quote:
Was it nice getting the early season pickup?
What is that? Season three?! Never heard of it! If you look at my résumé—don't look at my résumé too closely—you'll see a long list of failed television programs. This is my first season three ever! The closest I've come is two and a half seasons, so here we go!
Volgende weekquote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef summer29 het volgende:
ben ook de weg van Castle..... wanneer is het weer?
Ik vind het nu (begin seizoen 2 dus) soms al erg voorspelbaar, maar ik lach me rot af en toe dus dat maakt veel goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
Vond hem deze keer wat minder eigenlijk, wel heel erg voorspelbaar allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het nu (begin seizoen 2 dus) soms al erg voorspelbaar, maar ik lach me rot af en toe dus dat maakt veel goedRoept wel wat associaties op hier en daar, iemand anders kwam al met deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Ja, dat vond ik ook zo'n tegenvaller!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Snik. Seizoensfinale. Ik had zoveel hoop dat ze ja ging zeggen. En dan komt die stomme exvrouw ineens om de hoek kijken.
Deze serie is aan de ene kant een eenvoudige politieserie, elke aflevering een nieuwe zaak e.d. Maar aan de andere kant zit er veel humor en warmte in, voor een groot deel door Nathan. En ben je Firefly-fan, mis dan zeker de halloween-aflevering van seizoen 2 niet, hilarisch.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:05 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben fan van Nathan!
maar hoe is deze serie?
Doen?
Kate ging al een tijdje met een andere man en stond op het punt daar een weekendje mee weg te gaan, hoe had hij moeten weten dat ze net nu van mening ging veranderen?quote:
ja....Castlequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef summer29 het volgende:
He Jill-RMC,
Wist niet dat jij ook fan was van Castle? Maar leuk joh....
Kate heeft kans gekregen om mee te gaan met Castle naar vakantie oord waar hij zijn boek af kon schrijven. Nu mist ze hem welquote:Op zondag 23 mei 2010 01:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
ja....Castle![]()
Sneu voor Kate, maar idd aan de andere kant de afgelopen paar afleveringen was sneu voor Castle. Ben wel benieuwd hoe ze dit in het nieuwe seizoen gaan adresserenEn die interactie tussen Castle en Alexis vind ik zo briljant....doet me wel af en toe ernstig denken aan de Gilmore Girls
Net zoals de derde aflevering.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:50 schreef Arn0 het volgende:
Ook de tweede aflevering blijft op niveau.
Nice inderdaad. Die kerel die zn looprek wegsmeet en een sprintje trok, te grappig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:23 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Net zoals de derde aflevering.
"Good girls are the worst."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |