OMG JA IK KENDE M AL ERGENS VAN!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:52 schreef UrAnus het volgende:
Whaha Michael die gast is gewoon een acteur en komt nog uit het 6pack-tijdperk dat een paar jaar geleden nog op SBS6 kwam.
Hier 1 van de beeldmaterialen uit de oude doos:
http://www.6pack.tv/default.php?cid=38&log=1304&cont=viewLog
Inderdaad. Het was wel weer erg duidelijk waarom zij niet wegdrukt (zelf bij hele lelijke mensen), ze wil gewoon graag met haar hoofd op tv. En bij lelijke mensen heeft Jacobien ook altijd hetzelfde commentaar; dat het een schatje isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jacobien ziet er ook verrot uit met dat haarEerst was ze mooier.
Welke ep is dat? Heb ik er 1 gemistquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfdie gast met 3 kruisjes op zijn lul
Aflevering 11, de 1e gast (die junk) en dan aan het einde. Niet iets wat je vrijwillig wil zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welke ep is dat? Heb ik er 1 gemist?
Ooh die heb ik wel gezien maar dat heb ik niet eens opgemerkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:12 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Aflevering 11, de 1e gast (die junk) en dan aan het einde. Niet iets wat je vrijwillig wil zien.
Met z'n junkstem zegt ie > zal ik hem even laten zienquote:
Huh? Dat is toch het idee achter "Take Me Out" een date met de dame die overblijft/die je kiest?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Met bas heb ik nog contact je gaat niet op date ...
Dat het dus nep is en maar een beetje wordt opgeleukt met verschilldende figuranten/acteurs/etc.quote:en verder is het 1 grote show en als ze dit zelf lezen van het programma zullen ze vast wel snappen wat ik er mee bedoel
Denk je nu echt dat dat ze ook maar iets interesseert?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
er zijn meerdere meiden een beetje pissig ze weten zelf heel goed waarom en hoe of wat ik ga daar nu NOG NIET op in![]()
Maar ook ik blijf hier me bek niet over houden
Ojee, dramah dramahquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
er zijn meerdere meiden een beetje pissig ze weten zelf heel goed waarom en hoe of wat ik ga daar nu NOG NIET op in![]()
En als je het al doet, doe het dan niet hier wil je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
kom op, als dat meiske d'r ei kwijt wil dan kan dat bestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En als je het al doet, doe het dan niet hier wil je?
Ga door, ik loop te watertandenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
ik denk dat meer in scene is gezet dan dat we weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ga door, ik loop te watertanden![]()
FF serieus, bombshell ons met een verassende onthulling en je bent mijn bitch4life
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ik dnek wel dat er wat mannen en vrouwen er voor het geld staan omdat ze ingehuurd zijn, omdat ze waarschijnlijk mensen te kort komen. Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze scriptenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:43 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik denk dat meer in scene is gezet dan dat we weten.
er zal wel een deel van de meiden en kerels betaald krijgen en zij niet en dat ze een bepaald script moeten volgen en niet echt zelf keuzes mogen maken of commentaar leveren ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |