quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Amthezia het volgende:Ja die onderste ziet er echt briljant uit!! Echt prachtttig! Ik zal ook eens kijken of ik er een smakelijker alternatief voor kan vinden...... *droomt weg over een leuke zee bento* Goed idee!!!
Ja die krul is briljant. Dan nog paar leuke oogjes erop en dan zou dat een feest zijn om in je lunch te vinden!
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:20 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:Nou, de bent spulletjees zijn besteld .. nu hopen dat ze snel binnenkomen!
Ooohh spannend

Wat heb je besteld? Of moeten we dat gewoon afwachten tot de creaties? ^.^
Via e-bay? Zo ja welke seller? *benieuwd*!
Net mijn bento voor morgen in elkaar geprutst, het kan een erg lange dag worden dus maar spul ingepakt wat een tijd vult en ook wat tijd kan doden als ik veel moet wachten. Design is niet geweldig weer maar och het kan ermee door. En natuurlijk restje pasta weer netjes verwerkt + restjes overig spul in koelkast ^.^ Eventueel plakje peperkoek erbij morgenvroeg en dan moet het genoeg zijn
(Excuses voor de slechtere foto, haaaast ivm schoolwerk.)
Boven: Leftover macaroni met tomatensausje, daardoor gegrilde paprika's en champignons. Erbovenop wat kaassterretjes.
Onder: Bakje met gemixte kaas (oude/jonge/brie) en prikkertje, pitloze witte druiven met prikkertje, gemengde sla met brie en wortelstukjes. Kuikenflesje met ketjap voor evt beetje over de pasta
Realiseer me dat er veel kaas in zit, maar dat was nou eenmaal over in de koelkast.
En nouja we zijn niet voor niets "Kaaskoppen"