Goed hequote:
Ik dacht dat er al een aantal singles niet meer (geheel) single zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Laat ik maar beginnen.
En. Iemand al single-af?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Laat ik maar beginnen.
En. Iemand al single-af?
serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
maar dat zeg ik niet anders mag ik van sommige niet meer komen
Je meent! Kun je me PM'en wie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Namen wil ik horen! Want ik heb een boel gemist de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al een aantal singles niet meer (geheel) single zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Toch niet die kerel die bij je op school had gezeten hè?quote:
Roepen ze altijd ja nee hij is hier gekomen door mee want ik post hier veel en dus is hij zich gaan registrerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd als eerste en achteraf.........
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of nietquote:
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenisquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Roepen ze altijd ja nee hij is hier gekomen door mee want ik post hier veel en dus is hij zich gaan registreren
Dat moet toch nooit een probleem zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
Nee inderdaad. Niet dat ik meteen iets te verbergen heb - en als je in Singles post, dan is het sowieso hopeloos om terug te gaan zoeken - maar sommige dingen die ik zeg zijn iets minder serieus, maar kan je wel verkeerd opvattenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenis) zou ik dat niet tof vinden.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Toch niet die kerel die bij je op school had gezeten hè?
ja vind ik ook welquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenis) zou ik dat niet tof vinden.
Ik heb voor mijn man een postaccount aangemaakt toen we net verkering kregen.. Toen hing ik hier al rondquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ongeveer 18 cm?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moet toch nooit een probleem zijn?.
Dat dus sowieso. Het fijne is dat je hier gewoon kunt doen en laten en zeggen wat je wilt, zonder dat er consequenties zijn. Dat is zo heerlijk eraan. En ja het kan zeker anders opgepakt worden en ja, interpretatie laat te raden over.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Niet dat ik meteen iets te verbergen heb - en als je in Singles post, dan is het sowieso hopeloos om terug te gaan zoeken - maar sommige dingen die ik zeg zijn iets minder serieus, maar kan je wel verkeerd opvatten
Het was een grapje, maar zo is hij niet gevallen denk ik....?quote:
Ik neem aan dat laatstequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel? Of van, hoe durf je dat van me te denken. Die vakantiegozer.
Inderdaad. Waarschijnlijk als hij met dat soort dingen aan komt zetten, dan zou ik ook niet meer weten waarom ik dat gezegd heb - op dat moment.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat dus sowieso. Het fijne is dat je hier gewoon kunt doen en laten en zeggen wat je wilt, zonder dat er consequenties zijn. Dat is zo heerlijk eraan. En ja het kan zeker anders opgepakt worden en ja, interpretatie laat te raden over.
Ik ook, maar wil even een bevestiging.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar zo is hij niet gevallen denk ik....?
[..]
Ik neem aan dat laatste
nee box en ik hebben besloten dat t zn leukste tijd gehad heeft en we zijn ieder ons eigen pad op gegaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of niet
Maar leuk voor je. Veel plezier, ik hoop dat je veel lol samen gaat hebben en dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
Ik hoef daar eigenlijk geen bevestiging voor, want zo gek is zij nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar wil even een bevestiging.
Nee er is niets meer tussen onsquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of niet
Maar leuk voor je. Veel plezier, ik hoop dat je veel lol samen gaat hebben en dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
nee had door dat t een grapje isquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar zo is hij niet gevallen denk ik....?
[..]
Ik neem aan dat laatste
Denk het ook niet, wel fijn dat ze zo snel iemand heeft gevonden die haar hartje weer sneller laat kloppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef daar eigenlijk geen bevestiging voor, want zo gek is zij niet
Hehe. Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn man een postaccount aangemaakt toen we net verkering kregen.. Toen hing ik hier al rond
Hij heeft 1 keer gekeken geloof ik. Zo van o werkt dat zo. En voor de rest zou hij best wel eens hier terecht gekomen zijn door Google's zoekfunctie.
Maar het boeit hem geen ene moer.. Ik leer mensen kennen op FOK! die sleep ik mee naar huis en zo leert hij ze ook kennen. Sommige vind hij leuk andere moettie niet (heeftie pech).. Dat is het enige wat hij met FOK! heeft
Al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid wat fok nu precies was. Ik haat het al als iemand onschuldige msn gesprekken meeleest. Dan ga ik toch dingen anders typen/verwoorden of juist niet neerzetten, terwijl het niks zou moeten boeienquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nice
Ik vind het vooral vervelend als iemand meeleest om controle op/over mij te krijgen. Dat bedoelde ik eigenlijk. Voor de rest kan het me gestolen worden. Maar als iemand iets van me wil weten, vraag het me dan. Want er zijn 1000 dingen die ik niet vertel (dat was eigenlijk de oorspong van mijn post).
Dat is inderdaad gruwelijk irritantquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid wat fok nu precies was. Ik haat het al als iemand onschuldige msn gesprekken meeleest. Dan ga ik toch dingen anders typen/verwoorden of juist niet neerzetten, terwijl het niks zou moeten boeien
Al was het een wildvreemde die ik nooit meer zou zien..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
Dat is inderdaad gruwelijk irritant
En dan maakt het mij niet uit of dat nu mijn vriend, beste vriend, vriendinnetje of haar vriend is
FOK! was toen al een groot deel van mijn leven (en dat klinkt sneu als ik het zo lees maar valt best mee hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Nice
Maar je hebt een postaccount voor hem aangemaakt toen jullie net verkering kregen? Dat is wel sweet!
Dan zou ik het nog niet leuk vinden, maar iets minder weg - maar nog steeds niet leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al was het een wildvreemde die ik nooit meer zou zien..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
FOK! was toen al een groot deel van mijn leven (en dat klinkt sneu als ik het zo lees maar valt best mee hoor!).. Ik ging vaak naar meetings.. Kreeg vaak bezoek.. En wilde hij wist waar ik uithing en met wie..
Maar hij vond het genoeg als ik het hem vertelde.. Hij weet dat hij mij historie niet moet lezen en vooral niet serieus moet nemen
Op dit moment maakt FOK! niet meer zo'n groot deel uit als toen.. Maar het is wel gebleven
Nouw... mij maak je niet warm of koud hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb een aantal keren iets gehad met iemand die ook op FOK! zat maar dan ga je toch wel erg goed op je woorden letten bij wat je hier neerzet. Dat voelt dan best wel onnatuurlijk omdat ik best wel de virtuele slet uit mag hangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |