SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:40 schreef Lauriette91 het volgende:
HAHA.
Dat mocht van mij!
HIHIAltijd lachen met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Remsjo het volgende:
Ik wil mee met jou in de douche. Kijken of je daar net zo,n beest als in bed bent
eens een beest altijd een beestquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Remsjo het volgende:
Ik wil mee met jou in de douche. Kijken of je daar net zo,n beest als in bed bent
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Link
Damn dat is me een hendig mooie auto.. Als ik nog eens zoveel ga rijden dat een diesel rendabel is
arme jijquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Link
Damn dat is me een hendig mooie auto.. Als ik nog eens zoveel ga rijden dat een diesel rendabel is
Zal morgen wel fotootje van de onze maken... Na het wassenquote:
130 pk 1.9TDi.... Als dat de caravan niet de Alpen opsleeptquote:
die van sjoerd heeft epic velgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal morgen wel fotootje van de onze maken... Na het wassen
Anarchy of the uk maar heb het net weer gehaaldquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Verwacht:
Waar?
Normaal: Welk nummer nu weer?
Jullie auto is toch een Astra?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
130 pk 1.9TDi.... Als dat de caravan niet de Alpen opsleept
quote:
Jup, ik had het over de auto in de link...quote:
Bcuz emo.gif > Alle andere bij elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom wordt deze![]()
emoticon zo vaak gebruikt.
Miss zouden ze daarvan eens statistiekjes moeten maken want volgens mij wordt deze![]()
9 van de 10 keer gebruikt.
(en in klb hebben ze natuurlijk alleenig maar deze)
tsja waarom, omdat die emoticon alles uitdrukt wat je niet inwoorden uit kan drukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom wordt deze![]()
emoticon zo vaak gebruikt.
Miss zouden ze daarvan eens statistiekjes moeten maken want volgens mij wordt deze![]()
9 van de 10 keer gebruikt.
(en in klb hebben ze natuurlijk alleenig maar deze)
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef Clif het volgende:
[..]
tsja waarom, omdat die emoticon alles uitdrukt wat je niet inwoorden uit kan drukken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef Tremium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
daarom
Eerst fotos posten. Dan kunnen we zien waar je het over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef MASD het volgende:
Dus, ik heb nu al 3 weken niet geschoren waardoor ik een toffe baard heb. Dit weekend haal ik het eraf. Nu is het aan jullie: wat voor figuurtjes en dingen zal ik tijdens het scheren doen. Ik doe iig zulks een hitler-stylz.
gewoon helemaal eraf halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef MASD het volgende:
Dus, ik heb nu al 3 weken niet geschoren waardoor ik een toffe baard heb. Dit weekend haal ik het eraf. Nu is het aan jullie: wat voor figuurtjes en dingen zal ik tijdens het scheren doen. Ik doe iig zulks een hitler-stylz.
ja moettie maar niet vragenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:00 schreef Clif het volgende:
[..]
whahaha lol laat hem toch ook iets doen met zn vrije tijd ;')
Baardaapquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef MASD het volgende:
Ik kreeg hem erbij, Microsoft Lifecamquote:
...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomd vannacht, fo sho.
Met die logitech troep kan het toch ook ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kreeg hem erbij, Microsoft Lifecam
Jij versiert echt enorm opzichtelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomd vannacht, fo sho.
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Met die logitech troep kan het toch ook ?
Dat heet die-hard.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef -SG- het volgende:
Ik krijg volgens mij al eelt op mijn vingesr.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Heb deze hier op FOK! gekregen
Van het Fok!ken zekerquote:
Fappen?quote:
live zuigtquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Test het nieuwe Windows Live en win een webcam!!
Valt mee hoor, ziet er op zich gelikt uitquote:
dat miss wel maar ik vind et gewoon vervelend werkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ziet er op zich gelikt uit
waarom dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Clif het volgende:
[..]
dat miss wel maar ik vind et gewoon vervelend werken
ff doorbijtenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Clif het volgende:
[..]
Fotoooo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef MASD het volgende:
Hebben we het nu over Live Messenger?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Clif het volgende:
[..]
het begint al met de install dat je eerst al die troep moet uitvinkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom dan?
ik heb er geen problemen mee ofzo.
Behalve dan dat het steeds direct vastzit als ik mijn cam aansluit
9.0quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Live Messenger?
Ik blijf zo lang mogelijk bij 8.1 iigquote:
Ik prefereer de clitoris.quote:
Whoop Whoop!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen is er een meisje die ik ken jarig.
en dat ie met die nieuwe niet eens wilt inloggen .........quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef Clif het volgende:
[..]
het begint al met de install dat je eerst al die troep moet uitvinken
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Jezelf quotenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef Clif het volgende:
[..]
en dat ie met die nieuwe niet eens wilt inloggen .........en met spellen is die achievement shit irritant
nja vind ik dan
Hé, die ken ik ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Als ze haar haren heeft gefohnd zal haar inderdaad ff feleciteren.quote:
o ja daarvanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Door een review te maken voor dat msn ding
Is al voorbij dus.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ze haar haren heeft gefohnd zal haar inderdaad ff feleciteren.
Nou, wie zal daaaaat dan zijnquote:
4quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
o ja daarvan
Hoeveel hadden ze ervan verloot dan.
Masd je bent een lucky bastard
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Het zusje van Juicy, duhquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Zoek et opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Sorry, moest ffquote:
Wil je met wit spul eroverheen, dan maak k hem nu.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
quote:
Toevallig!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig waar ik vannacht heb over gedroomd
Okay, origineel man.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig waar ik vannacht heb over gedroomd
Waarom nu al?quote:
Je weet nooit of er nog een morgen komt.quote:
Beter neem je smirnoff ice mee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig die ik opzeker nog ga zien en ik haar dan een kus op haar wang geef met een bos bacardi breezers in me andere hand
Dan is ze dus ook niet jarig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je weet nooit of er nog een morgen komt.
Ook goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Beter neem je smirnoff ice mee.
En ik dacht nog wel dat je geen bRe3Z4h of SmiRRnoff-queen was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Beter neem je smirnoff ice mee.
Bos bacardi breezersquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Remsjo het volgende:
Morgen is er een maisje jarig die ik opzeker nog ga zien en ik haar dan een kus op haar wang geef met een bos bacardi breezers in me andere hand
Smirnoff is beter dan breezer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je geen bRe3Z4h of SmiRRnoff-queen was.
Hmmzz, zal ze maar tot volgend jaar moeten wachten inderdaad.quote:
Beter dan dat ze bier drinkt. Bierdrinkende vrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je geen bRe3Z4h of SmiRRnoff-queen was.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, zal ze maar tot volgend jaar moeten wachten inderdaad.
Ik prefereer kraanwater, kan ik na het uitgaan lekker met 150 racen in de auto zonder dat iemand het door heeft.quote:
Bier is vies.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Beter dan dat ze bier drinkt. Bierdrinkende vrouwen
Yvonne doet datquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En bierdrinkende jongens danquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Bier is vies.
Maar bierdrinkende meisjes zijn wel sexy
bier is idd vies.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Bier is vies.
Eh. Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik prefereer kraanwater, kan ik na het uitgaan lekker met 150 racen in de auto zonder dat iemand het door heeft.
Dude....?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
12 blikjes en 2 petflessen jah.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
Mag je op pinkpop eigen drank meenemen?
Zo ja, dan ben ik toch 18, neem ik gelijk even een paar flessen met lekkere meuk mee
Zouden wij jou niet aan het bier helpen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bier is idd vies.
maar wat is er nou sexy aan bierdrinkende meisjes?
ik vind sowieso niet dat alcohol drinken sexy is ofzo....
Ik vind er niks sexy's aan. Als ik een meisje bier zie drinken, denk ik meteen aan een boerendochterquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Bier is vies.
Laat het haar maar niet horenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest ineens heel hard lachen, na de reactie die daarboven staat
!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
Mag je op pinkpop eigen drank meenemen?
Zo ja, dan ben ik toch 18, neem ik gelijk even een paar flessen met lekkere meuk mee
nah gaat niet lukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zouden wij jou niet aan het bier helpen?
oei, dan moeten we erbuiten zuipenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
HAHAHA.
Festivalterrein zelf helemaal niks.
Camping kan. Moet je het wel meesmokkelen.
Als ze het zien wordt je er af getrapt.
Toen ik vorig jaar met een literfles Smirnoff liep werd er een mannetje boos
Gewoon, vind ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bier is idd vies.
Ik zeg Liiszle.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Bier is vies.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bier is idd vies.
Mijn zusje drinkt bier, en of je die nou zecksy kan noemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gewoon, vind ikWeet niet waarom.
Op het terrein? Neuh, ook wel sterker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
oei, dan moeten we erbuiten zuipen, daar schenken ze toch alleen bier
?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
OokMaar dat betekent niet dat alle bierdrinkende jongens sexy zijn.
ik vind het meestal juist niet sexyquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gewoon, vind ikWeet niet waarom.
ooh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Op het terrein? Neuh, ook wel sterker.
Alcoholdrinkende mensen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het meestal juist niet sexy
THEY PUT SOMETHING IN IT! TO MAKE YOU FORGET!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mij ook.
Maar niet van de stairway.
Waar hebben ze wel puicke? Afgezien van jouw Wintersportquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mij ook.
Maar niet van de stairway.
* Lauriette91 denkt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar hebben ze wel puicke? Afgezien van jouw WintersportDan gaan we daar eens heen
Whehequote:
't Fust, ja! Dat knalt er lekker in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheWaar gaan we een keer met zn drieën goeie tequila zuipen?
Bij het Fust ja?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
* Lauriette91 denkt.
T Fust in Rotterdam.
En de Arena in Oostenrijk ja
Voorderest heb ik in Nederland niet veel Tequila ervaring
Puick! Name date and time.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef prodygee het volgende:
[..]
't Fust, ja! Dat knalt er lekker in.
Dat herken ik uit Half Life 2quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef prodygee het volgende:
[..]
THEY PUT SOMETHING IN IT! TO MAKE YOU FORGET!
nee dat niet(nouja wel als ze echt te dronken zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Sexy is het niet nee.
Maar heb je er iets tegen?
quote:
Helemaal ghhhoe ghherade!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat herken ik uit Half Life 2
Tja ehh.. hmmm... eens zien..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef prodygee het volgende:
[..]
Helemaal ghhhoe ghherade!
[..]
Tja ehh.. hmmm... eens zien..
Bewijs het met screens van je modrechten.quote:
Komt eraanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bewijs het met screens van je modrechten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee dat niet(nouja wel als ze echt te dronken zijn), maar vind het gewoon niet sexy
Waarom nietquote:
tja je kon het niet wetenquote:
Is gezellig, maar op 'n meet is ook tov.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom nietWas maar een idee hoor, niks moet
Poep uit je neusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef prodygee het volgende:
Er komt ontlasting uit m'n neus. Ik dacht dat het normaal was.
Punt is duidelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
Is gezellig, maar op 'n meet is ook tov.
Goed idee hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom nietWas maar een idee hoor, niks moet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
heb me er niet heel erg aan geërgerd trouwens....
Full-time job, sociale contacten bijwerken, elke fucking avond 2 uur lang met de chick aan de tel hangen...quote:
Ik stem daar bij inquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Goed idee hoor, daar niet van.
Maar ik ben de komende weekenden enzo druk
En ik plus een aantal vinden dat er midden mei een meet komt. Dus dan sowieso tequila!
tjsa het leven is zwaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Full-time job, sociale contacten bijwerken, elke fucking avond 2 uur lang met de chick aan de tel hangen...
alleen dat dat je me maaar mee wou blijven krijgen die pit in was irritantquote:
Jij en tequila op een meet lijkt me niet zo'n goed idee. Niet meerquote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En ik plus een aantal vinden dat er midden mei een meet komt. Dus dan sowieso tequila!
Niet aanstellen, hoort er bij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
alleen dat dat je me maaar mee wou blijven krijgen die pit in was irritant
maar verder was je wel leuk hoor![]()
hahahaha
Ik ook, daar niet vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jij hebt een dé chick?quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:51 schreef Vamps het volgende:
[..]
Full-time job, sociale contacten bijwerken, elke fucking avond 2 uur lang met de chick aan de tel hangen...
hij`s kleiner dan ik hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD die kleine meisjes de pit in sleurt
MASD is zelf een klein. Jongetje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:52 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD die kleine meisjes de pit in sleurt
Nee, dé chick heeft een dé boyfriend.quote:
Jij ookquote:
Yeaaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, daar niet vanDan gaan we op de meet wel lossss
![]()
Succes!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, dé chick heeft een dé boyfriend.
Maar dé chick ziet haar huidige dé relatie niet meer zo zitten.
Daarom wordt dé chick wellicht binnenkort dé chick.
Een enkel fysieke relatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de relatie tussen MASD en DP?
PLAYEEEERquote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:55 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, dé chick heeft een dé boyfriend.
Maar dé chick ziet haar huidige dé relatie niet meer zo zitten.
Daarom wordt dé chick wellicht binnenkort dé chick.
IK BEN NIET KLEINquote:
Zij dist hem, ik haat haar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de relatie tussen MASD en DP?
Hahah, thanks man.quote:
Reus dan?quote:
Niet player!quote:
Ja datquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MASD is even lang als ik. En ik ben lang .niet zo groot nee.
Ik ben zo groot.quote:
Dat is playenquote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Niet player!![]()
Elke keer dat ze me probeert op m'n bek te pakken, draai ik mijn hoofd weg ja!
CHINCHANquote:
Dus omdat ik weiger haar terug te zoenen, omdat ze een boy heeft, ben ik een player?quote:
Jij blij dat er geen bot in je lul zitquote:
Hahahquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij blij dat er geen bot in je lul zit
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:I've been around this world, Yet I see no end.
All shall fade to black again and again.
This storm that’s broken me, my only friend.
Yeah
In this river all shall fade to black
In this river ain't no coming back
Ain't no coming back
Withdraw a step away, just to find my self
The door is closed again, the only one left
This storm that’s broken me my only friend
Yeah
In this river ain't no coming back
Heimen... Heim? Don't pass out on me now, man.. HEIMEN!?quote:
* pikt traantje weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef prodygee het volgende:
[..]
Heimen... Heim? Don't pass out on me now, man.. HEIMEN!?
NOOOOOOOOOooooo.....
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik heb idd last.fm jaquote:
Voor mij zou het te doen zijn, mja ik voer dan ook niet zoveel uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoewel 'makkelijk' niet het juiste woord is.
Gastquote:
Moet je een eigen topique maken en kun je die zo volspammen.quote:
Maar. Maar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor mij zou het te doen zijn, mja ik voer dan ook niet zoveel uit
Snel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je een eigen topique maken en kun je die zo volspammen.
Kijk hoe snel ie dicht zit
Maar.. maar wij helpenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar. Maar.
Ik vind het nog best moeilijk
Jaquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef prodygee het volgende:
Piepipeiepipeieiip. Ik ga zometeen lekka doese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |