Aha, dus je had sowieso 21 + (0.2*40) = 29 vragen goed moeten hebben voor een voldoende. Ja da's kut.quote:
Ik ben pas halverwege mijn bachelorquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, dus je had sowieso 21 + (0.2*40) = 29 vragen goed moeten hebben voor een voldoende. Ja da's kut.Maar neem een tip aan van ome Steer: studeer ASAP af.
![]()
Echt, op een gegeven moment wordt het niet leuk meer.
Als mijn leven een fok-topic was, stond dit erboven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat ik weet dat ik dit wel gewoon kan.
Da's mooi nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
De kaarsen en het bidden lijken te werken. Of de antibiotica slaat aan. Papa was erg wakker vandaag, hij heeft 2 glazen water op en maakte de verpleegkundige het leven zuur omdat hij niet op de po-stoel mocht maar in bed op de po moest!
Daar heb ik ook ervaring meequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Maar neem een tip aan van ome Steer: studeer ASAP af.![]()
Echt, op een gegeven moment wordt het niet leuk meer.
HBO Informatica & Informatiekunde aan de Haagse Hogeschoolquote:
ja, zie er ook wel tegenop eigenlijk maar goed, goeie nieuws is: ze prikken maar in 1 nierquote:
mijn nieren waren gezond zover ik weet maar ik had wat klachten (vrnl haaruitval en vermoeidheid maar ook plotselinge koortsbuien), toen heeft de huisarts gewoon wat standaard zaken laten prikken en daar kwam sterk verhoogde ontstekingswaardes uit.. dus dat in de gaten gehouden en uiteindelijk naar de internist gestuurd , 7 mnd later, en die heeft veel meer geprikt en onderzocht en lijkt het er nu op dat mijn nierfunctie verstoord is oa. maar hoe en wat weet de internist niet dus daarom dat biopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je een nierziekte, of checken ze organen vanwege andere klachten?
plaatselijke verdoving *ril .. op de rontgen doen ze t, ze verdoven de huid, en als ze je nier gevonden hebben met de echo dan neemt de radioloog een biopt af... zou een 10 min. klusje zijn .. en daarna een middagje dagopname ivm eventuele gevolgen.. (die zelden voorkomen zei de internist braafquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Elf
Weet je ook precies hoe zo'n biopt gaat verlopen? Ik neem aan onder wat verdoving?
Gemeentelijke belastingen. Van twee jaar inmiddels, waarbij ze dus een nu van m'n salaris inhouden. Echter is er ook een gebrek aan dat salaris, aangezien ik maar 1 keer heb kunnen werken voor die werkgever de afgelopen anderhalve maand. O en binnenkort ook de jaarnota van de energiemaatschappij (die is ook een stuk hoger uitgevallen dan mijn voorschot). En dan nog niet te vergeten dat ik deze maand al niet eens rond kon komen, mede door wat andere onverwachte kostenposten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Vork: moet je afstuderen en een baan regelen, dan boeit het niet zoveel meerVan wie kreeg je een rekening?
jup!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Vork het volgende:
Geld zuigt. Helemaal als je er gewoon niet genoeg van hebt en anderen het evengoed nog van je willen hebben.
nee.. zou niet weten waarom ik daar voor zou betalenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hee DE, heb jij ook betaald voor tieten van SHE?![]()
En jongens, het is 18:30 en nog immer licht buiten. Hallo zomer, dag winter![]()
Oh... jij hebt Danny gewoon ouderwetsch betaald, bedoel jequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee.. zou niet weten waarom ik daar voor zou betalen
heb ze 4 uur lang (gehuld in kleren maar met fijn decollete) mogen aanschouwen tijdens een lunch,
vond ik goed genoeg
Speciaal is best heel lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind frikadel echt smerig, altijd al gevonden, ik nam altijd een kroket
dat dus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind frikadel echt smerig, altijd al gevonden, ik nam altijd een kroket
In een verse lasagne?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik vind er in elke variate niets aan
nee johquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe verbrand je je kin in 3 stappen
Jakkes!.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef freecell het volgende:
In een verse lasagne?En dan één frikadel in een heeeele grote lasagne;)
Das wel ff kassa danquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond al vanaf 6 uur op. ben best moe en heb last van zadelpijnaan onderzoek meegedaan:
http://www.raptes.nl/
vandaag op station van schiphol geweest
Isa is rond half 10 op Grunn nord, bedankt voor je gebeden Freecell (en TARA ook denk ik! Alvast gefeliciteerd hequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef freecell het volgende:
Hier staat een kip op
in water
Valt bijna uit elkaar, dan plukken en soep afmaken (voor morgen, dan TARA jarig en veel eters)
Het hele huis ruikt lekker hoezee
Ik heb ook nu al kramp in mn gezicht, kan bijna niet stoppen met grijnzen, heb papa hoogstpersoonlijk een heel bakje choco-mousse gevoerd en morgen doet mn bakkes gewoon zeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef freecell het volgende:
JOOOOOO! Leintjuh!
Ik zit hier echt ff te stuiteren achter PC
Hoppa!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ook nu al kramp in mn gezicht, kan bijna niet stoppen met grijnzen, heb papa hoogstpersoonlijk een heel bakje choco-mousse gevoerd en morgen doet mn bakkes gewoon zeer
het was gewoon een hele oncomfortable home trainer en t valt mee hoor dat kassa, moet namelijk nog 6 keerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das wel ff kassa dan
Wel lang hoor anderhalf uur op de HT., arme billetjes
Goed idee! Even lekker gewoon tijd voor jezelfquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Tezz het volgende:
Fijn Lein, super nieuws!!!!
Ik ben lekker een avondje vroeg thuis. Ben wel helemaal alleen thuis, da's wel kut. Nou ja, mijn cavia op pootjes (vermomd als hond) houdt me gezelschap gelukkig.
Kindje is heel moe bij mijn mama thuis in slaap gevallen en mijn man slaapt bij zijn vader. Nou ja, ik schenk mezelf maar een borrel in en ga even gewoon relaxen...
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef Den_Haag het volgende:
LEIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Den_Haag geeft MeMo ook nog maar een likje
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Wil 1 van jullie me slaan? dank je weloh en hard graag, ik heb het verdient
maar dan andersomquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En slaat in het voorbijgaan M to the O to the M to the E![]()
dat is dus de reden voor de tikken? meer uitleg beschikbaar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Memo. Schat. Hij is het nog niet eens waard om de afgeknipte nagel van je linker kleine teen los te peuteren uit het hoogpolige tapijtNegeren die lopende zak neukfout! Je verdient beter!!!!
![]()
Exen zijn stom, liegende exen nog stommer, MeMo's die steeds liegende ex gelooft wanneer hij weer komt slijmen is het allerstomst. (en liegen betekent in dit geval> een vriendin hebben maar zeggen dat t t uit is )quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is dus de reden voor de tikken? meer uitleg beschikbaar?
FUCK EXXENquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
en memo kwetst zichzelf daar onnodig mee en dit is pas keer 5 ofzo....ik ben zwak
Ik moedig Memo alleen maar even aan, jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
jij bent toch al wel over je ex heen Steer? of?
daar is een ex niet de aangewezen persoon voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik wil gewoon ook af en toe iemand om tegen aan te kruipen enzo,
Ex is trouwens een 34 jarige Duitserquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
jij bent toch al wel over je ex heen Steer? of?
nee maar verder mot niemand mequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar is een ex niet de aangewezen persoon voor
Dan ga je maar bij Lein logeren, meid. Je weet dat het nutteloos is om je heil bij je ex te zoeken. En is hij nou echt lekkerder om tegenaan te kruipen dan enig ander persoon?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik wil gewoon ook af en toe iemand om tegen aan te kruipen enzo,
Oh en Sunny, hadden we het al gezegd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat moet ze nou juist ff niet doen Steer.. exen fucken..![]()
@ lein:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij voor jullie
Wij willen je.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar verder mot niemand me
nee oke hij ook niet
Zeg ik stuur niet zomaar geurtjes op naar mensen die ik niet mot hequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
zie reactie boven je: verder mot niemand me
Ik geef het op om tegen je te praten als je in zo'n bui bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
zie reactie boven je: verder mot niemand me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
wat steer zegtIk hoor andere verhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Mooi nieuws zo zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertaling: Papz Lein heeft gegeten en gepoept!! De ontstekingswaarden in het bloed gaan omlaag, papa is alerter (maar wel érg moe) en nog steeds zichzelf![]()
![]()
Alle bidders, kaarsenbranders, duimendraaiers en positieve energie stuurders haske bedankt!! Het werkt! Ik ben blij
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
wat steer zegtHe ja, dat lijkt me de oplossing: sex met de CUL-sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt vast een bed van 2,20 lang, da's dan wel relaxed![]()
CF zoekt standaard weer de slechtste uitleg van allesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
He ja, dat lijkt me de oplossing: sex met de CUL-slet
Maar je hebt vast een bed van 2,20 lang, da's dan wel relaxed
Ah miss sunshine is er weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat moet ze nou juist ff niet doen Steer.. exen fucken..![]()
Ik overweeg alle opties en kies de waarschijnlijkstequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CF zoekt standaard weer de slechtste uitleg van alles
Atheist :pquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik overweeg alle opties en kies de waarschijnlijkste
quote:
ik bedoel qua manspersonen, ik bedoel ik ben haske leuk en aardig en lief maar mannen kijken niet naar me op of om, en maakt niet uit met watvoor ander vrouwspersoon ik ben maar die krijgen vrijwel wel altijd aandacht, en ik ben misschien een verlegen onzeker meisje die dat uitstraalt en dat het daarom is maarja komt wel weer goed, moet gewoon niet de bevestiging etc bij mn ex zoeken dat is de alghele conclusie want de enige die ik ermee heb ben ikzelf, hij zit gewoon lekker met zn vriendin weet ik wat te doen terwijl ik me steeds kutter voel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geef het op om tegen je te praten als je in zo'n bui bent
Is Sunny vandaag jarig?
Don't slouch! Dat doe / deed ik ook altijd, maar het maakt een wereld van verschil voor de perceptie van andere mensen voor je uitstraling!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel qua manspersonen, ik bedoel ik ben haske leuk en aardig en lief maar mannen kijken niet naar me op of om, en maakt niet uit met watvoor ander vrouwspersoon ik ben maar die krijgen vrijwel wel altijd aandacht, en ik ben misschien een verlegen onzeker meisje die dat uitstraalt en dat het daarom is maarja komt wel weer goed, moet gewoon niet de bevestiging etc bij mn ex zoeken dat is de alghele conclusie want de enige die ik ermee heb ben ikzelf, hij zit gewoon lekker met zn vriendin weet ik wat te doen terwijl ik me steeds kutter voel.
dus een schop onder mn kont heb ik nodig en ik moet hem negeren
Eendje is een schatquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef Bluezz het volgende:
MeMo wrom probeer je Rubbereendje niet eens te verleiden![]()
Is dat geen goeie match?
Ze is echt jarigquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ja, tussen de drukte van 10-minutengesprekken, cursussen, organiseren van enorm evenement EN jarig zijn, heb ik af en toe echt wel even tijd voor jullie hoor!!!!!![]()
The Steer is rightquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Don't slouch! Dat doe / deed ik ook altijd, maar het maakt een wereld van verschil voor de perceptie van andere mensen voor je uitstraling!
En ik had toch allang gezien en gezegd dat je leuk bent.
Steer is nog vrijquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eendje is een schaten ik mag m wel een goede vriend van me noemen
maar meer zit er niet in.
Slouch jij ook?quote:
Je bent nog een heel uur jarig sunquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx allVoel ik me toch nog een beetje jarig!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent nog een heel uur jarig sunFeli dus
Je mist: de uitschakeling van Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
Je mist: Koot en Bie eenmalig terug op TV
Die heb ik helaas al zappend ook gezien.quote:
Ajax speelde niet heel slechtquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik helaas al zappend ook gezien.
Poepje, ik denk dat die import-Hagenaar het erg leuk vindt als je dit soort dingen zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
He ja, dat lijkt me de oplossing: sex met de CUL-slet
Maar je hebt vast een bed van 2,20 lang, da's dan wel relaxed
Nee, zelfs bij vlagen zelfs goed. Te veel kansen laten liggen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Poepje, ik denk dat die import-Hagenaar het erg leuk vindt als je dit soort dingen zeg
alsof ik het niet gewend benquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Poepje, ik denk dat die import-Hagenaar het erg leuk vindt als je dit soort dingen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alsof ik het niet gewend benSlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verbijt zijn teleurstelling zojuist in een kibbeling om maar eens ontopiek te reageren
Van hetzelfde Isabeauquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:41 schreef Isabeau het volgende:
En ieder ander voldoende geld, liefde, gezondheid en wijsheid gewenst
Op een gecombineerde poli interne geneeskunde & cardiologie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:28 schreef DarkElf het volgende:
op wat voor afd werk jij eigenlijk bluezz?
Nee, ik doe pilatesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slouch jij ook?
Ik heb me bewust aangeleerd een beetje rechterop te lopen/zitten, maar da's niet mijn natuurlijke positie. Ik maak me het liefst zo klein mogelijk
Echt niet mooi. Ik slouch zelfs als ik aan het Salsa dansen ben, hoorde ik gister van de nieuwe docent.
Ja inderdaad, maar ook genoeg leuks met collega's en vervelende mensen daar krijg je vanzelf genoeg ervaring mee om dat in goede banen te leiden! Dat kan je ook zien als een 'uitdaging'" : Men komt bang, boos, verdrietig etc binnen en ze gaan redelijk gerustgesteld, niet meer boos naar buiten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:51 schreef DarkElf het volgende:
lijkt me wel leuk als zal je genoeg vervelende dingen meemaken/ vervelende mensen..
Mijn achtergrond is dat ik meteen na school jaren in verzorging heb gewerkt) en heb verder in mijn huidige baan alles in de praktijk geleerd. Eventueel kan je dat aanvullen met med. secretaresse maar in mijn geval hoeft dat niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heb je daar eigenlijk een medische opleiding voor nodig, of ben je gewoon een soort van secretaresse?
Net gedaanquote:
Ahw, niiiiicequote:Op donderdag 19 maart 2009 13:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb net Lemper op
Zo lekker.
Ik doe 8 series van 8; steeds 2x schoolslag en 6x crawl. Non-stop crawlen kan ik nog altijd nietquote:
Ja zeker zelfgemaakt. Bizar trouwens dat toen ik het makat de mix helemaal niet zo geel was en nu het gewoon knalgeel is. Helaas is alles nu op. en moet ik weer lang wachten want m'n vriendinnetje vindt het niet zo heel lekker, terwijl zij notabene half indisch is!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, niiiiiceZelfgemaakte?
Ik heb net weer mijn 64 baantjes gezwommen en zit nu even snel aan mijn bureau te lunchen
Verslavingsgevoelig ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe 8 series van 8; steeds 2x schoolslag en 6x crawl. Non-stop crawlen kan ik nog altijd niet
Ik ben idd geschift; ik ga na m'n werk ook nog even een uurtje sporten
Hey wat goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
zo krbapaal in elkaar geschroefd
[ afbeelding ]
Da's een grotequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
zo krbapaal in elkaar geschroefd
[ afbeelding ]
Mooi zo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa-Lein ligt sinds 10 minuten ongeveer op de verpleegafdeling![]()
![]()
![]()
Woeiquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
rechts bank links bed inderdaad en het is 13 hoogquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MeMo, rechts bank, links bed? Tof uitzicht ook wel, hoe hoog zit je?
Lein![]()
ah, ik had dus helemaal niet ver terug hoeven lezenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi zo. Binnenkort zijn we dus verlost van die oerlelijke klompen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verder goed nieuws:
Fabrikant Crocs failliet!
dat is zeker goed nieuws!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verder goed nieuws:
Fabrikant Crocs failliet!
Die arme Alzheimers weten niet beter. Die zijn morgen toch alweer vergeten dat je die lelijke dingen vandaag aan had.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb 2 paar en zal ze dragen tot ze uit elkaar vallen. Nee dus
Ze vinden mn crocs tofquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:57 schreef golfer het volgende:
Die arme Alzheimers weten niet beter. Die zijn morgen toch alweer vergeten dat je die lelijke dingen vandaag aan had.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze vinden mn crocs tofKrijg elke dag meerdere " " " complimenten " " "
Hmm...minder, dat stresserigequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, stressdag vandaag, bokdrukke klas, niet leuk meer, snel naar huis, snel iets eten en bijlezen online en zo en dan zo weer naar school.. Voordeel: laatste 10-minutenavond van het schooljaar!
ritueelquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
En dan zeker de birckenstoks verbranden
tuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
ieuw, das een vies klusjequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef DarkElf het volgende:
hier staat iemand de kattenbak te doen
ieuw! en die kat komt jou huis onderpissen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier op mijn pc plek naar kattenpies en Xena is het niet geweest.
Beneden in de tuinkamer stinkt het ook alik denk dat Leonardo de Lovercat rondspookt in huis als we liggen te slapen of er niet zijn
![]()
(die maakt gebruik van het kattenluikje, hij lag ook al eens zomaar op de bank, Xena's rooie lover)
Ja soms loop ik een beetje achter de feiten aan heb ik het gevoel.. ik word oudquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm...minder, dat stresserigeKen de problematiek
Ik begin nu dingen te vergeten, wederom
Ja inderdaad. Hij had nog wel flink op z'n kop gekregen van de verpleegkundige en van m'n zus, hij was uit bed gegaan (met 100.000 infuusslangetjes aan een centrale lijn onder z'n sleutelbeen en een blaascatheter) omdat ie moest plassenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
@ lein: dat gaat echt de goede kant op dus!
Ach, ik vind die teenslippers van Birkenstock best leuk. Die zijn er in heul veul hippe varianten, ik zou ze wel dragen, 's zomers op een terrasje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
artsen zijn de slechtste patienten hequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij had nog wel flink op z'n kop gekregen van de verpleegkundige en van m'n zus, hij was uit bed gegaan (met 100.000 infuusslangetjes aan een centrale lijn onder z'n sleutelbeen en een blaascatheter) omdat ie moest plassenCatheterslang schoot los en het is riskant met het oog op eventuele insulten en het uittrekken van de centrale lijn
Eigenwijze man
Ik vind verpleegkundigen ook slechte patiëntenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef Den_Haag het volgende:
artsen zijn de slechtste patienten he
Niet handig hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:41 schreef golfer het volgende:
Lieve schatten, B. is naar bed en ik zit dus een paar van de door mij gekochte happen voor a.s. zaterdag (als we weer gasten krijgen) gewoon ongegeneerd op te vreten. Daan gaan de in knoflook en chili gemarineerde sepiaatjes.
Ja, ze doet het enorm goed. Hoewel ze natuurlijk ook veel verdriet en onbegrip heeft. Toch was ik al een tijdje bezig met haar voorbereiden (boekjes voorlezen, praten etc.) . Maar ze is zooooo lief.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
wat mooi omschreven van je dochter
sterkte vandaag!
Het was ook wel heel bijzonder. Tijdens de wake in het ziekenhuis (van dinsdag tot vrijdag) zijn we samen met ons gezin geweest, maar tijdens de wake thuis (van vrijdag tot zondag) zijn al haar vrienden en familie persoonlijk afscheid komen nemen. Heel bijzonder was dat. Erg druk, maar ook heel bijzonder.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Een mooi wondertje, die dochter van jeIn ieder geval denk ik dat ze gelijk heeft, samen zijn jullie als gezin sterk. Het wordt vandaag een vreemde dag, een dag met veel verdriet, maar ook een dag waarop je met allerlei mensen die heel veel van je schoonmoeder houden kan praten over haar. Het verdrietige feestje. Prachtig omschreven, een volwassene zou er niet op zijn gekomen.
Heel veel sterkte vandaag dan. Het is iig qua weer een mooie dag voor een afscheidquote:
Kinder-logicaquote:'Oh' zei de slimmerik, 'dus eigenlijk gewoon een feestje. Alleen dan niet met lachen maar met huilen'.Het verdrietige feestje dus.
Veel plezier! Dankje voor het jompelen en hopen dat L. geen allergische reactie krijgt op de taart van gisterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Tezzz serkte!
het is hier prachtig weer en wij gaan straks met de boot van half 2 naar Schier, huis is enigszinsin normale staat herstelt na gisteren (note to self: volgende feestje alleen 's avonds.) en ik heb zin om weg te gaan.
Boos: checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat stom! Van cranberry's weet ik het niet, maar aardbeiden zijn sowieso riskant, zelfs als ze zonder taart worden gegeten. Ik zou echt boos worden als dit me werd gefikt.
Mooiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:41 schreef Isabeau het volgende:
MooiIk was half 10 thuis en ben direct gaan slapen. Ik vond het ook reuze gezellig.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik krijg nieuwe tegels in keuken, douche en toiletruimte. Om mijn voorkeur op te nemen komen ze langs vanaf maandag 23 maart 2009. Als ik in deze periode (de periode is: vanaf maandag 23 maart 2009) niet thuis ben dan moet ik een afspraak maken...
20?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
En Freecell: héél veel plezier op Schier! Als het daar net zulk prachtig weer is als hier: vergeet je SPF20 nietHeerlijk joh. Maak je foto's?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Onder het kopje "Wat moet ik als bewoner doen?" staat dat je boekenplanken en schilderijen van je muren moet halen omdat de wanden door de sloopwerkzaamheden gaan trillen... *klein gilletje*
Ja, dat welquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Dus die vent komt langs met een doos met tientallen tegels?Zwaar
Van die nep-marmeren bedrukkingen op tegels met een rood sierrandje (zoals op de wc in m'n vorige huis)? Nee dan nog liever witte tegels, overal.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat dacht ik ook alMaar je hebt de standaard keuze en de luxe keuze en voor de luxe keuze moet je zelf bijbetalen. Doe ik sowieso niet. Daarbij staat luxe keuze voor kitsch imho
(veel marmerachtige tegelsoorten)
Ik zie het niet echt voor me; post eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Van die nep-marmeren bedrukkingen op tegels met een rood sierrandje (zoals op de wc in m'n vorige huis)? Nee dan nog liever witte tegels, overal.
Ik heb helaas geen foto's van die wc. Maar dat had iemand zelf betegeld (een vorige vorige bewoner ofzo). Het was wel allemaal nog relatief nieuw en niet zo 60's als in de rest van de flat. Maar de luxe uitziende tegels waren bedrukt met een slechte kwaliteit print en een het rode sierrandje maakte het niet veel stijlvoller.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie het niet echt voor me; post eens een voorbeeld?
Ja!! Datquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:24 schreef Vork het volgende:
Van die nep-marmeren bedrukkingen op tegels met een rood sierrandje (zoals op de wc in m'n vorige huis)? Nee dan nog liever witte tegels, overal.
Klote! Kan je niet snel even bellen met een van je vele computertechnische vrienden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er echt naar uit dat ik het ding moet laten repareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |