Eensch is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Dat zou voor mij genoeg zijn om af te haken
Zweten ligt ook wel een beetje aan de redenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
das niet tof
ik las eerst lekker zwemmen
dat is wel tof
Uhu ik ga ook echt niet 6 dagen werkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zat bedrijven en instellingen e.d. waar 6-daagse werkweken niet aan de orde zijn hoor.
Pakken kan ik best dragenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gezellig! Ben jij een pak-man of niet?
Ooo balen! Ik mag hem de 18e juni weer opnieuw doen volgens mij
Geen idee nog, ik ga het gewoon mee maken en zie dan wel. Hoewel je pakken hebt en pakkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou voor mij genoeg zijn om af te haken
Smaken verschillen gelukkig
Ik heb gewoon niks met patserculturen en statussymbolenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhu ik ga ook echt niet 6 dagen werkenik wil ook nog een leven hebben
[..]
Pakken kan ik best dragen. Kijk spijkerbroek gaat gewoon met wat je moet uitstralen maar er zijn ook goede wel representatieve opties zonder pak . Hoe mij dat gaat bevallen is gewoon nog ff zien
![]()
[..]
Geen idee nog, ik ga het gewoon mee maken en zie dan wel. Hoewel je pakken hebt en pakken
ik ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met patserculturen en statussymbolen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
quote:
Hoort ook bij het werk dat je doet he, dan kan je gewoon niet in een fiat panda en spijkerbroek aan komen zetten enzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kan niet aan een spijkerbroek of een auto zien of iemand zijn werk goed doetquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoort ook bij het werk dat je doet he, dan kan je gewoon niet in een fiat panda en spijkerbroek aan komen zetten enzo
Geil ben je sowieso als je sex hebt en zweten doe je ook. Beetje makkelijke opmerking hoor.quote:
Ik las afrukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
Al zegt iemand pakken moet ik altijd meteen aan van die vertegenwoordigertjes denken die je op de A4 van de linker baan afdrukken in hun kut audi's
Wat heeft een pak te maken met patsercultuur?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ze er niet over opscheppen maar het wel hebben is het wel ok?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd neit van mensen die gaan zitten vergelijken: Mijn pak is duurder dan het jouwe, of mijn horloge is een beter merk of dat soort flauwekul
Of gezeik over auto's
Ja, dan heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als ze er niet over opscheppen maar het wel hebben is het wel ok?
Als iemand vraagt naar wat voor cultuur er in je bedrijfstak heerst en het antwoord is "pakken en dikke bakken", dan gaat het kennelijk nogal om buitenkant en niet om inhoudquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat heeft een pak te maken met patsercultuur?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als iemand vraagt naar wat voor cultuur er in je bedrijfstak heerst en het antwoord is "pakken en dikke bakken", dan gaat het kennelijk nogal om buitenkant en niet om inhoud
Tja, ik ben er slechts af en toe he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
Het gaat hier de laatste tijd echt helemaal de verkeerde kant op he
Ja hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
Jij helpt er verdomd goed aan mee jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:43 schreef KudFokker het volgende:
Heeft echt niks met singles te maken dit hahaha
Gooi er eens een Singles onderwerp inquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
Begin ik over pakken en auto's en dat soort shit ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij helpt er verdomd goed aan mee ja
Ze moeten de reeks gewoon weer een paar maanden sluitenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:45 schreef mrbox het volgende:
Gooi er eens een Singles onderwerp inIk heb de hoop al opgegeven
![]()
Ooh jij bent die gozer met foto's van ze buik die mij sneu vondquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij helpt er verdomd goed aan mee ja
Dat is waar. Maar ik zei het vooral omdat je zelf er over begon dat het leuk was om de cultuur mee te krijgen. En nu blijkt de buitenkant eigenlijk het enige te zijn wat je dus meekreegquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beetje snelle conclusie he, seminar avond dus heel veel meer van het cultuurtje @ werkveld dan dat krijg je op zo'n avond niet mee. Niet meer van maken dan dat het is
Waarom? Omdat er ook wel eens kanttekeningen geplaatst worden ipv alleen ja en amen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh jij bent die gozer met foto's van ze buik die mij sneu vond
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Begin ik over pakken en auto's en dat soort shit ?
Dat klopt, dat ben ik ja. En ik volg je postst nu al een paar keer en jij hebt het op een bijzonder overdrevene manier te pakken met je fitness, voedingsshit, je opgepompte lichaam en de paniek als je eens een avond niks te doen hebt. Overal het kinderachtige "haha" achteraan. En dan alles op jezelf betrekken, om maar zoveel mogelijk onzin uit te kramen hier...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh jij bent die gozer met foto's van ze buik die mij sneu vond
Dat ik ergens serieus met dedicatie mee bezig ben, betekend dat ik er niet trots op mag zijn en er over praten ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, dat ben ik ja. En ik volg je postst nu al een paar keer en jij hebt het op een bijzonder overdrevene manier te pakken met je fitness, voedingsshit, je opgepompte lichaam en de paniek als je eens een avond niks te doen hebt. Overal het kinderachtige "haha" achteraan. En dan alles op jezelf betrekken, om maar zoveel mogelijk onzin uit te kramen hier...
Nee! Daar zijn smilies en PI's voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef KudFokker het volgende:
En als je iets grappig vind mag ik er geen haha achter zetten ?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ik ergens serieus met dedicatie mee bezig ben, betekend dat ik er niet trots op mag zijn en er over praten ?
Er zijn genoeg mensen die mee wilde praten over het BMI gedeelte....
Daar zijn andere topics voor
Ik heb trouwens ook alleen gezegd dat ik chagrijnig was, en dat ik zelf dacht omdat ik eerst wel wat te doen had, maar het niet meer doorging....
Daar zijn andere topics voor
Het komt erg kinderachtig en onzeker over ""
Ok prima, maar om voor dat soort redenen iemand die je niet kent sneu te gaan noemen getuigt alleen maar eerder over je eigen niveauquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee! Daar zijn smilies en PI's voor.
Maar genoeg gezeikquote:
Ik betrek het breder dan alleen het "haha", gewoon al je posts zijn onzinnig, bijzonder offtopic en getuigen imo van een bijna kinderlijke fascinatie voor je lichaam, sport, voeding en je onzekerheid ten opzichte van vrouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok prima, maar om voor dat soort redenen iemand die je niet kent sneu te gaan noemen getuigt alleen maar eerder over je eigen niveau<- smiley ipv 'haha'
Hey een fitnesser?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ik ergens serieus met dedicatie mee bezig ben, betekend dat ik er niet trots op mag zijn en er over praten ?
Er zijn genoeg mensen die mee wilde praten over het BMI gedeelte....
Ik heb trouwens ook alleen gezegd dat ik chagrijnig was, en dat ik zelf dacht omdat ik eerst wel wat te doen had, maar het niet meer doorging....
Ik zeg ook dat anderen hun verantwoordelijkheid ook dienen te nemen. En ik pak de mijne nu, door er weer even fijntjes op te wijzenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je iets aanstelt ado.![]()
Hij doet niet anders dan de anderen.
Ah, jij denkt nog even grappig te zijn en te provoceren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hey een fitnesser?![]()
Ik ook.
Ben aan het cutten momenteel.
Menu voor vanavond, 2 valessjes en kapucijners. Omnomnom eiwitten en vezels.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik betrek het breder dan alleen het "haha", gewoon al je posts zijn onzinnig, bijzonder offtopic en getuigen imo van een bijna kinderlijke fascinatie voor je lichaam, sport, voeding en je onzekerheid ten opzichte van vrouwen.
Daar kan en mag je best over lullen, maar in de juiste topics. O.a. door jou offtopic gezwets trek je de rest mee en is er een halve pagina over BMI gevuld... Als je zelf zo verantwoordelijk, volwassen en ontopic wil overkomen, moet ook jij je verantwoordelijkheid nemen in het naleven van de OP regels, net zoals anderen hier.
En daarom blijf ik bij mijn stelling, knal het topic weer voor een paar maanden dicht.
Het is hier geen MSN, wij zijn echt niet geïnteresseerd in wat je nu zo gaat doen, of je nog terugkomt en wat of je zou gaan eten. Daar is CUL voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag had, maar die van jou moet echt rot geweest zijn.![]()
Succes ermee man !
Ik ben even koken en daarna eten
En je doet aan fitness omdat je zo denkt sneller een date te krijgen als single?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hey een fitnesser?![]()
Ik ook.
Ben aan het cutten momenteel.
Menu voor vanavond, 2 valessjes en kapucijners. Omnomnom eiwitten en vezels.
Goeieavond Adoquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
Het is hier geen MSN, wij zijn echt niet geïnteresseerd in wat je nu zo gaat doen, of je nog terugkomt en wat of je zou gaan eten. Daar is CUL voor.
Stelling:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je doet aan fitness omdat je zo denkt sneller een date te krijgen als single?
Zeg dat dan even erbij, ben je tenminste ontopic en raakt men hier niet in de stressssssssss.
Huh? Hoezo? Je was toch aan het daten met die meid?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb geneukt.....leuk he?
Oh en ik ben single. Ontopic genoeg?
neequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, jij denkt nog even grappig te zijn en te provoceren?
Ik fitness sowieso altijd , sinle of niet. Got to look sharp.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stelling:
Singles doen aan fitness om er beter uit te zien en zo sneller te kunnen scoren
Zo kan het ook
Je moet niet zo janken, 90% van de tijd gaat het toch nergens over hier en de overige 10% is er mot..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stelling:
Zo kan het ook
Sinds wanneer ben je niet single als je date?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Je was toch aan het daten met die meid?
ik doe altijd aan fitness...als ik niet te lui ben om de deur uit te gaan. misschien juist wel meer als ik niet single benquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stelling:
Zo kan het ook
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
Jezus stelletje jankerds ga lekker in PM zitten aidsen ofzo...
quote:
Wie "aidst" hier nu?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken, 90% van de tijd gaat het toch nergens over hier en de overige 10% is er mot..
Ik wil best liegen hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je doet aan fitness omdat je zo denkt sneller een date te krijgen als single?
Zeg dat dan even erbij, ben je tenminste ontopic en raakt men hier niet in de stressssssssss.
Vind ik ook, we gaan hier toch niet echt laten zien wie we zijn, hè? Gewoon weer alleen maar blije cootchiecoo-berichtjes posten en quasi-serieus naar dates hengelen en schalks doen. Da's nog láng niet uitgekauwd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Murmeli het volgende:
zo jongens wat is het weer gezellig hiero!
even elkaar een handje en een kusje geven en weer goedmaken en zullen we dan weer lief voor elkaar zijn?
Open er één, ga daar lekker verder over fitness, BMI en hoe dat je leven beïnvloedt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik wil best liegen hoor.
Nee ik heb al door 1½ relatie heen gefitnesst. En ik heb een blind oog voor gezeur. Dacht alleen hey leuk.. nog een fitnesser. Maar dat laat ik dan wel in het fitness topic..Als die er is
Jij ja, lekker boeiend als het over BMI gaat, zolang mensen daar geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie "aidst" hier nu?![]()
Eerste en laatste post waar ik bij jou op reageer weer...
Thats right. Beefcake!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik fitness sowieso altijd , sinle of niet. Got to look sharp.
Geilquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef Feitosa het volgende:
EN NU KAPPEN MET DAT GEZEIK GODVERDOMME OF JULLIE GAAN OVER DE KNIE JA!!!
Hehe. Ik heb afgelopen zaterdag een date gehad met een jongen. Allemaal superleuk en gezellig en zo. Ik had eigenlijk ook geen zin om naar huis te gaan maar omdat ik nog moest rijden en ik moe was, ben ik om 2u maar naar huis gereden.quote:
Kan je me uitleggen hoe dat ontopic is hier dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij ja, lekker boeiend als het over BMI gaat, zolang mensen daar geen probleem mee hebben.
Beter als dat slappe gelul wat meestal hier is.
Naar jou luister ik natuurlijk meteen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind ik ook, we gaan hier toch niet echt laten zien wie we zijn, hè? Gewoon weer alleen maar blije cootchiecoo-berichtjes posten en quasi-serieus naar dates hengelen en schalks doen. Da's nog láng niet uitgekauwd.
Dus gaarne weer terug naar een stortvloed van,
,
en
smilies.
Okay, ik had beter mijn vraag anders kunnen formuleren. Ik dacht dat je iets aan het opbouwen was met die leuke dame. Hoe staat het daarmee?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je niet single als je date?
Het is niet ontopic.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen hoe dat ontopic is hier dan?
En dat slappe gelul veroorzaak jij ook vaak, je reageert er in ieder geval wel altijd veel te graag op!
Ik herken dat jij wilde vertellen over je date.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
Ik heb niet echt een vraag, maar eerder of iemand dit herkent?
Zal er vast wel zijn. BMI focus ik niuet zo op. Maar houd wel mn voeding bij met mycaloriecoach. En verder een sch........ wacht.. je wilde het niet echt weten he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Open er één, ga daar lekker verder over fitness, BMI en hoe dat je leven beïnvloedt...
Gewoon leeftijd en ervaring. Heb dat ook wel een beetje gehad. Gewoon leuke dingen doen en zien waar het eindigt? Of heb ik het verkeerd geinterpreteerd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb afgelopen zaterdag een date gehad met een jongen. Allemaal superleuk en gezellig en zo. Ik had eigenlijk ook geen zin om naar huis te gaan maar omdat ik nog moest rijden en ik moe was, ben ik om 2u maar naar huis gereden.
Fair enough. Nu merk ik dat hij nu al in zijn hoofd in zitten dat het wat gaat worden tussen ons. Ik sluit dat ook niet echt uit, hij is er leuk genoeg voor, maar nog geen spark. Dus niets
Ik houd het heel vriendschappelijk en ik ga hem gewoon uitleggen hoe ik het zie.
Nee, eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik herken dat jij wilde vertellen over je date.
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb afgelopen zaterdag een date gehad met een jongen. Allemaal superleuk en gezellig en zo. Ik had eigenlijk ook geen zin om naar huis te gaan maar omdat ik nog moest rijden en ik moe was, ben ik om 2u maar naar huis gereden.
Fair enough. Nu merk ik dat hij nu al in zijn hoofd in zitten dat het wat gaat worden tussen ons. Ik sluit dat ook niet echt uit, hij is er leuk genoeg voor, maar nog geen spark. Dus niets
Ik houd het heel vriendschappelijk en ik ga hem gewoon uitleggen hoe ik het zie.
uhhh weet ik eigenlijk niet. meestal knap ik af als iemand harder wil dan ik. er moet wat te versieren over blijven ofzo....quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb toch al veel benamingen mogen horen ten aanzien van mijn nederig persoon, maar 'fijn mannetje' was daar tot op heden niet bij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
Naar jou luister ik natuurlijk meteen.![]()
![]()
![]()
fijn mannetje.
![]()
![]()
We doen leuke dingen met elkaar, beetje kussen en de sex erbij. Voor de rest ziie ik wel hoe het loopt, vind het wel ok zoals het op het moment is. Misschien ook het beste, gewoon kijken waartoe het leid en niet pushen of te graag willen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik had beter mijn vraag anders kunnen formuleren. Ik dacht dat je iets aan het opbouwen was met die leuke dame. Hoe staat het daarmee?
Jij als date expert zal het wetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Hij loopt nogal hard van stapel en jij zit daar niet op te wachten, niet te voorzichtig brengen...
Onzinnige reluitlokkende postquote:
tell us!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ook niet
Ik zocht een manier om het gesprek in banen te leiden naar een on-topic onderwerp. Ik ben er al uit wat ik ga doen
Hij maakt iig wel duidelijk wat hij wil, dus qua duidelijkheid is er niets te klagen. Hopelijk is hij voorbereid op alle mogelijke antwoorden, want daar wringt de schoen dan vervolgens nog weleens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij loopt nogal hard van stapel en jij zit daar niet op te wachten, niet te voorzichtig brengen...
Nou, eigenlijk is het meer dat ik voorheen altijd heel zeker was van/over mezelf. Ik zat er helemaal niet mee. Nu merk ik dat ik ook onzeker kan zijn tov een man en nu ik dat bij hem herken, denk ik: dat wil ik zelf niet meer zijn. En zo iemand wil ik eigenlijk ook niet aantrekken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon leeftijd en ervaring. Heb dat ook wel een beetje gehad. Gewoon leuke dingen doen en zien waar het eindigt? Of heb ik het verkeerd geinterpreteerd?
Nah, ik vertel het gewoon. Pas de problem, kan daar helder en duidelijk in communiceren. Zou ik zelf ook willen dat iemand zo met/tegen me praat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Onzinnige reluitlokkende postquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer op me zou reageren
Verleidelijk he die + jes
Preciesquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
We doen leuke dingen met elkaar, beetje kussen en de sex erbij. Voor de rest ziie ik wel hoe het loopt, vind het wel ok zoals het op het moment is. Misschien ook het beste, gewoon kijken waartoe het leid en niet pushen of te graag willen.
Beetje erg snel. Maar dat gaat ook snel bij jongetjes. Lekker eerlijk en direct blijven. Heeftie het meeste aan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoevaak is er gedate ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog een keer met hem afspreken en kijk dan hoe het loopt. Verder zal ik ook aangeven dat hij toch anders tegen dingen aankijkt als ik. Geen probleem. Openheid genoeg daarin.quote:
Ja erg gezellig. Krijg van haar ook regelmatig positieve feedback.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Precies
Klinkt als een gezellige tijd. Leuk
Onzinnige postquote:
Dat ook. Dit ook trouwens!quote:
Nu een keer. In het verleden een keer of 3. Toen zoende hij me... en ik had totaal geen gevoel bij het moment, dus toen heb ik ook aangeven dat dit niet ging werken voor mij.quote:
Awwwquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja erg gezellig. Krijg van haar ook regelmatig positieve feedback.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al bekijk je het zo Air is half Fok! onzinnig
quote:
quote:
Ik zou hier wel eens modje willen zijn en al die post verwijderen... Dan blijft er weinig over hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed Ado ga JB maar weer lastigvallen.
(Ja dit is een uitlokkende post)
Sedan, de eeuwige optimist!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
Al bekijk je het zo Air is half Fok! onzinnig
Ik zie dat je je eigen post wel als relevant beschouwt? Dan heb je in ieder geval de oogkleppen die noodzakelijk zijn om modje te worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik zou hier wel eens modje willen zijn en al die post verwijderen... Dan blijft er weinig over hier
Er wordt nog een mod gezocht voor R&P, hè Ado.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik zou hier wel eens modje willen zijn en al die post verwijderen... Dan blijft er weinig over hier
Ik neuk haar tenminste echt en niet in mijn fantasiequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed Ado ga JB maar weer lastigvallen.
(Ja dit is een uitlokkende post)
Die van mij zijn dat ook niet, maar als modje moet dat hequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat je je eigen post wel als relevant beschouwt? Dan heb je in ieder geval de oogkleppen die noodzakelijk zijn om modje te worden!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er wordt nog een mod gezocht voor R&P, hè Ado.
Just sayin'.
Ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik neuk haar tenminste echt en niet in mijn fantasie![]()
[..]
Die van mij zijn dat ook niet, maar als modje moet dat he
Echte singles hebben toch geen seks?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
laten we het maar weer over sex hebben dan
iets met sex en singles ofzo... da's wel ontopic genoeg toch?
de laatste keer dat ik single was heb ik trouwens niet eens sex gehadmaar dat was ook maar een paar maanden
ofquote:
huh? denk het wel hoor. althans ik normaal wel...als ik wat langer dan een paar manden single ben...quote:
Geen seks.?quote:
Aah zoenen zonder gevoelquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu een keer. In het verleden een keer of 3. Toen zoende hij me... en ik had totaal geen gevoel bij het moment, dus toen heb ik ook aangeven dat dit niet ging werken voor mij.
Nee preciesquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah zoenen zonder gevoeldat is niet goed nee
quote:
Ach, kan af en toe best fijn zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nu best wel zin inquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hai. Wie is u, en vanwaar dequote:
Mevrouw met tong piercingquote:
In zoenen zonder gevoel ?quote:
Word ik nu ineens genegeerd ?quote:
Ik ben nieuw. Dus je kan al snel over me heen.quote:
Och. Zoals ik laatst tegen een vriendin zei die aangaf tongpiercings lelijk te vinden:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mevrouw met tong piercingHoor dat het extra speciaal zoenen is
Toeval natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je meestal opduikt op het moment dat er doden gaan vallen
Kan ook toeval zijn natuurlijk
Haha, ja dat is dan toch even aankijken etc.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Pakken kan ik best dragen. Kijk spijkerbroek gaat gewoon met wat je moet uitstralen maar er zijn ook goede wel representatieve opties zonder pak . Hoe mij dat gaat bevallen is gewoon nog ff zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |