Misschien een radicaal idee, maar ze zouden in hun eigen levensonderhoud kunnen gaan voorzien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Colnago het volgende:
Als je ze geen extra subsidie geeft komen die mensen in de knel dus wat wil de VVD eigenlijk?
That's SO crazy it just... might... work!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien een radicaal idee, maar ze zouden in hun eigen levensonderhoud kunnen gaan voorzien.
Dat zou kunnen maar dan moeten de uitkeringen en het minimumloon wel omhoog natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien een radicaal idee, maar ze zouden in hun eigen levensonderhoud kunnen gaan voorzien.
En degenen die dat niet kunnen hebben dan pech gehad of zoiets?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kennelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
En degenen die dat niet kunnen hebben dan pech gehad of zoiets?
Precies. Geeft aan hoe verdorven die lui zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Whehehe de reflexen van de VVD. Zo voorspelbaar dat het eigenlijk triest is.
De VVD wilt dit: de armsten laten stikken en de rijken het nog beter laten krijgen dan ze al hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Colnago het volgende:
De VVD wil de salarissen van alle ambtenaren en politici in Nederland de komende drie jaar bevriezen. Ook de uitkeringen mogen tot en met 2011 niet stijgen.
Ik vraag me dan wel af of de subsidie dan ook bevroren gaat worden.
Als mensen meer zorgtoeslag krijgen of meer huursubsidie omdat hun uitkering bevroren is dan heeft het nog geen nut toch?
Als je ze geen extra subsidie geeft komen die mensen in de knel dus wat wil de VVD eigenlijk?
Dat zeg ik niet, t is natuurlijk preken voor je eigen parochie. En met 10 zetels in de peilingen komt dat precies overeen met de belanghebbenden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Geeft aan hoe verdorven die lui zijn.
Laat ze dat dan lekker doen. Op naar de nul zetels, linea recta de afgrond in. Zo'n partij met verderfelijke standpunten die de kosten slechts afwentelen op de allerzwaksten deugt gewoon niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, t is natuurlijk preken voor je eigen parochie. En met 10 zetels in de peilingen komt dat precies overeen met de belanghebbenden.
Zucht,quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef Colnago het volgende:
De VVD heeft een plan gelanceerd om de economische crisis te bestrijden. De partij wil over twee jaar ruim zestien miljard euro minder uitgeven. De partij stelt onder meer voor om de lonen en de uitkeringen te bevriezen. De enige uitzondering is de AOW. De AOW-leeftijd moet wel omhoog naar 67 jaar.
De VVD wil verder af van de gratis schoolboeken, de kilometerheffing en de de belastingkorting voor eenverdieners.
De liberalen pleiten ook voor wat zij noemen slim stimuleren en investeren. Zo moet het fiscaal aantrekkelijker worden om je huis op te knappen en moet de overdrachtsbelasting gehalveerd worden.
Bron= NOS.
Gek dat de VVD niks zegt over die 11/13 miljard die we elk jaar aan hypotheekrente aftrek betalen maar ze willen er zelf nog meer subsidie bij doen.
Van hogere uitkeringen gaan mensen juist niet werken,quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dan moeten de uitkeringen en het minimumloon wel omhoog natuurlijk.
Er zijn ook mensen die NIET KUNNEN WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een inflatiecorrectie voor uitkeringen en een welvaartscorrectie voor het minimumloon, zodat werken ook daadwerkelijk loont!
1) Lees nog 'ns in de Bijbel wat er staat over oordelen over anderen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die NIET KUNNEN WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Maar die bestaan voor de VVD zeker niet??????? Liever weg marginaliseren die groep?????????????????????
Wat zijn dat in vredesnaam voor lui die zo'n verderfelijke partij steunen???????
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) Lees nog 'ns in de Bijbel wat er staat over oordelen over anderen.
2) Wederom, je capslock
3) Overdadige leestekens.
Je verwacht toch niet dat ik je zo nog serieus neem?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een inflatiecorrectie voor uitkeringen en een welvaartscorrectie voor het minimumloon, zodat werken ook daadwerkelijk loont!
Ja. Ik geloof niet dat er iemand is die dat ontkent. Moet je dan je het hele systeem maar inrichten op diegene die het allemaal niet kunnen? Ja of nee graag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Doe dat! Geef eens antwoord op mijn vraag of er jouw ogen mensen zijn die NIET kunnen werken.
Ja of nee graag.
Wat is dat nou voor een vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof niet dat er iemand is die dat ontkent. Moet je dan je het hele systeem maar inrichten op diegene die het allemaal niet kunnen? Ja of nee graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |