog, de laatste keer dat ik het 10 weken uit hield is jaaaaaaaaaaren geleden.quote:
Mooi, je hebt nog steeds je zelfvertrouwen. Dat was even een testquote:
Nah... met de volgende ga ik het makkelijk 10 weken, en meer, uithouden, zeker weten!quote:
Die gaat echt niet weg hoor. Die neemt alleen maar toe en toe.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi, je hebt nog steeds je zelfvertrouwen. Dat was even een test![]()
Oh, ik ook, anders ga ik er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... met de volgende ga ik het makkelijk 10 weken, en meer, uithouden, zeker weten!
Sparkies ftw!
Zo denk ik er ook nog steeds overquote:
Heb je nu iemand op het oog dan ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... met de volgende ga ik het makkelijk 10 weken, en meer, uithouden, zeker weten!
Sparkies ftw!
hehequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
=edit =
Misschien moet ik dat maar ff niet posten
Shit heb ik het nu net gemistquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
=edit =
dat was het niet hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
=edit =
Hij is ook fijn.. En zo iemand heb ik ook nodig.. Al heb ik natuurlijk (zoals iedereen wel eens) mijn bedenkingen wel eens.. Maar ik heb er nog geen dag spijt van dat ik hem heb leren kennen (via internet).. Geen dag spijt van dat ik hem heb gedate, ben gaan samenwonen en zijn gaan trouwen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn voor je! Liefde is zo fijn
Ik ben best wel jaloers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef Tally het volgende:
Maar ik zal kappenWant het is offtopic.. En het is niet bedoelt om iemand de ogen uit te steken
Iemand mag toch best wensen wat jij nu vertelt? Dat lijkt me alleen maar normaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef Tally het volgende:
Maar ik zal kappenWant het is offtopic.. En het is niet bedoelt om iemand de ogen uit te steken
Je komt dr echt tegenquote:
Snap ik ook wel.. Maar ik ga ook geen chocolade zitten eten naast iemand die op dieet is. Of iemand die honger heeft of wat dan ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Iemand mag toch best wensen wat jij nu vertelt? Dat lijkt me alleen maar normaal.
Enne... als iemand er echt jaloers van wordt, is dat volgens mij omdat hij/zij diep van binnen denkt dat hij/zij het niet waard is. En iedereen is het waard
Dus het is maar net hoe je ernaar kijkt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef MNR het volgende:
=edit =
Ik heb er geen probleem mee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef Tally het volgende:
Weet ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee.Niets jaloers niks.
Als iemand echt overtuigd is van zijn/haar dieet, zal diegene dat niet erg vinden. Dan zal diegene denken: ik ben nu bezig met afvallen en daar ben ik blij mee, en ik heb geen behoefte aan chocolade want ik wil mooi en gezond en slank zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.. Maar ik ga ook geen chocolade zitten eten naast iemand die op dieet is. Of iemand die honger heeft of wat dan ook
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef Tally het volgende:
Zo ben ik MNR
Vanmiddag kreeg ik chocolade aangeboden.. Want dan was het op en dat at hij het niet op
Toen ik zei nee dank je keek hij me aan alsof ik zei dat ik net zijn auto in elkaar gereden had
Ik houd wijselijk m'n mondquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Iemand mag toch best wensen wat jij nu vertelt? Dat lijkt me alleen maar normaal.
Enne... als iemand er echt jaloers van wordt, is dat volgens mij omdat hij/zij diep van binnen denkt dat hij/zij het niet waard is. En iedereen is het waard
Dus het is maar net hoe je ernaar kijkt
En waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef Howl het volgende:
GoeienAvond
We moeten weer on-topic posten? Ik ben single, en dat blijft voorlopig ook wel zo.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
sommige mensen (lees: mannen) veranderen nooit
Duimquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Jammer johquote:
Wat is er zo heerlijk aan of wat vind jij er zo heerlijk aan ?quote:
Ik vind vooral het geen gezeik aan m'n hoofd en lekker doen waar ík zin in heb heerlijk.. Maar goed, dat zou in een relatie ook kunnen, ik heb het alleen nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is er zo heerlijk aan of wat vind jij er zo heerlijk aan ?
Komt hij niet meer? :-(quote:
Haha, sorry. Ik bedoelde hij in de zin van de date.quote:
Ja, inderdaad dat is heerlijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind vooral het geen gezeik aan m'n hoofd en lekker doen waar ík zin in heb heerlijk.. Maar goed, dat zou in een relatie ook kunnen, ik heb het alleen nog niet meegemaakt
Ik heb geen date hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, sorry. Ik bedoelde hij in de zin van de date.
Ik zal het anders stellen;
Sedan? Gaat de date niet meer door dan?
ohhhhhhhhhhhhhhhhhh ok hahahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, sorry. Ik bedoelde hij in de zin van de date.
Ik zal het anders stellen;
Sedan? Gaat de date niet meer door dan?
surequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ikke niet. En je weet toch dat ik alleen jou wil
Lekker nummer
Ik loop je ook maar te pesten.quote:
je MAG alles van me, ik verbied niemand watquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet meer met nouk flirten dus ga nou niet terugkrabbelen![]()
Oow waarom te laf? Nu heb je er spijt van waarschijnlijk? Denk daar de volgende keer maar aan als er nog zo'n situatie voordoet..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef TGT2 het volgende:
Kak, daten! Het is af en toe gewoon allemaal teveel moeite. Ben net wel bij de pomp aangesproken door een leuke dame... Maja te laf om er wat mee te doen. Nee ik blijf wel Fok!ken.
He-Le-Maal niet! Jij wou het alleenrechtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je MAG alles van me, ik verbied niemand wat
quote:
Kortom; eeuwig single blijven en af & toe datenquote:
Dat magquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik loop je ook maar te pesten.
Je zei vandaag/gister dat je een date zou hebben, dus daarom miep ik er over![]()
Klopt hoewel een relatie ook gewoon wel fijn isquote:
ik zei dat ik niet wilde daten omdat je dat met iedere willekeurige vrouw wil en ik me dan niet speciaal voelquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He-Le-Maal niet! Jij wou het alleenrecht
Was je met mij aan het flirten dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet meer met Nouk flirten dus ga nou niet terugkrabbelen![]()
Klopt, zolang het fijn en gezellig is en blijft is het het ook heerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt hoewel een relatie ook gewoon wel fijn is
MeMoquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
daten is vre-se-lijkzit je daar met een opgelaten gevoel
God, hij mag nog niet eens neuken en dan nu al dat gezeurquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei dat ik niet wilde daten omdat je dat met iedere willekeurige vrouw wil en ik me dan niet speciaal voel
daarmee heb ik geen alleenrecht opgeeist en je niets verboden
Oh en jij doet dat nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei dat ik niet wilde daten omdat je dat met iedere willekeurige vrouw wil en ik me dan niet speciaal voel
daarmee heb ik geen alleenrecht opgeeist en je niets verboden
Dat gebeurt helaas ook, gewoon zo snel mogelijk maken dat je wegkomtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Klopt, maar dan moet je dus gewoon maken dat je wegkomtquote:
Mag dat gezeik wel als er wél geneukt wordt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, hij mag nog niet eens neuken en dan nu al dat gezeur
Onzin, daten kan heel erg tof zijn. Maar soms is het idd wel onaangenaam.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wist dat ik dat magquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag
Maar nee helaasik had geen date.
Goedenavondquote:
Liever alleen geneuk zonder dat gezeurquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mag dat gezeik wel als er wél geneukt wordt?
Nou ja, dat maakt het hopelijk toch enigszins goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mag dat gezeik wel als er wél geneukt wordt?
Niksquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat doe jezelfwat heb ik daarmee te maken?
Vooral als het gezeur op afstand isquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt het hopelijk toch enigszins goed
zolang je me afentoe nog es met de zweep bewerkt vind ik t primaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh en jij doet dat niet![]()
Ik denk dat ik maar ga scheiden van je
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je me afentoe nog es met de zweep bewerkt vind ik t prima
Sorry schat maar als we gescheiden zijn is het ook echt overquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je me afentoe nog es met de zweep bewerkt vind ik t prima
Dat is te hopen jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt het hopelijk toch enigszins goed
quote:
helaas, gelukkig nemen anderen t graag van je overquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry schat maar als we gescheiden zijn is het ook echt over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en meteen welterusten![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
helaas, gelukkig nemen anderen t graag van je over
voor D_H dan maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en meteen welterusten
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
helaas, gelukkig nemen anderen t graag van je over
voor D_H dan maar:just say whenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en meteen welterusten![]()
![]()
Wat ik heb gehad, kan ik geen echte dates noemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Dan maar even een ontopic vraag; wie heeft er nog dates gehad de laatste tijd?
Slaap lekker!quote:
ik was er de hele tijd al hoorquote:
Ja ik maar ik krijg er koppijn vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Dan maar even een ontopic vraag; wie heeft er nog dates gehad de laatste tijd?
Nou inderdaad! Ik heb net al even op de bank geslapenquote:
Vertel, waarom?quote:
Wat is er Sedannetje?quote:
Ik een beetje in badquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ik heb net al even op de bank geslapen
Ooo daarom ben je nu homo geworden?quote:
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik een beetje in bad
[..]
Ooo daarom ben je nu homo geworden?
Wat voor gezeik en waarom wist je dat van tevoren? Leg uit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Omdat er bij mij altijd een lading gezeik bij komtWat ik eigenlijk al van te voren wist
Even bovenaan op "abonnementen" klikken, daar kan je zien welke opties jij dan hebt met je abboquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef JonKeL het volgende:
Even offtopic, wat kan ik met een abbo? Ik heb er 1 gekregen.
Hihi okequote:
Jaa ik weet het indeed. Ik heb ook echt geen idee waarom. De situatie doet zich wel eens vaker voor (nee niet dagelijks/wekelijks, maar gewoon een paar keer. Krijg het vaak niet voor elkaar er iets van te maken..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow waarom te laf? Nu heb je er spijt van waarschijnlijk? Denk daar de volgende keer maar aan als er nog zo'n situatie voordoet..
Het is helemaal niet moeilijk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Jaa ik weet het indeed. Ik heb ook echt geen idee waarom. De situatie doet zich wel eens vaker voor (nee niet dagelijks/wekelijks, maar gewoon een paar keer. Krijg het vaak niet voor elkaar er iets van te maken..
Niks nuttigs dus. Je zou er maar voor betalenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even bovenaan op "abonnementen" klikken, daar kan je zien welke opties jij dan hebt met je abbo
[..]
Hihi oke
quote:
Ik heb geen zin om in het open en bloot in detail te treden, maar het komt erop neer dat ik iemand op het oog heb die onbereikbaar is, maar ook weer nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor gezeik en waarom wist je dat van tevoren? Leg uit!
Aagje!!!
Hey dat begrijp ik. Gewoon doen, wel eens gedaan hoor. Meest gedurfde actie is zelf blind op een dame afstappen om mee uit te nemen. Gelukt, maar eindigde op niets.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk hoorGewoon doen..
Niet echt nee, hahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in het open en bloot in detail te treden, maar het komt erop neer dat ik iemand op het oog heb die onbereikbaar is, maar ook weer niet
Volg je het nog? Nee vast niet
Nee dat ken ik niet..quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hey dat begrijp ik. Gewoon doen, wel eens gedaan hoor. Meest gedurfde actie is zelf blind op een dame afstappen om mee uit te nemen. Gelukt, maar eindigde op niets.
Nu is het gewoon allemaal teveel moeite ofzo. Jij kent dat gevoel niet?
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maargoed dat achterlijke romantische gedoe komt me ook m'n neus uit![]()
Aha....quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in het open en bloot in detail te treden, maar het komt erop neer dat ik iemand op het oog heb die onbereikbaar is, maar ook weer niet
Volg je het nog? Nee vast niet
Maar als ze onbereikbaar is, maar toch niet, dan kun je er toch werk van maken?quote:
Haha. Good busy, nee ik haat vrouwen niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet..
Klinkt alsof je vindt dat je er al genoeg voor hebt gedaan en dat er nu eens moeite voor jou gedaan mag worden?
Je kunt "nieuwe" dames niet verantwoordelijk houden voor de acties van de vorige dames hè?
De onbereikbare maar toch weer niet zo onbereikbare lijken me leukerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
Onbereikbare vrouwens zijn meestal leuk
Ik bedoelde ook niet dat je vrouwen haat hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Haha. Good busy, nee ik haat vrouwen niet.![]()
Ik heb er gewoon even genoeg van. Dus jij laat op je afstappen en gaat daar, in geval van hotness, op in? Of ben jij de opafstapper?
Ja dat klopt. Dat wil ik ook doen, maar ik heb even geen flauw idee hoe en dan is er ook nog iets wat mijzelf voor klootzak uit gaat maken als ik dat ga doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar als ze onbereikbaar is, maar toch niet, dan kun je er toch werk van maken?
Ik zou zeggen; gooi he tin de groep en je krijgt tips, maar ik denk dat je dat niet wilquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dat wil ik ook doen, maar ik heb even geen flauw idee hoe en dan is er ook nog iets wat mijzelf voor klootzak uit gaat maken als ik dat ga doen
Waarom geen flauw idee hoe? Ik snap er niets van, waarom zou je jezelfvoor klootzak uitmakenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Dat wil ik ook doen, maar ik heb even geen flauw idee hoe en dan is er ook nog iets wat mijzelf voor klootzak uit gaat maken als ik dat ga doen
Eerder het eerste. Zo is het toch wel he, de man is de opafstapper in 80% van de gevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je vrouwen haat hoor
Beide, maar eerder het eerste natuurlijk
Eigenlijk wel ja.. Dat komt omdat mannen vaak denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen en vrouwen denken dat nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Eerder het eerste. Zo is het toch wel he, de man is de opafstapper in 80% van de gevallen.
Nee omdat jullie anders met pikstraf gaan dreigen omdat jullie weten dat mannen daar niet tegen kunnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. Dat komt omdat mannen vaak denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen en vrouwen denken dat niet(De meesten niet iig)
Krimpen? Dat is een dorp, maar het had een stad kunnen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; gooi he tin de groep en je krijgt tips, maar ik denk dat je dat niet wil
ik was zaterdag nog in je dorp (of is het een stad?)
WTF! Jij gaat mij nu vertellen dat ik niet alle vrouwen kan krijgen? Ik ga nu een stresspeuk smoken want mijn wereld stort in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. Dat komt omdat mannen vaak denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen en vrouwen denken dat niet(De meesten niet iig)
Pikstrafquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee omdat jullie anders met pikstraf gaan dreigen omdat jullie weten dat mannen daar niet tegen kunnen
Ok dat sloeg niet per se daarop maar meer op hoe het eraan toe gaat tussen vrouwen/mannen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF! Jij gaat mij nu vertellen dat ik niet alle vrouwen kan krijgen? Ik ga nu een stresspeuk smoken want mijn wereld stort in.
Wat heb jij dan meegemaakt? Misschien moet jij de opafstapper worden om die mannen voor te zijn die denken dat ze kunnen scoren
Tech!quote:
Vrouwen kunnen daar beter tegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
PikstrafDaar heb ik toch ook last van?
Je haalt die mening toch ergens vandaan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ik heb meegemaakt? Niets specifieks...
Haha, meet mequote:
Ja dat is meer omdat ik nog al eens een knipoog van één of andere ranzig oude gek krijg en dan vraag ik me af welk deel van hun hersenen 's morgens niet in de spiegel heeft gekeken die wel denkt dat ze mij kunnen krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Je haalt die mening toch ergens vandaan?
Haha, was niet zo bedoeld uiteraardquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is meer omdat ik nog al eens een knipoog van één of andere ranzig oude gek krijg en dan vraag ik me af welk deel van hun hersenen 's morgens niet in de spiegel heeft gekeken die wel denkt dat ze mij kunnen krijgen.
Bah, dit klinkt arrogant, maar dat ben ik niet...
Pas op, dat mag je niet meer zeggenquote:
Ik ging even naar het asielquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Krimpen? Dat is een dorp, maar het had een stad kunnen zijn![]()
Wat moest je hier doen dan?
En ja opzich wil ik het wel, maar ik ben niet zo happig om dat soort dingen zomaar op een forum te gooien.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF! Jij gaat mij nu vertellen dat ik niet alle vrouwen kan krijgen? Ik ga nu een stresspeuk smoken want mijn wereld stort in.
Wat heb jij dan meegemaakt? Misschien moet jij de opafstapper worden om die mannen voor te zijn die denken dat ze kunnen scoren
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
Pas op, dat mag je niet meer zeggenje
Hebben wij zo bijzonder asiel dat je hiernaartoe komtquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ging even naar het asiel
Oke... Naja, lang leven de PM functie denk ik dan? Er is vast wel iemand die je tips kan geven
Iets met kliekjes vormen & mensen irriteren zich eraanquote:
Haha. Natuurlijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hebben wij zo bijzonder asiel dat je hiernaartoe komt
TGT2quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TGT???????????????????????
Jij bent sowieso te lekker voor Nouk
En dan kom je geeneens even hoi zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Natuurlijk!
ik was met iemand anders die daar in de buurt woont![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TGT2 het volgende:
[..]
![]()
Hey zo is het wel he. Tijd geleden, stapt een hork op me af in de N&W (ja dat is dus lang geleden). "Je lijkt op Boris" zegt ze. Ik denk wie de F is dat dan? Ze legt het me uit en ik denk, ok prima. Toen het gesprek er op neer kwam dat ze graag van bil wilde dacht ik hetzelfde.
Dan maar arrogant maar ze moest gewoon opzouten
Keep tryin' kerel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moet er niet aan denken zeg daten enzo
Held ben je. Vind Geke Sandra toch wel 1 van de lekkerste FOK!sters ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:23 schreef TGT2 het volgende:
[..]
TGT2
Nog geneukt? Vast wel vuile pimp die je bent.
Neequote:
Ik weet toch niet waar je woont! Maar ik zal het doen! Ik denk alleen dat ik niet meer in Krimpen kom, maar wel aan de andere kantquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En dan kom je geeneens even hoi zeggen![]()
![]()
Als je er nog eens bent en je ziet een rood zwart witte motor voorbij komen moe je ff toeteren of zwaaien ofzo![]()
Dat is namelijk de weg naar mijn speeltuin
Ik heb inderdaad maar één doel in dit topic Joe, en dat is neukertjes scoren. TGT was de volgende op mijn lijstje, maar helaas', dat verpest jij hiermee voor me.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TGT???????????????????????
Jij bent sowieso te lekker voor Nouk
Ik heb geen problemen met afspreken. Alleen met sommigen heb ik daar minder behoefte aan.quote:
Ridderkerk? Kinderdijk?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik weet toch niet waar je woont! Maar ik zal het doen! Ik denk alleen dat ik niet meer in Krimpen kom, maar wel aan de andere kant
JBquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog iets interessants gebeurd hierzo?
WTF? Ben jij gesettled? Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Held ben je. Vind Geke Sandra toch wel 1 van de lekkerste FOK!sters ooit.
Neuk nog steeds dezelfde he... Alleen het ernaast neuken is wat minder geworden.
Leuk dat je weer op FOK! bent pik. Was de hoop al verloren dat het nog wat anders zou worden dan een homo knuffel reeks.
Nee, een andere "aan de ijssel" Haha.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ridderkerk? Kinderdijk?
Maar krimpen nu al niet goed genoeg meer voor jeKan het me niet voorstellen dat zo'n suf dorp dat zo snel voor elkaar krijgt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met afspreken. Alleen met sommigen heb ik daar minder behoefte aan.
Ach, dat heb je wel eens he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met afspreken. Alleen met sommigen heb ik daar minder behoefte aan.
??? Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad maar één doel in dit topic Joe, en dat is neukertjes scoren. TGT was de volgende op mijn lijstje, maar helaas', dat verpest jij hiermee voor me.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Capelle...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, een andere "aan de ijssel" Haha.
Serieus, waar maak je uit op dat ik TGT probeer te versieren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
??? Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Waar je net zei dat zo'n lelijke gast eerst eens in de spiegel moet kijken voordat hij probeert te flirten met jou, zal jij hetzelfde moeten doen als je het bij TGT zou doen.
Ik vind mezelf best leuk, maar TGT vind ik echt een knappe gozer.
En nog steeds ben ik niet homo, hoe kan dat nou![]()
.
Dat hangt van de dames in kwestie af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef Tally het volgende:
Is dit forum dan niet om neukertjes op te doen?
quote:
Nu zit ik hier over het algemeen voor de mannen.. Maar idd zijn sommige vrouwen ook best leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt van de dames in kwestie af.
Yesquote:
Stiekem wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef Tally het volgende:
Is dit forum dan niet om neukertjes op te doen?
Ik zeg toch "als je het zou doen". Hypothetisch dus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, waar maak je uit op dat ik TGT probeer te versieren?
Je mocht weer eens KPD/Sex SC uit tally?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu zit ik hier over het algemeen voor de mannen.. Maar idd zijn sommige vrouwen ook best leuk
Dat is begrijpelijk, aangezien je een vrouw bent.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:32 schreef Tally het volgende:
Nu zit ik hier over het algemeen voor de mannen.. Maar idd zijn sommige vrouwen ook best leuk
Ik begon me al zorgen te maken!quote:
O ja zo nu en dan mag ik een uurtje luchten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je mocht weer eens KPD/Sex SC uit tally?
Goed dat jij al een waarschuwing geeft danquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch "als je het zou doen". Hypothetisch dus.
4 jaar al jongen. Ik begin echt oud te wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef TGT2 het volgende:
[..]
WTF? Ben jij gesettled? Dat meen je niet![]()
Ik heb hier wel wat a-knuffel topics gelezen hoor. Over zaad inmasseren op borsten enz. Prima materiaal
En dat is dus exact wat ik zou doen en niet op hem af stappen. Zoals ik al vaker heb gezegd; kan ik prima kritisch naar mezelf kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch "als je het zou doen". Hypothetisch dus.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik begon me al zorgen te maken!
[..]
O ja zo nu en dan mag ik een uurtje luchten.
Why do you even bother Nouk?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat is dus exact wat ik zou doen en niet op hem af stappen. Zoals ik al vaker heb gezegd; kan ik prima kritisch naar mezelf kijken.
In Capelle naar het asiel?quote:
Ik eet van beide walletje Technoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk, aangezien je een vrouw bent.
Nee nu kan ik eindelijk gaan slapen.. Nou ja zo meteen danquote:
Me love u longtimequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
??? Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Waar je net zei dat zo'n lelijke gast eerst eens in de spiegel moet kijken voordat hij probeert te flirten met jou, zal jij hetzelfde moeten doen als je het bij TGT zou doen.
Ik vind mezelf best leuk, maar TGT vind ik echt een knappe gozer.
.
Dat weet ik niet. Kom er heel erg weinigquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Capelle naar het asiel?
Die is er volgens mij niet, haha.
Rustig maar meisje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat is dus exact wat ik zou doen en niet op hem af stappen. Zoals ik al vaker heb gezegd; kan ik prima kritisch naar mezelf kijken.
Jij neukt voor dollars?quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee nu kan ik eindelijk gaan slapen.. Nou ja zo meteen dan![]()
Volgens mij niet... Dat was, dacht ik, de reden dat we naar Krimpen gingen, haha.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Kom er heel erg weinig
Meteen maar ff je FB geloerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Apparently..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Rustig maar meisje.
Je vat het weer veels te persoonlijk op.
Anno 2009 mag je best uit de kast komen hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef JoeyT het volgende:
.
of blijf erin en krijg zo'n south park tafereel, zodat er allemaal bekende zangers en acteurs erbij komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Anno 2009 mag je best uit de kast komen hoor.
The good ol' days. Ja man het moest er een keer van komen he. Ach je hebt mooie tijden gehad..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
4 jaar al jongen. Ik begin echt oud te worden.
Nou nu Tranceptor en Weird Mickey nog en het feestje is compleet.
Haha okequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
[..]
Volgens mij niet... Dat was, dacht ik, de reden dat we naar Krimpen gingen, haha.
Volgens mij begint die al aardig vol te wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef Shitonya het volgende:
[..]
of blijf erin en krijg zo'n south park tafereel, zodat er allemaal bekende zangers en acteurs erbij komen
Des te gezelligerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij begint die al aardig vol te worden
Ja inderdaad... Is eigenlijk de enige keer dat ik echt getwijfeld heb om te meeten. Achteraf toch jammer, maar zeg nooit nooit hequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TGT2 het volgende:
[..]
The good ol' days. Ja man het moest er een keer van komen he. Ach je hebt mooie tijden gehad..
TC heeft nog een keer liggen kotsen hier bij mij thuis. Jij was weer te laf om mee te gaan. Maja die online ID van jou gaat je zeker haunten dus maar beter ook.
Spreek je later weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Is eigenlijk de enige keer dat ik echt getwijfeld heb om te meeten. Achteraf toch jammer, maar zeg nooit nooit he.
Leuk dat je er weer bent iig.
Ik ga pitten! Grtz
Haha. Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, slapen, laat. Mij teveel kutusers hier.
Praat me ff bij voor je gaat. Wie is kut?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
'pats!' Ik ben geen kutuser damn you!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
Het is maar net wat je zelf vindquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Shitonya het volgende:
[..]
'pats!' Ik ben geen kutuser damn you!
Welnee, schoppende users zijn heel aandoenlijk af en toe..'bash'quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is maar net wat je zelf vind
En point proven.
*schop*![]()
Heb je Sedan's hartje net zo hard gebroken als Nouk ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Welnee, schoppende users zijn heel aandoenlijk af en toe..'bash'
Dat hangt helemaal van de mens in kwestie af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:53 schreef Shitonya het volgende:
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
Niet dat ik weet, want ik ken hem immers niet..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:57 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Heb je Sedan's hartje net zo hard gebroken als Nouk ofzo?
Veel plezier en slaap lekker straks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
Fijne nacht! Ik ga in bed "The Duchess" kijken
Jawel, in alles heb je uitzonderingenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de mens in kwestie af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |