Aha, dus je had sowieso 21 + (0.2*40) = 29 vragen goed moeten hebben voor een voldoende. Ja da's kut.quote:
Ik ben pas halverwege mijn bachelorquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, dus je had sowieso 21 + (0.2*40) = 29 vragen goed moeten hebben voor een voldoende. Ja da's kut.Maar neem een tip aan van ome Steer: studeer ASAP af.
![]()
Echt, op een gegeven moment wordt het niet leuk meer.
Als mijn leven een fok-topic was, stond dit erboven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat ik weet dat ik dit wel gewoon kan.
Da's mooi nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
De kaarsen en het bidden lijken te werken. Of de antibiotica slaat aan. Papa was erg wakker vandaag, hij heeft 2 glazen water op en maakte de verpleegkundige het leven zuur omdat hij niet op de po-stoel mocht maar in bed op de po moest!
Daar heb ik ook ervaring meequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Maar neem een tip aan van ome Steer: studeer ASAP af.![]()
Echt, op een gegeven moment wordt het niet leuk meer.
HBO Informatica & Informatiekunde aan de Haagse Hogeschoolquote:
ja, zie er ook wel tegenop eigenlijk maar goed, goeie nieuws is: ze prikken maar in 1 nierquote:
mijn nieren waren gezond zover ik weet maar ik had wat klachten (vrnl haaruitval en vermoeidheid maar ook plotselinge koortsbuien), toen heeft de huisarts gewoon wat standaard zaken laten prikken en daar kwam sterk verhoogde ontstekingswaardes uit.. dus dat in de gaten gehouden en uiteindelijk naar de internist gestuurd , 7 mnd later, en die heeft veel meer geprikt en onderzocht en lijkt het er nu op dat mijn nierfunctie verstoord is oa. maar hoe en wat weet de internist niet dus daarom dat biopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je een nierziekte, of checken ze organen vanwege andere klachten?
plaatselijke verdoving *ril .. op de rontgen doen ze t, ze verdoven de huid, en als ze je nier gevonden hebben met de echo dan neemt de radioloog een biopt af... zou een 10 min. klusje zijn .. en daarna een middagje dagopname ivm eventuele gevolgen.. (die zelden voorkomen zei de internist braafquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Elf
Weet je ook precies hoe zo'n biopt gaat verlopen? Ik neem aan onder wat verdoving?
Gemeentelijke belastingen. Van twee jaar inmiddels, waarbij ze dus een nu van m'n salaris inhouden. Echter is er ook een gebrek aan dat salaris, aangezien ik maar 1 keer heb kunnen werken voor die werkgever de afgelopen anderhalve maand. O en binnenkort ook de jaarnota van de energiemaatschappij (die is ook een stuk hoger uitgevallen dan mijn voorschot). En dan nog niet te vergeten dat ik deze maand al niet eens rond kon komen, mede door wat andere onverwachte kostenposten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Vork: moet je afstuderen en een baan regelen, dan boeit het niet zoveel meerVan wie kreeg je een rekening?
jup!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Vork het volgende:
Geld zuigt. Helemaal als je er gewoon niet genoeg van hebt en anderen het evengoed nog van je willen hebben.
nee.. zou niet weten waarom ik daar voor zou betalenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hee DE, heb jij ook betaald voor tieten van SHE?![]()
En jongens, het is 18:30 en nog immer licht buiten. Hallo zomer, dag winter![]()
Oh... jij hebt Danny gewoon ouderwetsch betaald, bedoel jequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee.. zou niet weten waarom ik daar voor zou betalen
heb ze 4 uur lang (gehuld in kleren maar met fijn decollete) mogen aanschouwen tijdens een lunch,
vond ik goed genoeg
Speciaal is best heel lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind frikadel echt smerig, altijd al gevonden, ik nam altijd een kroket
dat dus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind frikadel echt smerig, altijd al gevonden, ik nam altijd een kroket
In een verse lasagne?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik vind er in elke variate niets aan
nee johquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe verbrand je je kin in 3 stappen
Jakkes!.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef freecell het volgende:
In een verse lasagne?En dan één frikadel in een heeeele grote lasagne;)
Das wel ff kassa danquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond al vanaf 6 uur op. ben best moe en heb last van zadelpijnaan onderzoek meegedaan:
http://www.raptes.nl/
vandaag op station van schiphol geweest
Isa is rond half 10 op Grunn nord, bedankt voor je gebeden Freecell (en TARA ook denk ik! Alvast gefeliciteerd hequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef freecell het volgende:
Hier staat een kip op
in water
Valt bijna uit elkaar, dan plukken en soep afmaken (voor morgen, dan TARA jarig en veel eters)
Het hele huis ruikt lekker hoezee
Ik heb ook nu al kramp in mn gezicht, kan bijna niet stoppen met grijnzen, heb papa hoogstpersoonlijk een heel bakje choco-mousse gevoerd en morgen doet mn bakkes gewoon zeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef freecell het volgende:
JOOOOOO! Leintjuh!
Ik zit hier echt ff te stuiteren achter PC
Hoppa!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ook nu al kramp in mn gezicht, kan bijna niet stoppen met grijnzen, heb papa hoogstpersoonlijk een heel bakje choco-mousse gevoerd en morgen doet mn bakkes gewoon zeer
het was gewoon een hele oncomfortable home trainer en t valt mee hoor dat kassa, moet namelijk nog 6 keerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das wel ff kassa dan
Wel lang hoor anderhalf uur op de HT., arme billetjes
Goed idee! Even lekker gewoon tijd voor jezelfquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Tezz het volgende:
Fijn Lein, super nieuws!!!!
Ik ben lekker een avondje vroeg thuis. Ben wel helemaal alleen thuis, da's wel kut. Nou ja, mijn cavia op pootjes (vermomd als hond) houdt me gezelschap gelukkig.
Kindje is heel moe bij mijn mama thuis in slaap gevallen en mijn man slaapt bij zijn vader. Nou ja, ik schenk mezelf maar een borrel in en ga even gewoon relaxen...
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef Den_Haag het volgende:
LEIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Den_Haag geeft MeMo ook nog maar een likje
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Wil 1 van jullie me slaan? dank je weloh en hard graag, ik heb het verdient
maar dan andersomquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En slaat in het voorbijgaan M to the O to the M to the E![]()
dat is dus de reden voor de tikken? meer uitleg beschikbaar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Memo. Schat. Hij is het nog niet eens waard om de afgeknipte nagel van je linker kleine teen los te peuteren uit het hoogpolige tapijtNegeren die lopende zak neukfout! Je verdient beter!!!!
![]()
Exen zijn stom, liegende exen nog stommer, MeMo's die steeds liegende ex gelooft wanneer hij weer komt slijmen is het allerstomst. (en liegen betekent in dit geval> een vriendin hebben maar zeggen dat t t uit is )quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is dus de reden voor de tikken? meer uitleg beschikbaar?
FUCK EXXENquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
en memo kwetst zichzelf daar onnodig mee en dit is pas keer 5 ofzo....ik ben zwak
Ik moedig Memo alleen maar even aan, jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
jij bent toch al wel over je ex heen Steer? of?
daar is een ex niet de aangewezen persoon voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik wil gewoon ook af en toe iemand om tegen aan te kruipen enzo,
Ex is trouwens een 34 jarige Duitserquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
jij bent toch al wel over je ex heen Steer? of?
nee maar verder mot niemand mequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar is een ex niet de aangewezen persoon voor
Dan ga je maar bij Lein logeren, meid. Je weet dat het nutteloos is om je heil bij je ex te zoeken. En is hij nou echt lekkerder om tegenaan te kruipen dan enig ander persoon?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik wil gewoon ook af en toe iemand om tegen aan te kruipen enzo,
Oh en Sunny, hadden we het al gezegd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat moet ze nou juist ff niet doen Steer.. exen fucken..![]()
@ lein:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben blij voor jullie
Wij willen je.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar verder mot niemand me
nee oke hij ook niet
Zeg ik stuur niet zomaar geurtjes op naar mensen die ik niet mot hequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
zie reactie boven je: verder mot niemand me
Ik geef het op om tegen je te praten als je in zo'n bui bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
zie reactie boven je: verder mot niemand me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
wat steer zegtIk hoor andere verhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Mooi nieuws zo zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertaling: Papz Lein heeft gegeten en gepoept!! De ontstekingswaarden in het bloed gaan omlaag, papa is alerter (maar wel érg moe) en nog steeds zichzelf![]()
![]()
Alle bidders, kaarsenbranders, duimendraaiers en positieve energie stuurders haske bedankt!! Het werkt! Ik ben blij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |