quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef Noshiba het volgende:
het bier is erg lekker en t weer is primaaa!!!?
Chelsea wilde een paar jaar geleden Goosens en Sarpong hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke Engelse clubs en welke jeugdspelers bedoel je?
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Spougle het volgende:
Ik heb er opeens heel veel vertrouwen in. Waar ik dat vertrouwen vandaan haal, geen idee. Maar ik denk 4 - 1
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
Aissati gaat vlammen vandaag.
nepalcoholistquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Voordeel van niet naar de wedstrijd gaan is dat ik ten minste pas op een beschaaft tijdstip begin met mezelf te bezatten.
Idd...quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk niet dat we het gaan halen, maar ga er wel voor zitten!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:26 schreef Nashje het volgende:
Zenuwen beginnen te komen, jezus zeg.
Ik hoop écht, écht dat onze spelers vandaag weten waarvoor ze spelen en wat ze goed moeten maken. Ik hoop écht dat ze in de gaten hebben dat Ajax vandaag jarig is, dat het seizoen al gespeeld is en dus álles, álles op alles zetten om er vanavond eens een mooi feestje van te gaan maken. Hoop echt dat ze gaan strijden en voetballen tot de laatste minuut, en iedereen pas na het laatste fluitsignaal in de gaten heeft hoe ongelooflijk hard, maar echt hárd we over Marseille zijn heengegaan.
LET'S GO JODEN!!!!!!!!!!!
Klopt:quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef fathank het volgende:
Hoor net op de radio dat er al 10-tallen wapens ingenomen zijn bij Olympique-supporters.
quote:Wapens gevonden bij fans Marseille
Bij het doorzoeken van de bussen van supporters van voetbalclub Olympique Marseille heeft de politie in Amsterdam vandaag tientallen slag- en steekwapens gevonden en in beslag genomen. Dat maakte de politie bekend.
De supporters zijn in Amsterdam voor de wedstrijd van vanavond in de UEFA Cup tegen Ajax. Ver voor begin van de wedstrijd trof de politie onder meer gasbusjes, messen en ploertendoders in de bussen aan. De politie is extra alert vanwege verwachte ongeregeldheden rond de wedstrijd in de Amsterdam ArenA.
Gaat Evert het verslag doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Evert:
De messen zijn geslepen in Amsterdam! Dit gaat een heet avondje worden hoor!
Jammer. Hij is de enige die goed verslag kan doen van een 1-0 in de laatste minuut door Oleguerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Jodelaar het volgende:
Kut fransen algerijnen vanavond pakken.
Ow nee, dan staan we sowieso al 1-0 achter. Die vent weet je gewoon in een depressie te pratenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef kevin6188 het volgende:
Jeroen Grueter dacht ik
Toen volgde ik Ajax nog niet zo goed als nu, maar ik las dat het 0-1 werd voor FC Twente...quote:
Ja, sowieso was het toen een en al ellende bij Ajax. 1-3 van Fortuna verliezen thuis, dat soort werkquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Toen volgde ik Ajax nog niet zo goed als nu, maar ik las dat het 0-1 werd voor FC Twente...
Mwoh, zit al in een halve depressie, dus veel erger kan het niet worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow nee, dan staan we sowieso al 1-0 achter. Die vent weet je gewoon in een depressie te praten
Beter volgend jaar weer. Te geil.quote:
En dan ook gewoon verkopen die krengen. MET oud logoquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Beter volgend jaar weer. Te geil.
Pijnlijk was dat ja.quote:
Afscheidswedstrijd van JC, dat was pas pijnlijk. Dit viel nog wel mee.quote:
Die tegen Bayern München bedoel je? Ik heb alleen die tegen FC Barcelona in m'n kop zitten, maar dat was natuurlijk een benefietwedstrijdquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd van JC, dat was pas pijnlijk. Dit viel nog wel mee.
Uit een onterecht verkregen pingel van suarez mag ik hopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef steeze het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we geen tegengoal incasseren, en in de 93e minuut de 1-0 maken. Dan wil ik die kop van Gerets wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |