quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Link
Damn dat is me een hendig mooie auto.. Als ik nog eens zoveel ga rijden dat een diesel rendabel is
arme jijquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Link
Damn dat is me een hendig mooie auto.. Als ik nog eens zoveel ga rijden dat een diesel rendabel is
Zal morgen wel fotootje van de onze maken... Na het wassenquote:
130 pk 1.9TDi.... Als dat de caravan niet de Alpen opsleeptquote:
die van sjoerd heeft epic velgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal morgen wel fotootje van de onze maken... Na het wassen
Anarchy of the uk maar heb het net weer gehaaldquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Verwacht:
Waar?
Normaal: Welk nummer nu weer?
Jullie auto is toch een Astra?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
130 pk 1.9TDi.... Als dat de caravan niet de Alpen opsleept
quote:
Jup, ik had het over de auto in de link...quote:
Bcuz emo.gif > Alle andere bij elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom wordt deze![]()
emoticon zo vaak gebruikt.
Miss zouden ze daarvan eens statistiekjes moeten maken want volgens mij wordt deze![]()
9 van de 10 keer gebruikt.
(en in klb hebben ze natuurlijk alleenig maar deze)
tsja waarom, omdat die emoticon alles uitdrukt wat je niet inwoorden uit kan drukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom wordt deze![]()
emoticon zo vaak gebruikt.
Miss zouden ze daarvan eens statistiekjes moeten maken want volgens mij wordt deze![]()
9 van de 10 keer gebruikt.
(en in klb hebben ze natuurlijk alleenig maar deze)
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef Clif het volgende:
[..]
tsja waarom, omdat die emoticon alles uitdrukt wat je niet inwoorden uit kan drukken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef Tremium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
daarom
Eerst fotos posten. Dan kunnen we zien waar je het over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef MASD het volgende:
Dus, ik heb nu al 3 weken niet geschoren waardoor ik een toffe baard heb. Dit weekend haal ik het eraf. Nu is het aan jullie: wat voor figuurtjes en dingen zal ik tijdens het scheren doen. Ik doe iig zulks een hitler-stylz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |