Dat is wel het ultieme van gebruiksvriendelijkheid zeg..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb er wel een keer één ontvangen, maar toen moest ik op m'n PC een e-mail openen, waarin een link naar een website stond waarop ik de bijgevoegde foto kon bekijken
Neh, ik had ook voor S60 al applicaties waarmee je screenshots kon maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is wel het ultieme van gebruiksvriendelijkheid zeg..
En trouwens de iPhone is toch wel de enige telefoon op de wereld waar je screenshots in kan maken! Hoe cool is dat!
Daarom. Compleet onbegrijpelijk waarom Apple opeens zwicht voor een horde schreeuwerige nerds. Tuurlijk, als je het niet gebruikt, gebruik je het niet maar lean-and-mean was juist wat de iPhone zo voor had op de rest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Net geprobeerd op mijn nieuwe 8900 curve, maar lukt niet..... Nou ja, dan mail ik wel
Ach, ze willen gewoon de klanten die producten kopen door tabellen te vergelijken ook binnen halen. En het implementeren van features die anderen hebben en jij niet is een goeie methode om dat te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Compleet onbegrijpelijk waarom Apple opeens zwicht voor een horde schreeuwerige nerds.
Ik ken echt he-le-maal niemand die Bluetooth op zijn telefoon gebruikt om lekker bestanden te gaan zitten overzappen. Ja, misschien 1, van het type dat ook gehackte firmwares in HTC's zou proppen zeg maar. Het over, over, overgrote deel is gewoon gelukkig als ze een carkit of headset kunnen connecten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach ja, ze zijn wel een beetje laat met Blue Tooth.
Ik bluethooth regelmatig foto's van m'n telefoon naar m'n laptop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ken echt he-le-maal niemand die Bluetooth op zijn telefoon gebruikt om lekker bestanden te gaan zitten overzappen.
Dat gesync over een kabeltje, moet nou maar eens verleden tijd zijn...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ken echt he-le-maal niemand die Bluetooth op zijn telefoon gebruikt om lekker bestanden te gaan zitten overzappen. Ja, misschien 1, van het type dat ook gehackte firmwares in HTC's zou proppen zeg maar. Het over, over, overgrote deel is gewoon gelukkig als ze een carkit of headset kunnen connecten.
Ja maar op de iPhone zit een kutcamera. Dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bluethooth regelmatig foto's van m'n telefoon naar m'n laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |