Dat je nog nooit naar Anderlecht - Standard hebt gekeken. Als dat een argument voor jou is om de BeNe-Liga niet in te voeren weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor opmerking dan?
Sjesus. Moet je de VMBO niet eens over doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je nog nooit naar Anderlecht - Standard hebt gekeken. Als dat een argument voor jou is om de BeNe-Liga niet in te voeren weet ik het ook niet meer.
Hier ga ik niet eens op inquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sjesus. Moet je de VMBO niet eens over doen?
Moet je toch maar eens een keer doen. Leuk voetbal hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik heb nog nooit Anderlecht-Standard gekeken zelfs.
Interesseert me niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moet je toch maar eens een keer doen. Leuk voetbal hoor.
Het gaat toch om voetbal en als voetballiefhebber vind ik het leuk om ook dat soort wedstrijden te kijken. Er lopen daar gewoon heel goede voetballers rond die zeker ook in Nederland wat zouden toevoegen.quote:
Ja, die lopen er ook in Griekenland, Roemenië en Hongarije. Ik heb echter een beperkte hoeveelheid tijd en die besteed ik liever aan dingen die ik interessant vind. Belgisch voetbal is er daar geen van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat toch om voetbal en als voetballiefhebber vind ik het leuk om ook dat soort wedstrijden te kijken. Er lopen daar gewoon heel goede voetballers rond die zeker ook in Nederland wat zouden toevoegen.
Ja, uiteraard. Maar ik zou niet weten waarom ik de Belgische zou moeten bekijken, dan liever wekelijks 90 minuten naar Serie B voetbal kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar je kijkt wel naar ander buitenlands voetbal?
Nou prima toch. Ieder zijn intresses.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, die lopen er ook in Griekenland, Roemenië en Hongarije. Ik heb echter een beperkte hoeveelheid tijd en die besteed ik liever aan dingen die ik interessant vind. Belgisch voetbal is er daar geen van.
Inderdaad, gelukkig, maar dit kwam dus allemaal van:quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou prima toch. Ieder zijn intresses.
En dat is dus niet zo bij bijvoorbeeld mij en Venomsnakequote:Wees nou eens eerlijk je kijkt toch liever naar Anderlecht-Standard dan naar ADO - Graafschap. Het is ook kul om te zeggen dat de belgische clubs niets toevoegen. Hoe meer topteams in één competitie hoe beter.
Dus je bezwaar is eigenlijk dat de Belgische clubs je niet boeien? Met een ander land samengaan kan dus op meer sympathie van je rekenen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef venomsnake het volgende:
Nogmaals, dat belgische voetbal boeit mij niet.
Nee, mijn bezwaar is het feit dat je een aantal clubs uit eigen land een dolk in de rug steekt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus je bezwaar is eigenlijk dat de Belgische clubs je niet boeien? Met een ander land samengaan kan dus op meer sympathie van je rekenen?
Ik ben geen Belg, maar was ik er wel 1 zou ik nog negatiever zijn dan ik als Nederlander al ben. Je eigen competitie wordt zo voor een groot deel opgeslokt door de grotere Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef ASroma het volgende:
wat is de mening eigenlijk van de belgen over zo'n eventuele bene-liga?
zal wel positiever zijn aangezien ze relatief minder te verliezen hebben.....
Sja ik zou het niet erg vinden speel liever een wedstrijd tegen Brugge dan tegen Sparta.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, mijn bezwaar is het feit dat je een aantal clubs uit eigen land een dolk in de rug steekt.
Ik vind gewoon dat ieder land zijn eigen competitie moet hebben. Dus met welk land Nederland ook samen zou gaan, ik ben tegen. Dat ik niets met het belgische voetbal heb komt daar nog bij.
Je gaat toch niet een club als Sparta omruilen voor Brugge?
Pfffff, ik vind het echt te dwaas voor woorden.
100% voor, wat heb je aan clubs zoals Tubekequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef ASroma het volgende:
wat is de mening eigenlijk van de belgen over zo'n eventuele bene-liga?
zal wel positiever zijn aangezien ze relatief minder te verliezen hebben.....
20 ploegen lijkt me ook beter. Engelse / Spaanse competitie hebben dat ook. Meer wedstrijden is bovendien meer inkomsten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik zou trouwens naar een competitie willen met 20 ploegen, 12 Nederlandse en 8 Belgische.
De Belgische topclubs zijn in ieder geval voorstander. Voor hun de beste kans nog eens op redelijk niveau te kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg, maar was ik er wel 1 zou ik nog negatiever zijn dan ik als Nederlander al ben. Je eigen competitie wordt zo voor een groot deel opgeslokt door de grotere Nederlandse competitie.
De meeste Nederlanders zouden een fusie van de Eredivisie met de Bundesliga ook niet toejuichen denk ik.
Sparta omruilen voor Club Brugge ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, mijn bezwaar is het feit dat je een aantal clubs uit eigen land een dolk in de rug steekt.
Ik vind gewoon dat ieder land zijn eigen competitie moet hebben. Dus met welk land Nederland ook samen zou gaan, ik ben tegen. Dat ik niets met het belgische voetbal heb komt daar nog bij.
Je gaat toch niet een club als Sparta omruilen voor Brugge?
Pfffff, ik vind het echt te dwaas voor woorden.
Eén van de meest historierijke en mooiste clubs van Nederland wegdoen voor een Belgische club.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sparta omruilen voor Club Brugge ?
Liever vandaag als morgen.
Hoewel ik het me kan voorstellen, sentimentele gevoelens zijn natuurlijk nooit ideaal om een sterke league in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eén van de meest historierijke en mooiste clubs van Nederland wegdoen voor een Belgische club.
Ja, want als we Sparta voor Zulte-Waregem inruilen gaat Ajax de CL winnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoewel ik het me kan voorstellen, sentimentele gevoelens zijn natuurlijk nooit ideaal om een sterke league in elkaar te zetten.
Nee maar met Standard, Anderlecht en Club zorg je wel voor een top competitie en maak je er kans op dat je verder doorstoot in Europa.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, want als we Sparta voor Zulte-Waregem inruilen gaat Ajax de CL winnen.
Dat is toch ook niet het doel van de BeNe-Liga, om Ajax te CL te laten winnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tussen de regels lezen en sarcasme herkennen is moeilijk voor je hč.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar met Standard, Anderlecht en Club zorg je wel voor een top competitie en maak je er kans op dat je verder doorstoot in Europa.
Weer zo'n onzin argument van je.
Als het snel doorgevoerd wordt, wordt er vanavond nog met 10-0 gewonnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet het doel van de BeNe-Liga, om Ajax te CL te laten winnen.
Of wel? Zo ja, voor!! [ afbeelding ]
Ja nou ridiculiseer je het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |