Ik bedoel dat veel mensen tegenwoordig een informatica georiënteerde studie doen, wat denk ik (!) niet gaat rijmen met de vraag. Verder is het zo dat ICT'ers en dergelijke als eerste weg worden gesaneerd, dus dat dat de werkgelegenheid niet ten goede gaat komen als deze trend van veel informatica-studenten doorzet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat voor studies precies, ik begrijp niet echt wat je probeert te zeggen
(Ik doe Economie & Informatica aan de EUR)
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Boh, je bent toch geen kloon van de TS?
Liever 1000 keer "ahh ik ben geraakt" en dan 1 keer "like".quote:Ze praten alsof ze in games zijn like: "Aaaaah, ik ben geraakt."
Als je op school zit, te werken. Of niet eens, en er zitten van die mensen die constant geen ene reet doen behalve MMORPG's. Dát is irritant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Liever 1000 keer "ahh ik ben geraakt" en dan 1 keer "like".
Tijdens Aardrijkskundequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef Afwazig het volgende:
Ik deed vroeger ook altijd UT op school.
En die gasten zijn samen iets aan het doen wat ze leuk vinden terwijl jij in je eentje denkbeeldig zit te fappenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:29 schreef prodygee het volgende:
[..]
Als je op school zit, te werken. Of niet eens, en er zitten van die mensen die constant geen ene reet doen behalve MMORPG's. Dát is irritant.
"OMG ik zit in een battle van 5000 man, daarom is je internet langzaam lol!"
"Epic, ik heb een sword die iedereen in m'n team een morale boost geeft van 30%, kom we pownen die orcs!11"
Waarom ik dat zo goed kan verwoorden, ik zat naast die gasten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Lauriette91 het volgende:
Die gasten zijn gewoon fackin vervelend.
De OP is gelukkig duidelijk genoeg om het in één keer te bevatten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Lauriette91 het volgende:
'facking'quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:41 schreef DippasSalsa het volgende:
Hoe kunnen die gasten nu sociaal gestoord zijn als ze duidelijk met elkaar over een van hun gezamenlijke interesses aan het praten zijn?
ze gaan tenminste nog naar school ondanks dat ze WoW spelen!
+1 voor de WoW-nerds.
Grafimediatechnologiequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Lauriette91 het volgende:
Je voelt je aangesproken. Hihi. Het is gewoon vervelend als mensen in een fantasy wereld leven en anderen daarmee lastig vallen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:25 schreef mierenfokker het volgende:
Wat een triest gedoe.. Waar je je tegenwoordig al aan kan storen en dan zelf een eigen dom taaltje hebben. Like en facking is gewoon nog erger dan "aahhh ik ben geraakt"..
Het is ook vervelend om wéér zo'n dom blondje te moeten aanhoren, met haar wannabe (snap je hem? snap je hem?????) toffe woordjes steeds. 'Like'quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:29 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken. Hihi. Het is gewoon vervelend als mensen in een fantasy wereld leven en anderen daarmee lastig vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |