quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:38 schreef innepin het volgende:
Ik geloof dat ik alleen maar dingen verkeerd kan verwoorden vandaagIk vind je helemaal niet zeuren, ik ben dol op mensen die kunnen spellen
uh, hahahaha, deze twee zinnen samen combineren wel euh, apart.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:47 schreef innepin het volgende:
BE ik las "sprong ik voor de trein"![]()
![]()
Ik krijg helemaal zin om ook naar de dierentuin te gaan
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uh, hahahaha, deze twee zinnen samen combineren wel euh, apart.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uh, hahahaha, deze twee zinnen samen combineren wel euh, apart.
Google resultaten voor: ancupuncturistquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef snoopy het volgende:
[..]ik bedoel het niet rot hoor!
Ik vind mezelf nogal vervelend vandaag
Ik was gisteren bij de ancupuncturist en nu heb ik allemaal van die blauwe rondjes op mijn rug staan.
Hij doet iets met glazen bolletjes die hij verwarmt en op mijn rug zet waardoor het vacuüm trekt. Ziet er heel raar uit.
ja, een verkwikkend accu-zuur-infuusje of zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:53 schreef cattie het volgende:
Bij accupunctuur (een veel gemaakte fout) zie ik altijd voor me dat iemand met startkabels aan een accu ligt.
quote:
mijn uien zijn al een week boven de grond.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Dierentuinen zijn leukAls het van het weekend mooi weer ik wil ik ook weer
qltel mailde dat mijn uien al boven de grond komenDie heb ik van de week pas geplant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoppen is het nieuwe sportenquote:
Mee eens... brrr, PowNed...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een a. fok en b. PowNed abonnement?.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
mijn uien zijn al een week boven de grond.Mannen... het waren helemaal niet de uien die boven de grond komen, maar de lavas (die al boven de grond was toen ik de uien erbij zette)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Oh dat spaart me een ritje tuin!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mannen... het waren helemaal niet de uien die boven de grond komen, maar de lavas (die al boven de grond was toen ik de uien erbij zette)
Tis gratisch en iedereen wordt er beter van?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een a. fok en b. PowNed abonnement?.
Nee een kleintje, een Bamboo (de een na goedkoopste), ik wil het eerst proberen voor ik meteen een hele dure koop. Voor hetzelfde geld kan ik er niet mee overwegquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Chell wat voor een wacom? Hopelijk een beetje leuke prijs A4?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Stap ik in de metro vanmiddag.. Sta ik op mijn gemak nog de Metro van die dag te lezen..
Valt mijn ooghoek op een "mevrouw" die in een hoekje ook zit te lezen..
Ik lees weer verder, maar toch zit het me niet lekker, ik herken haar (denk ik)..
Brutaal als ik ben, vraag ik aan de "mevrouw" of zij inderdaad diegene is die k voor ogen heb..
En inderdaad.. mocht die mevrouw, waar k 10 minuten mee heb staan praten Bixister zijn
Dat was een verrassing Bix..Hopelijk vond je het niet erg dat ik je aansprak
lavas, is dat hetzelfde als maggiplant?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mannen... het waren helemaal niet de uien die boven de grond komen, maar de lavas (die al boven de grond was toen ik de uien erbij zette)
Dat wij elkaar nog nooit in Leiden gezien hebben :p (in de trein dan)quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef huuphuup het volgende:aaah dat scheelt elk geval
Gezellig! metro-meets
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
Yay voor de mini-vakantie
Oeh guus, heb je er een beetje een goed gevoel over verder? Spannend! Wanneer hoor je iets? *duimt
Neee joh! Jij bent leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik vond mezelf overkomen als een muts
, maar ja... duimen is goed
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou moet ik er van janken...![]()
Wat dan over 46 minuten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Reinhilde het volgende:
We kijken Criminal Minds.
Nog 46 minuten!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:46 schreef Asyniur het volgende:
Even iets delen:
ik heb mijngevraagd
Gefeliciteeeeeeerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou moet ik er van janken...![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, dat is 'm. Groeit hier volop elk jaar. Veel te volop, zoveel gebruik je er niet van. Munt hebben we ook veel, lekker voor theequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
lavas, is dat hetzelfde als maggiplant?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Reinhilde het volgende:
Asyniur, wat stoer! Gefeliciteerd!![]()
Nog maar 40 minuten!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |