quote:
Mequote:
Dat zei je z....quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef prodygee het volgende:
Ik wilde eerst een nijn welkom heten met een leuke TT, maar mijn geweten nam het van me over!
En ik zeg: relax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]![]()
Lau, ben jij mijn mama?
[..]
Me
[..]
Dat zei je z....NOES
Nouhouquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef prodygee het volgende:
Ik wilde eerst een nijn welkom heten met een leuke TT, maar mijn geweten nam het van me over!
Je zei Chillquote:
JUIST! JIJ SNAPT HET.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef prodygee het volgende:
Je gaat keihard op nummero oeno staan vandaag.
Dat was de reden dat ik al hun muziek verwijdert hadquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Fuck a dog is bijv. weer dikke bagger
Maar mijn mama is morgen ook jarigquote:
Ik weet het nog niet, ik wil sowieso wat dikke dubstep er door knallen ook, ital tek, 2562, borgore, kid sister mix, dq1, tes la rok enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet in de buurt. Wat zou je het meest draaien? Artiesten enzo..?
waarom datquote:
Hij?quote:
Heb je dr nummer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo lekker de hond in de uitloopren gehad.. Beetje staan kletsen met een meiske die de hond er ook in had lopen
Nee, maar ze kent mijn broerquote:
2562, tes la rok, phace, noisia.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik wil sowieso wat dikke dubstep er door knallen ook, ital tek, 2562, borgore, kid sister mix, dq1, tes la rok enzo.
En dnb weet ik nog niet, maar sowieso wat oldskool liquid funk, en een beetje phace/klute/certain criteria/noisia/decodrum/ ofzo.
Moet ik hem eerst van jou krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Toffe shit!
Geef dr maar een knuffel van me
OHJAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |