Goed hequote:
Ik dacht dat er al een aantal singles niet meer (geheel) single zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Laat ik maar beginnen.
En. Iemand al single-af?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Laat ik maar beginnen.
En. Iemand al single-af?
serieus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
maar dat zeg ik niet anders mag ik van sommige niet meer komen
Je meent! Kun je me PM'en wie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Namen wil ik horen! Want ik heb een boel gemist de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al een aantal singles niet meer (geheel) single zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Toch niet die kerel die bij je op school had gezeten hè?quote:
Roepen ze altijd ja nee hij is hier gekomen door mee want ik post hier veel en dus is hij zich gaan registrerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd als eerste en achteraf.........
Ik wilde idd uitsluiten of je nu iets met Box had of nietquote:
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenisquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Roepen ze altijd ja nee hij is hier gekomen door mee want ik post hier veel en dus is hij zich gaan registreren
Dat moet toch nooit een probleem zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
[..]
dat je iets leuks met elkaar gaat delen.
Nee inderdaad. Niet dat ik meteen iets te verbergen heb - en als je in Singles post, dan is het sowieso hopeloos om terug te gaan zoeken - maar sommige dingen die ik zeg zijn iets minder serieus, maar kan je wel verkeerd opvattenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou dat dus serieus niet leuk vinden. Op Fok! zijn vind ik juist relaxed omdat ik hier kan zeggen, doen en laten wat ik wil. Als iemand dan 'over mijn schouder meekijkt' (en zeker mijn postgeschiedenis) zou ik dat niet tof vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |