abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67166936
De VVD wil de salarissen van alle ambtenaren en politici in Nederland de komende drie jaar bevriezen. Ook de uitkeringen mogen tot en met 2011 niet stijgen.

Ik vraag me dan wel af of de subsidie dan ook bevroren gaat worden.
Als mensen meer zorgtoeslag krijgen of meer huursubsidie omdat hun uitkering bevroren is dan heeft het nog geen nut toch?
Als je ze geen extra subsidie geeft komen die mensen in de knel dus wat wil de VVD eigenlijk?
Audaces fortuna juvat
pi_67167032
Wat libera... eh, wacht.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † woensdag 18 maart 2009 @ 12:53:31 #3
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_67167287
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Colnago het volgende:
Als je ze geen extra subsidie geeft komen die mensen in de knel dus wat wil de VVD eigenlijk?
Misschien een radicaal idee, maar ze zouden in hun eigen levensonderhoud kunnen gaan voorzien.
Carpe Libertatem
pi_67167314
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Misschien een radicaal idee, maar ze zouden in hun eigen levensonderhoud kunnen gaan voorzien.
That's SO crazy it just... might... work!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_67167402
Goed plan
pi_67167437
quote:

[..]

Dat zou kunnen maar dan moeten de uitkeringen en het minimumloon wel omhoog natuurlijk.
Audaces fortuna juvat
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:58:38 #7
181657 LordNemephis
computer says no
pi_67167445
quote:

[..]

En degenen die dat niet kunnen hebben dan pech gehad of zoiets?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_67167488
De VVD heeft een plan gelanceerd om de economische crisis te bestrijden. De partij wil over twee jaar ruim zestien miljard euro minder uitgeven. De partij stelt onder meer voor om de lonen en de uitkeringen te bevriezen. De enige uitzondering is de AOW. De AOW-leeftijd moet wel omhoog naar 67 jaar.

De VVD wil verder af van de gratis schoolboeken, de kilometerheffing en de de belastingkorting voor eenverdieners.

De liberalen pleiten ook voor wat zij noemen slim stimuleren en investeren. Zo moet het fiscaal aantrekkelijker worden om je huis op te knappen en moet de overdrachtsbelasting gehalveerd worden.

Bron= NOS.

Gek dat de VVD niks zegt over die 11/13 miljard die we elk jaar aan hypotheekrente aftrek betalen maar ze willen er zelf nog meer subsidie bij doen.
Audaces fortuna juvat
pi_67167501
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

En degenen die dat niet kunnen hebben dan pech gehad of zoiets?
Kennelijk.
Audaces fortuna juvat
pi_67167565
Die partij is nog asocialer dan ik dacht. Altijd het geld weghalen bij de zwaksten in de samenleving:uitkeringsgerechtigden en mensen die ontwikkelingshulp nodig hebben. Nooit een bijdrage vragen aan mensen die rijk zijn .

Het stelselmatig criminaliseren van uitkeringsgerechtigden. Alsof het allemaal profiteur zijn.

MEEST vreselijke asociale partij die Nederland rijk is.

Ik hoop echt dat die partij de afgrond instort bij de volgende verkiezingen. wat een verwerpelijk gedachtengoed had die partij er op na.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:05:31 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_67167669
Whehehe de reflexen van de VVD. Zo voorspelbaar dat het eigenlijk triest is.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_67167694
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Whehehe de reflexen van de VVD. Zo voorspelbaar dat het eigenlijk triest is.
Precies. Geeft aan hoe verdorven die lui zijn.
pi_67167734
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Colnago het volgende:
De VVD wil de salarissen van alle ambtenaren en politici in Nederland de komende drie jaar bevriezen. Ook de uitkeringen mogen tot en met 2011 niet stijgen.

Ik vraag me dan wel af of de subsidie dan ook bevroren gaat worden.
Als mensen meer zorgtoeslag krijgen of meer huursubsidie omdat hun uitkering bevroren is dan heeft het nog geen nut toch?
De VVD wilt dit: de armsten laten stikken en de rijken het nog beter laten krijgen dan ze al hebben.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:13:47 #14
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_67167921
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies. Geeft aan hoe verdorven die lui zijn.
Dat zeg ik niet, t is natuurlijk preken voor je eigen parochie. En met 10 zetels in de peilingen komt dat precies overeen met de belanghebbenden.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_67167947
sukkels, ben ik weer de lul !
JA!
pi_67168007
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, t is natuurlijk preken voor je eigen parochie. En met 10 zetels in de peilingen komt dat precies overeen met de belanghebbenden.
Laat ze dat dan lekker doen. Op naar de nul zetels, linea recta de afgrond in. Zo'n partij met verderfelijke standpunten die de kosten slechts afwentelen op de allerzwaksten deugt gewoon niet.

Ik hijs de vlag als die partij straks niet meer bestaat.
pi_67168091
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef Colnago het volgende:
De VVD heeft een plan gelanceerd om de economische crisis te bestrijden. De partij wil over twee jaar ruim zestien miljard euro minder uitgeven. De partij stelt onder meer voor om de lonen en de uitkeringen te bevriezen. De enige uitzondering is de AOW. De AOW-leeftijd moet wel omhoog naar 67 jaar.

De VVD wil verder af van de gratis schoolboeken, de kilometerheffing en de de belastingkorting voor eenverdieners.

De liberalen pleiten ook voor wat zij noemen slim stimuleren en investeren. Zo moet het fiscaal aantrekkelijker worden om je huis op te knappen en moet de overdrachtsbelasting gehalveerd worden.

Bron= NOS.

Gek dat de VVD niks zegt over die 11/13 miljard die we elk jaar aan hypotheekrente aftrek betalen maar ze willen er zelf nog meer subsidie bij doen.
Zucht,

die 11/13 miljard die "we" elk jaar betalen aan de HRA is minder belasting die de mensen zelf minder hoeven te betalen. Neemt niet weg dat de HRA beperkt moet worden naar max 4-5 ton en daarboven niet. Maar daar zul je de VVD idd minder snel over horen.

AOW leeftijd wordt door het voorstel van de VVD ook nog een ander iets genoemd:

De AOW-leeftijd moet geleidelijk omhoog naar 67 jaar voor mensen die minder dan veertig jaar hebben gewerkt.

Dus alleen voor mensen die minder dan veertig jaar hebben gewerkt. Dat is toch echt wel een verschil.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:21:14 #18
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67168146
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef Colnago het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar dan moeten de uitkeringen en het minimumloon wel omhoog natuurlijk.
Van hogere uitkeringen gaan mensen juist niet werken,
En het minimumloon is hoog genoeg; het verschil tussen loon en uitkering alleen niet..

Ik pleit al jaren voor een inflatiecorrectie voor uitkeringen en een welvaartscorrectie voor het minimumloon, zodat werken ook daadwerkelijk loont!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_67168291
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:21 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Ik pleit al jaren voor een inflatiecorrectie voor uitkeringen en een welvaartscorrectie voor het minimumloon, zodat werken ook daadwerkelijk loont!
Er zijn ook mensen die NIET KUNNEN WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar die bestaan voor de VVD zeker niet??????? Liever weg marginaliseren die groep?????????????????????

Wat zijn dat in vredesnaam voor lui die zo'n verderfelijke partij steunen???????
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:29:18 #20
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67168403
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die NIET KUNNEN WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar die bestaan voor de VVD zeker niet??????? Liever weg marginaliseren die groep?????????????????????

Wat zijn dat in vredesnaam voor lui die zo'n verderfelijke partij steunen???????
1) Lees nog 'ns in de Bijbel wat er staat over oordelen over anderen.
2) Wederom, je capslock
3) Overdadige leestekens.

Je verwacht toch niet dat ik je zo nog serieus neem?
Thucydides
pi_67168410
Lekker non-voorstel. Inflatie is dusdanig laag, dat bij bevriezing van lonen van ambtenaren en uitkeringen niet veel te halen valt.

Salarissen voor politici worden de komende jaren toch niet verhoogd, beducht op negatieve publiciteit met het oog op de verkiezingen over 2 jaar.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_67168444
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef Xtreem het volgende:

[..]

1) Lees nog 'ns in de Bijbel wat er staat over oordelen over anderen.
2) Wederom, je capslock
3) Overdadige leestekens.

Je verwacht toch niet dat ik je zo nog serieus neem?

Doe dat! Geef eens antwoord op mijn vraag of er jouw ogen mensen zijn die NIET kunnen werken.

Ja of nee graag.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:31:49 #23
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_67168482
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:21 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Door alle nivelerings maatregelen die ingevoerd zijn door links Nederland wordt de armoedeval alleen maar groter en wordt het steeds aantrekkelijker om met een uitkering thuis op de bank te zitten. Subsidie hier subsidie daar

Iemand een uitkering betaald met huursubsidie 250 euro voor een eensgezinswoning terwijl een 2x modaal verdienend gezien 1100 euro betaald.

Het wordt tijd dat deze scheef groei keihard wordt aangepakt.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:34:12 #24
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67168575
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Doe dat! Geef eens antwoord op mijn vraag of er jouw ogen mensen zijn die NIET kunnen werken.

Ja of nee graag.
Ja. Ik geloof niet dat er iemand is die dat ontkent. Moet je dan je het hele systeem maar inrichten op diegene die het allemaal niet kunnen? Ja of nee graag.
Thucydides
pi_67168729
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Ja. Ik geloof niet dat er iemand is die dat ontkent. Moet je dan je het hele systeem maar inrichten op diegene die het allemaal niet kunnen? Ja of nee graag.
Wat is dat nou voor een vraag.

Maar jij vind het sociaal om mensen die NIET kunnen werken op chronische achterstand zetten?

Echt vind jij dat normaal? Vind jij dat sociaal? De zwaksten op achterstand zetten. Bezuinigen op WAO. Bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking. En van de rijken niets te vragen.

Vind jij dat normaal?????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')