Moet je een flinke voorraad meenemen. Beter speed dan. Ben je voor 10% van de prijs klaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gewoon wat coke mee inderdaad en dan maar hopen dat er geen dopingcontrole is.
42 is heul niet de helft van 80.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef miodzio het volgende:
Respect als je de 80km uitloopt. Ik heb twee jaar geleden aan die halve kennedymars meegedaan (42km). Dat vind ik meer dan genoeg.
Als het goed weer is dan lijkt het me nog best vet ook nog om onder invloed zo`n tocht te makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je een flinke voorraad meenemen. Beter speed dan. Ben je voor 10% van de prijs klaar.
Bossiequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wtf.
Boeit je dit echt wat hij gaat dragen dan ?
Niet zeuren, zou 40 moeten zijn maar het was 42 omdat dat de officiële marathonafstand ofzo is. Die laatste 2 km waren funest.quote:
Ja dan denk je dat je er bent, maar dan duurt het gewoon nog een kwartier. Mentale martelingquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef miodzio het volgende:
[..]
Niet zeuren, zou 40 moeten zijn maar het was 42 omdat dat de officiële marathonafstand ofzo is. Die laatste 2 km waren funest.
Dat schoeiselquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:39 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten........
Nou ik denk dat die in deze broek gaat lopen:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Nou ga er maar lekker jezelf op af rukken.......
Op een gemiddelde houseparty maak ik meer kilometersquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als het goed weer is dan lijkt het me nog best vet ook nog om onder invloed zo`n tocht te maken![]()
.
Jij maakt meer dan 80 km op een houseparty? Dacht het ook wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Op een gemiddelde houseparty maak ik meer kilometers
Je loopt 'de stad' in denk je dat je er zo bent.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan denk je dat je er bent, maar dan duurt het gewoon nog een kwartier. Mentale marteling.
Pwndquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Nu moet ik wat alleen die 80 kilometer gaan lopen.
Gast, neem niet alles 100% serieus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Jij maakt meer dan 80 km op een houseparty? Dacht het ook wel.
Whehe, jij loopt ook rondjes? Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Op een gemiddelde houseparty maak ik meer kilometers
Rondjes lopen, heen en weer rennen tussen de verschillende stages om je favoriete artiesten te zien. Heen en weer naar de bar lopen, heen en weer naar de plee lopen en de rest van de avond hakken, dom lullen met vreemden en naar huis gaan met 100 nieuwe vriendenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Whehe, jij loopt ook rondjes? Herkenbaar.
Als ze er op dat moment al bij gingen liggen kon je al onraad ruiken.quote:die mij wekenlang constant gek liggen te maken om mee te doen.
Nee, hij heeft die 15 euro inschrijfgeld immers al betaaldquote:
Ik zou er graag 15 euro voor over hebben als ik NIET 80 km zou hoeven hardlopen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee, hij heeft die 15 euro inschrijfgeld immers al betaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |