Maar jij had vanmorgen om 6.10 al je Bento's gemaakt en ook al foto's online staan? Dan sta je echt vroeg op! Maar goed, complimenten want het ziet er echt geweldig uit!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:48 schreef Amthezia het volgende:
Ik doe meestal koud, maar warm is ook goed mogelijk! Wel moet je dan een thermo tasje hebben, of een magnetron (en een magnetron bestendig schaaltje)! Meestal ben ik 15-30 minuten bezig, maar ik word dan lekker relaxt wakker, en ben tegenwoordig ook een stuk gezelliger 's ochtendsen dat allemaal dankzij bento!
Ik het het meestal koudquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:11 schreef Susanne81 het volgende:
Wat ziet dit er allemaal prachtig uit! Eten jullie het warm of koud? En ben je niet ontzettend lang bezig iedere ochtend om deze lunch klaar te maken?
Ja ik vind het ook vreemd dat mensen zich toch zo beperken tot alleen boterhammen soms. Je kan zoveel meer met je lunch ^.^ ! En ik neem meestal gewoon dressing mee in flesjes in me bento zelf, scheelt weer aangezien mijn werkplek op school/thuis meestal chaos genoeg is :p Wat dat betreft vind ik me bento ook wel fijn, voelt toch als een puntje rust en organisatie in me dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmorgen een klein kookboekje gehaald voor meeneemlunches en daar raden ze aan om op je werk (in je bureaula bijv.) een voorraadje met lekkere dressings en dergelijke te hebben (balsamicoazijn, verschillende soorten oliën in kleine flesjes etc). Eigenlijk raar dat mensen dat niet hebben en meestal de meest standaard (boterham met kaas, boterham met ham en een appel) dingen meenemen naar het werk. Dag in dag uit. Je brengt toch best veel tijd door op je werk en lekker eten op het werk lijkt me net zo normaal als thuis. In het boekje wordt de bento overigens niet genoemd, maar het zijn wel allemaal receptjes die zo in een bento kunnen.
ja, dat snap je goed jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef PM-girl het volgende:
Hmmm, het lijkt me erg leuk, maar als ik het goed snap, komt het neer op een maaltijd met daarin verschillende (gezonde) producten en dan vooral leuk ingepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |