SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bedoeling is 26 augustus. Dan zijn we 4 jaar samenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef freecell het volgende:
Oi Innepin
Ik zou ook zenuwachtig zijn hoor!
Ik kreeg laatst al een hartverzakking toen onze kat zich klaarmaakte voor een aanvallende sprongAwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze poes mag altijd naar buiten, maar ze wil het nooit. Dus ik vind het raar dat ze dat vandaag wel wilde, en er was van een uur of één tot een half uurtje geleden niemand thuis...Gelukkig is ze wel gechipt. Maar toch. Hierrrrr poes!
Ik wil heel graag huup uitlachen omdat ze zo overduidelijk nieuwsgierig is, maar ik ben het zelf ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Huup, zal ik je eens wat vertellen?
Nog 20 minuten!![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil heel graag huup uitlachen omdat ze zo overduidelijk nieuwsgierig is, maar ik ben het zelf ookDus: *hap* wat is er over twintig minuten?
Lente!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Awww![]()
Deze poes mag altijd naar buiten, maar ze wil het nooit. Dus ik vind het raar dat ze dat vandaag wel wilde, en er was van een uur of één tot een half uurtje geleden niemand thuis...Gelukkig is ze wel gechipt. Maar toch. Hierrrrr poes!
Sorry, deze kan geen kindjes krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Lente!
Is het een jeweetwelpoes?
Zo niet: mag ik er één?
Liev!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
KC is gisterochtend ontsnapt en daarna was hij niet meer te vinden.
tot gisteravond laat lopen zoeken en roepen in de wijk (zullen de buurtbewoners leuk gevonden hebben) maar niks.
vanochtend om 6 uur vond ik m mauwend voor de keukendeur. koud, hongerig en vooral moe.
hij heeft tot laat in de middag alleen maar geslapen
Het is ook niet dat onze verwende kat er één bij zou pikkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry, deze kan geen kindjes krijgenZe komt uit het asiel. En eigenlijk is ze een enorme bitch tegen de andere twee katten.
![]()
Reinhilde, kom je op tv ofzo? of komt er iets anders boeiends op tv?
Ja, moet morgen van Boxmeer naar Delft met de trein. 's Kijken wat voor vreemde blikken ik ga scorenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:01 schreef Guuzewuus het volgende:
Lachen Rewimo. Zal jij opvallen in de trein
.
Hoezee, de post het op fok-regel one's more!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:18 schreef innepin het volgende:
MIEP DE POES IS TERUG
Sorry, moest even blij zijn, ze zat ineens voor de deurHeb ik daarvoor net de hele wijk afgelopen
Ze heeft wel weer es vrienden gemaakt, d'r zit bloed op haar neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |