Eensch is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Dat zou voor mij genoeg zijn om af te haken
Zweten ligt ook wel een beetje aan de redenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
das niet tof
ik las eerst lekker zwemmen
dat is wel tof
Uhu ik ga ook echt niet 6 dagen werkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Zat bedrijven en instellingen e.d. waar 6-daagse werkweken niet aan de orde zijn hoor.
Pakken kan ik best dragenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gezellig! Ben jij een pak-man of niet?
Ooo balen! Ik mag hem de 18e juni weer opnieuw doen volgens mij
Geen idee nog, ik ga het gewoon mee maken en zie dan wel. Hoewel je pakken hebt en pakkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou voor mij genoeg zijn om af te haken
Smaken verschillen gelukkig
Ik heb gewoon niks met patserculturen en statussymbolenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Uhu ik ga ook echt niet 6 dagen werkenik wil ook nog een leven hebben
[..]
Pakken kan ik best dragen. Kijk spijkerbroek gaat gewoon met wat je moet uitstralen maar er zijn ook goede wel representatieve opties zonder pak . Hoe mij dat gaat bevallen is gewoon nog ff zien
![]()
[..]
Geen idee nog, ik ga het gewoon mee maken en zie dan wel. Hoewel je pakken hebt en pakken
ik ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met patserculturen en statussymbolen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
quote:
Hoort ook bij het werk dat je doet he, dan kan je gewoon niet in een fiat panda en spijkerbroek aan komen zetten enzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kan niet aan een spijkerbroek of een auto zien of iemand zijn werk goed doetquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoort ook bij het werk dat je doet he, dan kan je gewoon niet in een fiat panda en spijkerbroek aan komen zetten enzo
Geil ben je sowieso als je sex hebt en zweten doe je ook. Beetje makkelijke opmerking hoor.quote:
Ik las afrukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
Al zegt iemand pakken moet ik altijd meteen aan van die vertegenwoordigertjes denken die je op de A4 van de linker baan afdrukken in hun kut audi's
Wat heeft een pak te maken met patsercultuur?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ze er niet over opscheppen maar het wel hebben is het wel ok?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd neit van mensen die gaan zitten vergelijken: Mijn pak is duurder dan het jouwe, of mijn horloge is een beter merk of dat soort flauwekul
Of gezeik over auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |