Nee, inhoudelijk verander ik zeer weinig tot niets, alleen taalkundig. Een zin net iets anders opbouwen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed bezigNiet te veel meer aan sleutelen hoor
Mijn broeken beginnen juist een beetje wijd te zitten... nog even en ik moet ze vasthouden omdat ze anders van mijn kont glijdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tof![]()
Zoiets wil ik ook bereiken.
Pas bijna niet meer in mn broeken.![]()
Mooi zo, want ik vond 'm, op die paar puntjes na, eigenlijk primaquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, inhoudelijk verander ik zeer weinig tot niets, alleen taalkundig. Een zin net iets anders opbouwen, bijvoorbeeld.
Ik zou niet weten wie t isquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom deelt niemand mijn liefde voor Tristan Prettyman![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn broeken beginnen juist een beetje wijd te zitten... nog even en ik moet ze vasthouden omdat ze anders van mijn kont glijden.
Omdat het kutmuziek is misschien?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Wat voor herrie is t?quote:
quote:
Akoestische gitaar, mooie eigen stem en leuke vrouw. Je hebt geen smaakquote:
Zoals hierboven beschreven dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor herrie is t?Ik kan nu ff niet luisteren
Ik zal later vanavond 's gaan luisterenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Akoestische gitaar, mooie eigen stem en leuke vrouw. Je hebt geen smaak![]()
[..]
Zoals hierboven beschreven dus
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal later vanavond 's gaan luisteren
Daar deed je lang overquote:
Wat een mooi liedjequote:
Mag je vindenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Akoestische gitaar, mooie eigen stem en leuke vrouw. Je hebt geen smaak![]()
Ik drink geen cola meer, en eigenlijk ook nog maar erg weinig andere frisdranken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Doe je goed
En hoe leef jij gezond?
geen idee, ik kijk bijzonder weinig tv, dit nnr staat al jaren hoo in mijn favo lijstje evenalsquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een mooi liedje(en wat een dikke gast
)
Ken ik het van eoa reclamespotje?
Tof! Klinkt goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink geen cola meer, en eigenlijk ook nog maar erg weinig andere frisdranken.
Ik doe geen suiker meer in mijn thee.
Ik fitness twee keer per week, wil ook gaan beginnen met hardlopen.
Ik kook meer zelf, ipv magnetronmaaltijden op te warmen.
Ik snoep wat minder.
Ik probeer wat meer groente uit... laatst had ik zelfs vrijwillig tomaat door mijn roerbakprutje gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |