Jodium?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste iodine kan inslaan, waardoor je icm koken praktisch elk water ziektevrij kan maken.
uit mn kast...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens vraag ik me af waar mensen die wapens vandaan dachten te halen....
Kan ook, volgens mij heet het iodine. Anyway, in elke kampeerzaak kun je het in ieder geval kopen.Paar druppels per liter water om het te desinfecteren. Het komt de smaak niet ten goede, maar je wordt er in ieder geval niet ziek van.quote:
Kan je dan niet beter een koe kopen? Krijg je gewoon melk ipv vies waterquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kan ook, volgens mij heet het iodine. Anyway, in elke kampeerzaak kun je het in ieder geval kopen.Paar druppels per liter water om het te desinfecteren. Het komt de smaak niet ten goede, maar je wordt er in ieder geval niet ziek van.
iodine is het engelse woord voor jodiumquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Kan ook, volgens mij heet het iodine. Anyway, in elke kampeerzaak kun je het in ieder geval kopen.Paar druppels per liter water om het te desinfecteren. Het komt de smaak niet ten goede, maar je wordt er in ieder geval niet ziek van.
een koe meezeulen gaat wat lastiger dan een paar zakjes intsmetterquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een koe kopen? Krijg je gewoon melk ipv vies water
Holy crap je hebt er gewoon ook nog goed over nagedachtquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:05 schreef Juk het volgende:
Mooi topic![]()
Ik heb hier al eerder over nagedacht dus ik ben voorbereid (mentaal dan, ik heb geen machete thuis liggen).
Het belangrijkste is een goede schuilplaats met voldoende eten en drinken. Als ze niet bij je kunnen komen heb je ook geen wapens nodig.
Wat dat betreft is de meest ideale optie moeilijk haalbaar, maar wie niet waagt wie niet wint.
Het Noordereiland in Rotterdam is qua locatie dichtbij en alleen bereikbaar met 2 bruggen.
[ afbeelding ]
De Koninginnebrug kan open dus dat laat over de Willemsbrug. Tegen de tijd dat het hele land in anarchie is vanwege de zombies zal het leger uitrukken. Van die knakkers kan ik vast een paar kilo c4 lenen. Een paar tuien opblazen moet genoeg zijn, dan stort de brug vanzelf verder in. (Mocht ik de Willemsbrug niet op kunnen blazen zal een barricade op de afrit genoeg moeten zijn.)
De kades zijn stijl, glad en hoog dus door het water kunnen ze niet het eiland op.
Verder worden er in verschillende flatjes wat muren doorgebroken voor een groot huis en worden alle deuren gebarricadeerd. Daarnaast hak ik alle onderste trappen weg van de flats die ik gebruik. Het gebouw in moet met (touw)ladders die in te halen zijn. Er komen 2 emergency-exit-tokkelbanen voor als de shit de fan hit.
Drinken wordt redelijk gemakkelijk door regenwater op te vangen. Eten is wellicht een groter probleem. Er even van uitgaande dat iedereen naar het zuiden is gevlucht met haast is er overal nog wel wat te vinden in de huizen op het eiland en er is ook een kleine buurtsuper dacht ik. Maar in geval van uiterste nood kan ik overvaren met een boot.
Wat betreft wapens is het denk ik het verstandigst om back to basics te gaan. Schieten kost kogels en die gaan op. Ook kan je weleens missen en moet je reloaden. Een flinke mep met een honkbalknuppel oid is genoeg om het half ontbindende hoofd eraf te meppen.
En je moet altijd onthouden: Die zombies raken vanzelf uitgehongerd omdat ze iedereen al op hebben, dus het is een kwestie van geduld tot je door de russen (Europa zal vermoedelijk binnen enkele maanden besmet en zo goed als uitgestorven zijn maar door de sneeuw verder naar het oosten kunnen die zombies niet normaal meer lopen) gered wordt en je in Hollywood je verhaal mag vertellen.
my first thought!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef Ps2K het volgende:
Een ding: Hoe druk bevolkt is het daar? Houdt er wel rekening mee dat als je daar wilt rond hangen dat je eerst de zombies moet opruimen.
als je genoeg zombies heb kunnen ze een mierenbrug makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:31 schreef S64 het volgende:
En... wat gebeurt er als zombies — in tegenstelling tot in de meeste films — wel kunnen zwemmen?
Of zoals in Land of the Dead gewoon over de bodem kunnen lopen?
Topconclusie van een topverhaal! Als ze niet onder water kunnen lopen enzo wil ik graag met jou mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:05 schreef Juk het volgende:
En je moet altijd onthouden: Die zombies raken vanzelf uitgehongerd omdat ze iedereen al op hebben, dus het is een kwestie van geduld tot je door de russen (Europa zal vermoedelijk binnen enkele maanden besmet en zo goed als uitgestorven zijn maar door de sneeuw verder naar het oosten kunnen die zombies niet normaal meer lopen) gered wordt en je in Hollywood je verhaal mag vertellen.
In het verhaal van TS staat dat het in Groningen begint en dat we 2 dagen de tijd hebben om te reageren. De eerste reactie van veel mensen zal zijn om zuidelijker te vluchten, weg van de zombies. Dat zorgt dus voor verlaten steden etc.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Holy crap je hebt er gewoon ook nog goed over nagedacht![]()
![]()
![]()
Een ding: Hoe druk bevolkt is het daar? Houdt er wel rekening mee dat als je daar wilt rond hangen dat je eerst de zombies moet opruimen.
I am legend als referentie gebruiken voor zombiesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef SpaReine het volgende:
Als de zombies zo sloom zijn zoals Synthesist zegt dan gewoon wat barricaderen en aangezien ze niet tegen licht kunnen dan gewoon in het licht je dagelijkse shit doen.
Mochten ze net zoals in I Am Legend zijn... dan maak ik een stronghold die zelfvoorzienend is... dan overal hele sterke uv-lampen dan ook nog overal wachtposten... en ja zo dan maar leven.
maar ze komen er wel zometeen aan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die praten alsof zombies een definitie kunnen hebben buiten levende doden
weet jij veel waar ze wel en niet tegen kunnen... ze bestaan niet knurft!
Ha, en jij staat zeker vooraan voor een plekkie op het Noordereiland als het zover is?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die praten alsof zombies een definitie kunnen hebben buiten levende doden
weet jij veel waar ze wel en niet tegen kunnen... ze bestaan niet knurft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |