Normaal zwaar ok, maar dit viel mij wat tegen. Hij had de auto geen seconde onder controlequote:
Llink had de 150.000 ook al binnen zeiden ze terwijl op de website anders staat omdat ze rekening houden met de foutmarge.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:52 schreef Specularium het volgende:
Rutger zei aan het begin nogal overtuigend dat de 50.000 zo goed als binnen waren voordat hij
bij Plasterk langsging. Dat zeg je niet als je er nog heel veel moet.
Ik weet het ook allemaal niet meer, ik merk het 1 April wel.
en dat ze niet naakt zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Dat nummer heeft wel potentie alleen jammer dat het is ingezongen door die krijsende hoeren.
Geen reden om te stoppen hoor, nieuw media wet : meer leden= meer zendtijd. Dus geen hokjescategorieen meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:35 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat ze de 50.000 hebben! De FOK! Actie is ook weg op de FP en de forum index!
Zeg ook niet dat ze moeten stoppen, maar de FOK! actie zou stoppen bij 50.000quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Geen reden om te stoppen hoor, nieuw media wet : meer leden= meer zendtijd. Dus geen hokjescategorieen meer...
Ah maar hun lid brengt lid aan actie dan ook, en die loopt nu nogquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze moeten stoppen, maar de FOK! actie zou stoppen bij 50.000
Calling mystery inc. RIGHT NOW!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah maar hun lid brengt lid aan actie dan ook, en die loopt nu noghmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |