11 aprilquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef Nosh het volgende:
wanneer precies is deze shit?
Lekkere avatar heb jijquote:
Ze beginnen al om 06:00, weinig te terrassen dan hequote:Op woensdag 18 maart 2009 14:49 schreef John.Milton het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je na een paar kilometer op een terras beland.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef Radio-silence het volgende:
Anders vraag je Koos Alberts of die wil mee lopen?
Ja, of je gaat samen met Michael J Fox.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef Radio-silence het volgende:
Anders vraag je Koos Alberts of die wil mee lopen?
Normaal geoefende lopers komen rond 20:00/21:00 binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:56 schreef Oksel het volgende:
Jezus, dat is een eind. 80km op de racefiets is al even doortrappen. Laat staan LOPEN. Godverdegodver. Als je om 6 uur start.. kom je 's nachts rond 12 uur aan. Als je al aankomt, want ongetrained is dit niet echt te doen. Doe inderdaad je hardloopschoenen aan, geen achterlijke bergschoenen ofzo. Lichte schoenen, die ingelopen zijn. En geen gympies of sneakers.
Succes.. ik zou het niet doen, en ik heb een aardige loop/fietsconditie..
Ik wandel erg veel en ik doe veel aan cardio training, 80 kilometer lopen moet voor mij derhalve best te doen zijn. Ik ben in 't fitnesscentrum al een beetje aan 't oefenen door elke keer een half uur lang 5,5 km/u te lopen met een helling van 15%, da's ook stevig doorlopen zeg maar. De Kenny Mars wordt gemiddeld 20 uur x 4 km/u genomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:56 schreef Oksel het volgende:
Jezus, dat is een eind. 80km op de racefiets is al even doortrappen. Laat staan LOPEN. Godverdegodver. Als je om 6 uur start.. kom je 's nachts rond 12 uur aan. Als je al aankomt, want ongetrained is dit niet echt te doen. Doe inderdaad je hardloopschoenen aan, geen achterlijke bergschoenen ofzo. Lichte schoenen, die ingelopen zijn. En geen gympies of sneakers.
Succes.. ik zou het niet doen, en ik heb een aardige loop/fietsconditie..
Gewoon wat coke mee inderdaad en dan maar hopen dat er geen dopingcontrole isquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef fathank het volgende:
80 kilometer is best te doen.
Met een paar gram speed.
wtf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef Oksel het volgende:
Ah, okay. Wat voor schoenen ga je dragen? En wat voor broek?
GMTA,quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef fathank het volgende:
80 kilometer is best te doen.
Met een paar gram speed.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef Oksel het volgende:
Ah, okay. Wat voor schoenen ga je dragen? En wat voor broek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |