Oh! Daar ben ik wel benieuwd naar Yinny! Of het wat isquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:31 schreef Yinny het volgende:
Wat een geweldige bento's maken jullie!
Ik maak soms wel mijn eigen lunchpakketjes, maar dat zijn geen showmodellen. Misschien komt dat nog wel...
Ik was gisteren in Xenos en ik zag Silvo toppers, Nu heb ik deze dus meegenomen om door de rijst te doen:
http://cfprod.mccormick.com/silvoprod/productdetail.cfm?id=11012 Ik hoop maar dat het lekker is.
Hmm dat doet me denken aan mijn eerste keer dat ik met dat spul werktequote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef _Arual_ het volgende:
Oh! die ziet er tof uit! Die kuikentjes!
Ik kreeg het flesje kleurstof niet open, en na enige aandrang plots wel... Toen zat alles onder.
Ja, dat is ook wel een beetje waar hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:42 schreef Amthezia het volgende:
@Liessa, ik vind ze een beetje te "ziekenhuis"-achtig overkomen, maar als ze voor jou werken: Helemaal top
![]()
Oooooh, wiebeloogjes!quote:[b]Op dinsdag 14 april 2009 10:49 schreef vahmpcat De doosjes zijn vrij basic idd Liessa, maar als ze het goed doen dan is er toch niets mis mee ^.^ Eventueel stickertjes erop kan altijd lijkt me als je wilt, en het scheelt weer e-bay(ik zie ze al helemaal voor me met een gezichtje met van die wiebel oogjes stickers? )
Haha. Ik moet zeggen dat zo'n langwerpige als mijn vriend heeft erg pretting inpakt, en de ruimte van zo'n mannenbento, echt enormquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:20 schreef Amthezia het volgende:
Hmm zo'n snackbentootje mogen ze mooi ook wel even geven!
Hij ziet er heerlijk uit Vahmpcat! Ik wil ook nog graag zo'n langwerpige box *kwijl*
Ik ben altijd fan geweest van die wiebeloogjes, die moeten vast bij hobbywinkels wel zo te krijgen zijn! Schilderen weet ik niet of dat goed werkt, moet je mee oppassen dat het niet afgeeft enzo denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef liessa het volgende:
[..]
Oooooh, wiebeloogjes!
Dat is wel een erg leuk plan, dan doe ik de oogjes op de bovenkant, en dan kan ik de buitenkant beschilderen of zo.
Hmm, stomme pc op mijn werk, ik krijg alleen een zwart puntje te zien bij je plaatje. En je hebt vast geen zwart puntje ingepakt neem ik aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |